Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż podgrzewanej kanapy w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3T0959772B koledzy musi być moduł o takim nr? Nie może być z końcówka D? 

Opublikowano

Najlepszym i najprostszym sposobem montażu grzanej kanapy jest panel od przedlifta 

Opublikowano

Koledzy temat ogarnięty, uszkodzony moduł, kupiony drugi i wszystko śmiga, kanapa i oparcia grzeją. 

Opublikowano

Cześć,
też postanowiłem zamontować sobie podgrzewanie kanapy, wersja Polift. Poniżej przedstawiam opracowany schemat wiązki - tabela z rozpisem pinów w kostkach. Jeżeli ktoś nie ogarnia wiązek polecam VAG-INSTAL. Jestem jeszcze w trakcie przygotowywania, zatem post będzie edytowany w miarę postępów.

Części i koszt:
- Instalacja (poniżej opis), ja kupiłem tą: LINK DO INSTALACJI OD VAG-INSTAL
- Przekaźnik (3T0959772B) 100zł
- Panel z przyciskami (8K0864376F, 8K0963563A, 8K0963564) 300zł - jest to bardzo ciężko dostępny panel.

- Uchwyt przekaźnika (8K0907102) 25zł
- Maty - miałem sprawne ze starych foteli, więc postanowiłem je przerobić, gdyż mam fotele materiałowe. Oryginalnie powinny być 8K0963555AK 

Numery kostek, pinów można znaleźć w rosyjskim linku z początku wątku.

 

Przerobienie mat

W związku z tym, że wymieniałem fotele zwykłe na kubełki (oba zestawy materiałowe) to zostały mi po starych kompletne sprawne maty (8K0963555 i 8K0963557). Postanowiłem je przerobić - przedłużyć kabel do kostki na oparcie i wymienić kostkę zieloną - fotele mają odwrotne. kostki niż kanapa. Nr kostek jakie są potrzebne do przerobienia mat to: 4F0937731, kupiłem je razem z pinami. Dokładniejsze info z przerobienia wstawię jak będę po montażu.

 

Instalacja
Mimo, że ogarniam schematy i instalacje bez problemu, to zdecydowałem się na zakup od VAG-INSTAL, gdyż koszt przygotowywania samemu byłby może trochę niższy, a w związku z brakiem czasu nie miałem kiedy się bawić w kompletowanie pinów itp. Nie polecam kupować w ASO, gdyż będzie więcej roboty - trzeba przygotować samemu kable od kostki T8 do mat, bezpieczników, masy i podświetlenia.

 

Instalacja z ASO: wszystkie kostki jak fabryka (jest kostka łącząca T8), ale część instalacji trzeba wykonać samemu i dokupować kable, kostki jak w rosyjskim linku, więc jest drożej.

Instalacja od VAG-INSTAL: nie ma kostki T8, ale wszystko jest przygotowane jedynie do przeciągnięcia kabli, wpięcia ich w odpowiednie miejsca i podlutowania w 2 miejscach. Do tego jest super instrukcja jak podłączyć.
Instalacja samemu: sporo pracy, trzeba kupić wszystkie piny, kostki, kable. Koszt wychodzi niewiele mniej niż ta z VAG-Instal



 

Na ten moment czekam za kostkami do przerobienia mat oraz na uchwyt przekaźnika (14 dni z Niemiec).
 

Pinout.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...