Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik położenia wałka rozrządu 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Proszę o poradę. Mam a4b7 2.0 BRD 170KM i mam błąd od czujnika wałka rozrządu. Czy teraz muszę mieć konkretnie czujnika od audi z silnikiem BRD czy może być np. też od silnika 2.0 z dwoma walkami rozrządu bo taki mam okazję załatwić (to może być audi lub vw, tego jeszcze nie wiem). 

Opublikowano

A rozrząd masz dobrze ustawiony? auto odpala?

Potrzebujesz czujnik o numerach 03G957147C

Opublikowano

Tak, auto odpala normalnie, przyspiesza tez ok. Nie czuję żadnej większej różnicy. Może ale to może czuć jakby trochę bardziej silnik drgał jak wyskoczy błąd. Na vagu pokazuje że błąd pojawia się niby po przekroczeniu prędkości gdzieś koło 95km/h.

Nie wiem czy mógł poluznic się napinacz i rozrząd się przestawil czy coś w tym stylu. Ale to w takim wypadku byłby problem z odpalaniem. 

Opublikowano
37 minut temu, Przemas_92 napisał:

Witam, 

Proszę o poradę. Mam a4b7 2.0 BRD 170KM i mam błąd od czujnika wałka rozrządu. Czy teraz muszę mieć konkretnie czujnika od audi z silnikiem BRD czy może być np. też od silnika 2.0 z dwoma walkami rozrządu bo taki mam okazję załatwić (to może być audi lub vw, tego jeszcze nie wiem). 

to nie wina czujnika tylko rozjechanego rozrzadu

Opublikowano

Hmm... Mógłbyś powiedzieć co masz na myśli mówiąc "rozjechanego"? 

 

Opublikowano (edytowane)

Jakie masz wartosci w 004 okienko 4 ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Właśnie to muszę sprawdzić żeby sprawdzić jak wygląda synchronizacja rozrządu. Słyszałem że dla silników 16v lepiej jest ustawić trochę w minus np. Od 0 do - 1 niż w plus ale mogę się mylić. To mogę zobaczyć dopiero jutro bo teraz nie mam fizycznie możliwości. 

Opublikowano
5 minut temu, Przemas_92 napisał:

Właśnie to muszę sprawdzić żeby sprawdzić jak wygląda synchronizacja rozrządu. Słyszałem że dla silników 16v lepiej jest ustawić trochę w minus np. Od 0 do - 1 niż w plus ale mogę się mylić. To mogę zobaczyć dopiero jutro bo teraz nie mam fizycznie możliwości. 

Jezeli wyskakuje blad wałka to masz juz go poza zakresem czyli ponad +-6 stopni

Opublikowano

Rzeczywiście może tak byc, muszę to zobaczyć w pierwszej kolejności. 

Tak czy siak zastanawiam się dlaczego tak naprawdę ta synchronizacja mogła się tak przestawić. Poluznily się śruby i lekko się przestawilo? 

Opublikowano

Sprawdź napięcie paska

Opublikowano

Sprawdziłem synchronizację rozrządu i jest na 0.35. Co więcej jak tak jechałem dzisiaj do 100km/h wracając z roboty to nie ma żadnego błędu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...