Jump to content

emaerceien

Pasjonat
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About emaerceien

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Norwegia

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ktoś kupował pompę na allegro niby org bosh 1450zl.? jakies opinie o takiej pompie? W aso powiedzieli 7500zl nowa i trochę mnie dziwi aż taka roznica?
  2. ok u mnie wszystko już śmiga jak ta lala dla potomnych, u mnie początkowo kodowanie zaczynało się od 17xxxxx i nie przechodziło abs i esp ciągle świeciło. na poprzednim sterowniku zaczynało sie od 16xxxx no to poczytałem tu i tam ze sie nie da że sie da vcds . i sie udało zacząłem zmieniać pierwsze 2 cyfry z rękawa tj pokolei od 01xxx.... do 17xxxxx przy 08 wydawało sie ze jest ok ale po dłuższej przejażdżce zaświeciło się tpms a cisnienie było ok. niektóre kodowanie nie istnieją wiec niema tego tak duzo, odrazu odrzuciłem wszystkie w których po wykasowaniu błędów i wyłączeniu vcds-a zostawała kontrola abs lub esp suma sum..zostało tylko 06xxx i 08xxx i chyba 16xxxx. a i nie wiem dlaczego ale jak wyłączałem bit 7(trailer.....) to tez miałem błędy. dziś po 2ch dłuższych przejażdżkach wygląda że wreszcie śmiga ok. 0 błędów a TPMS po upuszczeniu 0.5 bara...po ok 500m na mmi błąd jak niżej. może to nie najbardziej profesjonalny sposób ale działa (u mnie na naklejce 1AS a sterownik zamienilem na 8K0 907 379 AC)
  3. Zacnieja kupiłem felgi et 42 więc prawdopodobnie czekają mnie dystanse
  4. Wymianielem sterownik abs i też mam błędy ESP i abs, dotyczące komunikacji z silnikiem, czyli wystarczy wklepać stare kodowanie/wykonaj i powinno działać ?Naszczescie parę dni wcześniej zapisałem autoscan i tam widzie jest to kodowanie poprzedniego sterownika.
  5. podeślij zdjęcie jak to wyglada też planuje taki set opon+felg w tych wymiarach;)
  6. Jak oceniacie dynosoft po roku? Bez zmian? planuje tam zrobić up turbiny od 170KM i program
  7. Nie jestem pewnie ale coś mi się wydaje że widziałem gdzieś w tym zestawie logo INA zestaw paska kupiłem na iparts.
  8. Dzięki za info więc u mnie nowy napinacz z zestawu Gates pewnie też złom ale zostawiam bo nie rzuca nim aż tak tylko drży bardziej pozdro
  9. Witam zamierzam się za wymianę koła pasowego. Macie jakieś rady? Wie ktoś może jaki tam jest rozmiar klucza spline? Śruby mają być na kleju? Jaki moment dokręcania? Z góry dzięki.
  10. Nie, czekam na kabel zamówiony. audi mam od niedawna dopiero a nie zajmuje się tym zawodowo. A co podejżewasz?
  11. u mnie to samo drżenie na zimnym, ktoś ma jakieś pomysły jeszcze wymieniony pasek, napinacz ,rolka prowadząca, sprzegło alternatora zostało koło pasowe klima i wspomaganie. wszystko działa bez zarzutów. czy koło pasowe w tym aucie powinno być ze sprzęgłem gumowym czy stalowe bo kupiłem stalowe ale jeszcze go nie zmieniałem..dwa czy można jakoś wykluczyć klime i wspomaganie jakiś test??
  12. oczkowy z grzechotką najszybciej zwykły oczkowy tez można tylko sie chwile nakrecisz, jestem na świeżo po wymianie napinacza, rolki prowadzącej, paska i sprzęgła alternatora. (tak przesuwałem przód do pozycji serwisowej ale szybko poszło więc chyba lepiej tak to zrobić niż sie namęczyć w tej ciasnocie, mi wystarczyły najazdy bez zdejmowania kół) dołączając sie do tematu pomimo wymiany tych cześci rolka napinacza dalej skacze..ktoś ma jakies pomysły? wspomaganie działa ok klima też albo pomysł jak wykluczyć klime czy wspomaganie..
  13. Zakupiłem swoje audi pare dni temu i ten sam problem, sprawdz czy miedzy czujnikiem a szybą masz mase żelową. ja to rozebrałem zajmuje chwile i masz pewność, z zewnątrz nie byłem pewny czy to było zamontowane.
×
×
  • Create New...