Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Skaczący kąt synchronizacji


keniu3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z synchronizacją kąta wtrysku  a mianowicie skaczą mi strasznie wartości w grupie 4 dodaje filmik czym może być to spowodowane mam problem gdy rano odpalam  to przez chwilę trzęsie silnikiem później jest ok  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ostatnio robiłeś rozrząd ? To jest raczej kwestia napinacza paska rozrządu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wymieniony  firmy Ina  próbowałem naciągnąć pasek ale nic nie pomagało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć jeszcze kanał 013 rano po odpaleniu, po dłuższym postoju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj filmik jutro rano, odrazu po odpaleniu, a najlepiej zacznij logować jeszcze przed odpaleniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem uszczelniacze pompowtryskiwaczy ale nie pomogło dalej szarpie przez parę sekund później wszystko ok to jest tylko momencie odpalania po dłuższym postoju  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdjęcie z grupy 13 jest zrobione zaraz  po odpaleniu po nagrzaniu korekty idą delikatnie w dół 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że jak jest temperatura powyżej zera to już tego nie ma silnik odpala normalnie nie szarpie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To świece żarowe wyciągnij i podłącz pod akumulator na krótko czy w ogóle grzeją 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece nowe grzeją sprawdzałem czy dochodzi prąd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia z dziś jutro postaram się zrobić logi na zimnym 

IMG_20191205_162055.jpg

IMG_20191205_162012.jpg

IMG_20191205_162028.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2019 o 09:40, kamil-vag napisał:

Nagraj filmik jutro rano, odrazu po odpaleniu, a najlepiej zacznij logować jeszcze przed odpaleniem...

Witam z jakich grup mam zrobić logi statyczne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz odczyty temp na kanale 007

013+023

Przed odpaleniem daj log i dopiero odpal. 

Potem zrób log kanału 001+004+003

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy 

24 minuty temu, kamil-vag napisał:

Zobacz odczyty temp na kanale 007

013+023

Przed odpaleniem daj log i dopiero odpal. 

Potem zrób log kanału 001+004+003

 

Czy dobrze to zrobiłem to pierwszy mój log jutro zrobię rano jak będzie auto po nocy bo teraz stało 5 godzin i efektu talepania nie było musi stać dłużej 

LOG-01-013-018-023.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaje logi statyczne na zimnym proszę o sprawdzenie                                                       

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według loga to właśnie przez jakieś 30s Ci trzęsie silnikiem, prawdopodobnie masz problem z uszczelnieniem na 2 wtrysku, po dłuższym postoju, spływa z niego paliwo i przy odpalaniu chodzi praktycznie jak na 3 gary... Dopóki ECU nie wyrówna pracy silnika po napełnieniu i odpowietrzeniu wtrysku ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze wymienione 

Czy może być to wina samego pompowtrsku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, kamil-vag napisał:

Według loga to właśnie przez jakieś 30s Ci trzęsie silnikiem, prawdopodobnie masz problem z uszczelnieniem na 2 wtrysku, po dłuższym postoju, spływa z niego paliwo i przy odpalaniu chodzi praktycznie jak na 3 gary... Dopóki ECU nie wyrówna pracy silnika po napełnieniu i odpowietrzeniu wtrysku ... 

Panie Kamilu czy może być to wina samego pompowtrsku uszczelniacze wymienione gniazda nie były idealne  kombinować coś jeszcze czy raczej ściągać głowicę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...