adrian51991 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 zakładam nowy wątek poniewaz nie znalazłem nic o audi b7 nigdzie..jesli sie myle to przepraszam:)... mam taki problem : Posiadam Audi a4 b7 jest to 2,0tdi (140PS) 2005r....mam z nim problem....ostatnio w trasie brakuje mu mocy....idzie 120km/h przy pedale w desce i nic więcej...co to może byćz góry bardzo dziękuje za odpowiedzi smiley PS... jesli chodzi o "prefix" to dałem B7 "BKE" ale tak naprawde to nie wiem co te skróty oznaczają wiec jesli co to sorry ;(
grzes1150 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Zaraz pewnie Ci się dostanie Temat wałkowany setki razy. Notlauf[br]Dopisany: 20 Marzec 2009, 21:14_________________________________________________Silnik wchodzi w tryb awaryjny i bez diagnostyki komuterowej nikt Ci tu wiele nie podpowie. A i jak to nie wiesz co te skróty oznaczają?- to symbol silnika a jak nie wiesz jaki Ty masz to znajdziesz go na wklejce przy kole zapasowym w bagażniku. Tyle w tym temacie!
adrian51991 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 spoko..dzięki:P..jutro jade na diagnostyke..zobaczymy co wyniknie ;P
Piter504 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 zakładam nowy wątek poniewaz nie znalazłem nic o audi b7 nigdzie..jesli sie myle to przepraszam:)... .... co do wątku to mylisz się bo o tym było tyle klepania że głowa mała, ale skoro nie znalazałeś to tyle powiem: jeśli nie czujesz nagłego objawu typu prawie szarpnięcie i koniec jazdy, tylko 120 i koniec bez gwałtownyego przejście to n75 jest nieszczelny, prawdopodobnie przewód poszedł lekko lub zawór się zacina bo tłoczek nie działa jak powinien, jeśli natomiast jest taki nagły koniec rozpędzania to albo masz większą nieszczelnośc typu przewód w ogóle spadł albo zawór padł na dobre i tłoczek już nie rusza się w nim wcale... .... PS... jesli chodzi o "prefix" to dałem B7 "BKE" ale tak naprawde to nie wiem co te skróty oznaczają wiec jesli co to sorry ;( Prefix służy identyfikacji twojego autka, a zanczy tyle co model + wersja silnika... jest to ułatwienie przez skrót ponieważ nie musisz piasać że masz: Audi a4 b7 jest to 2,0tdi (140PS) 2005r, lecz wystarczy: B7 BKE i wiadomo wszystko, przy czym nie wiem czy masz BKE bo w b7 się nie orientuje... ale wyjaśniam o co chodzi w każdym razie Witam mam A4 1.9 tdi 110 96r mam taki problem nie zasze ale podczas ruszania rzuca silnikim i zauważyłem że ciężko chodzi kierownica jakby wspomaganie nie chodziło kompletnie nie wiem co może być tego przyczyną. pomóżcie pozdrawiam kolego robisz offtopa że nie wiem, założenie nowego tematu nie kosztuje nic wieć skoro twój nie ma nic wspólnego z tym to nie dołączaj się, tym bardziej że przy b7 mamy rozpatrywać problem z b5... ale skoro napisałeś to jak kolega napisał, poszła ci poducha, pewnie śrubę zerwało z jednej, a kierka nie chodzi przez brak płyny lub koniec pompy, trzeba sprawdzać, załuż odpowiedni watek i coś poradzimy bo szczerze to twój post należy usunąć ponieważ nie tu jego miejsce...mam nadzieje że moderatorzy zrobią porzędek bo mamy niepotrzebny bałaga...
Dasiek Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 temat byl setki razy i dotyczyl rowniez twojego auta .opcja . temat do kosza
boseron Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 notlauf w opcji w kazdym silniku przyczyna jest podobna wiec nie sugeruj sie ze masz b7 a nie np b5
Sztomel Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 notlauf w opcji w kazdym silniku przyczyna jest podobna wiec nie sugeruj sie ze masz b7 a nie np b5 pewnie tak ale silniki w B7 a zwłaszcza turbiny w 140 KM nie należą do zbyt udanych tak, że w tym przypadku można się wszystkiego spodziewać - pomyślałby kto, że im nowsze tym większe badziewie? bo ja się tego nie spodziewałem !
vojtas Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 miałem tak kiedyś i zajechałem turbine.łatwo ten problem zlekceważyć gdy sie po mieście jezdzi.wtedy silnik nie przechodzi w tryb awaryjny.a w trasie nagle skucha.
boseron Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 tez słyszałem ze turbiny w 140 a zwłaszcza BLB nie nalezą do najtrwalszych wiec przyczyn moze byc wiele
ALBINEK Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Miałem taki przypadek ,wyjeżdżałem do Polski na świeta .Zatankowałem na shellu do pełna i w droge ,jak wyjechałem na autostrade ja mu gaz on 120 i to wszystko.Jechałem około 5 godzin tak 120 .Dojechałem na prom i tam czekałem 2 godziny.Myślałem że coś nie tak z paliwem i że wyjeżdże je i zatankuje w Niemczech znowu do pełna a tu niespodzianka .Po wyjeżdzie z promu we Francji wszystko wróciło do normy.Od tamtej pory to już się nie powtórzyło.Nie wiem co to było za zjawisko.
Dasiek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 sprawdz uszczelke pod glowica bo u mnie jak byla peknieta to mialem takie same obajwy.
ALBINEK Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Od tamtej pory mineły 3 miesiące i zrobiłem około 5 tyś.km. i jak do tej pory jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się