ReveZ Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witam, około 10tys km temu wymieniłem kompletny rozrząd, wszystko było bez zarzutów. Ostatnio podczas odpalania auta rano słyszę stukot, pochodzi on z napinacza paska (drganie wałka). Ktoś miał coś podobnego , lub jest w stanie coś podpowiedzieć? Pozdrawiam ! 78875855_497160100888956_7030914888650194944_n.mp4
adioss995 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 dołączam sie do pytania u mnie tylko na zimnym tak jest rozrzad wymieniony ok 5tys temu
adioss995 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 wgl te napinacze w każdym tak drżą ?
adioss995 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Po rozmowie z mechanikiem wydaje nam sie że to jest sprzęgiełko alternatora
corradoowner Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Przecież to pasek osprzętu a nie rozrządu. Winne jest sprzęgło alternatora.
Grubychudas Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Sprzęgięłko łatwo sprawdzić. Weź kawałek kabelka i pociągając rozkręć alternator a następnie zatrzymaj. Jeśli da się zatrzymać rolkę, a alternator się kręci- sprzęgło jest sprawne. Miałem podobne objawy. Stukot na zimnym silniku przy większym obciążeniu alternatora. Winna była rolka napinacza. Wymieniłem ją bez odsuwania przodu
Ma$sa Opublikowano 28 Grudnia 2019 Opublikowano 28 Grudnia 2019 U mnie stuka delikatnie tylko przy wlaczonym nawiewie, a gdy nawiew działa i krece kierownica to stuka dosyc mocno, dodatkowo napinacz trzęsie sie tak jak na filmiku powyżej u ReveZ. Orientuje się ktoś co to moze byc? Napinacz? Sprzęgło altelnatora? Sprzęgło klimatyzacji? Dodam ze rozrzad i pasek wielorowkowy wraz z osprzetem robilem jakies 20tys temu???
emaerceien Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 u mnie to samo drżenie na zimnym, ktoś ma jakieś pomysły jeszcze wymieniony pasek, napinacz ,rolka prowadząca, sprzegło alternatora zostało koło pasowe klima i wspomaganie. wszystko działa bez zarzutów. czy koło pasowe w tym aucie powinno być ze sprzęgłem gumowym czy stalowe bo kupiłem stalowe ale jeszcze go nie zmieniałem..dwa czy można jakoś wykluczyć klime i wspomaganie jakiś test??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się