Przemas_92 Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Witam, Proszę o poradę. Mam a4b7 2.0 BRD 170KM i mam błąd od czujnika wałka rozrządu. Czy teraz muszę mieć konkretnie czujnika od audi z silnikiem BRD czy może być np. też od silnika 2.0 z dwoma walkami rozrządu bo taki mam okazję załatwić (to może być audi lub vw, tego jeszcze nie wiem).
H4mm3R Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 A rozrząd masz dobrze ustawiony? auto odpala? Potrzebujesz czujnik o numerach 03G957147C
Przemas_92 Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 Tak, auto odpala normalnie, przyspiesza tez ok. Nie czuję żadnej większej różnicy. Może ale to może czuć jakby trochę bardziej silnik drgał jak wyskoczy błąd. Na vagu pokazuje że błąd pojawia się niby po przekroczeniu prędkości gdzieś koło 95km/h. Nie wiem czy mógł poluznic się napinacz i rozrząd się przestawil czy coś w tym stylu. Ale to w takim wypadku byłby problem z odpalaniem.
Dev Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 37 minut temu, Przemas_92 napisał: Witam, Proszę o poradę. Mam a4b7 2.0 BRD 170KM i mam błąd od czujnika wałka rozrządu. Czy teraz muszę mieć konkretnie czujnika od audi z silnikiem BRD czy może być np. też od silnika 2.0 z dwoma walkami rozrządu bo taki mam okazję załatwić (to może być audi lub vw, tego jeszcze nie wiem). to nie wina czujnika tylko rozjechanego rozrzadu
Przemas_92 Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 Hmm... Mógłbyś powiedzieć co masz na myśli mówiąc "rozjechanego"?
Dev Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Jakie masz wartosci w 004 okienko 4 ? Edytowane 28 Listopada 2019 przez Dev
Przemas_92 Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 Właśnie to muszę sprawdzić żeby sprawdzić jak wygląda synchronizacja rozrządu. Słyszałem że dla silników 16v lepiej jest ustawić trochę w minus np. Od 0 do - 1 niż w plus ale mogę się mylić. To mogę zobaczyć dopiero jutro bo teraz nie mam fizycznie możliwości.
Dev Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 5 minut temu, Przemas_92 napisał: Właśnie to muszę sprawdzić żeby sprawdzić jak wygląda synchronizacja rozrządu. Słyszałem że dla silników 16v lepiej jest ustawić trochę w minus np. Od 0 do - 1 niż w plus ale mogę się mylić. To mogę zobaczyć dopiero jutro bo teraz nie mam fizycznie możliwości. Jezeli wyskakuje blad wałka to masz juz go poza zakresem czyli ponad +-6 stopni
Przemas_92 Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 Rzeczywiście może tak byc, muszę to zobaczyć w pierwszej kolejności. Tak czy siak zastanawiam się dlaczego tak naprawdę ta synchronizacja mogła się tak przestawić. Poluznily się śruby i lekko się przestawilo?
Przemas_92 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Sprawdziłem synchronizację rozrządu i jest na 0.35. Co więcej jak tak jechałem dzisiaj do 100km/h wracając z roboty to nie ma żadnego błędu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się