Rosomak91 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Po wymianie silnika nie mogę się doprosić LPG żeby zaczął działać - wymieniany tylko blok. Błędów nie mam żadnych w kompie, po włączeniu LPG (w ogóle, żeby diody się świeciły) mryga i mryga. Jak nacisne jeszcze raz to słychać że w butli cyknie, pod maską cyknie i nic się nie dzieje, a kontrolka dalej mryga. W trakcie jazdy znowu muszę włączyć manualnie, kontrolka się świeci ale czuję, że jadę na benzynie. Niby parametry i wszystko pokazuje, czas wtrysku gazu zawsze 0 - nie sprawdzałem w trakcie jazdy. Mam bodajże qboxa. Wybrałbym się do gazownika, ale do świąt nie będę mieć na to czasu. Podłączone wszystko tak jak było, gdzie może leżeć problem? Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Rosomak91
pila24 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Jak mryga i mryga to jakiś warunek nie został spełniony (temperatura reduktora lub ciśnienie ). Trzeba podłączyć centralkę lpg pod kompa i sprawdzić odczyt danych z mapsensora i temp reduktora. 1
Rosomak91 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 49 minut temu, pila24 napisał: Jak mryga i mryga to jakiś warunek nie został spełniony (temperatura reduktora lub ciśnienie ). Trzeba podłączyć centralkę lpg pod kompa i sprawdzić odczyt danych z mapsensora i temp reduktora. Racja, poszedłem sprawdzić co jest nie halo i faktycznie obroty silnika są fałszywe w LPG. 760 na vagu, około 190 w stagu... Masakra. Minimum ustawione na 600, jak przekroczę 600 w stagu, czyli blisko 3k na obrotomierzu to wtedy gaz zaczyna działać. Zna ktoś rozwiązanie? Skąd stag bierze prędkość obrotową? Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Rosomak91
pila24 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 22 minuty temu, Rosomak91 napisał: Skąd stag bierze prędkość obrotową? Z cewki,w opcjach masz wybór źródła obrotów Można też z czujnika halla obroty wziąć Edytowane 4 Grudnia 2019 przez pila24 1
Rosomak91 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Jak to jest z reguły podłączane? Gdzie szukać tego połączenia? Wielkie dzięki za pomoc! Edytka. Już ogarnę temat Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Rosomak91
pila24 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 3 minuty temu, Rosomak91 napisał: Jak to jest z reguły podłączane? Gdzie szukać tego połączenia? Wielkie dzięki za pomoc!
Rosomak91 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 Hula aż miło, Wszystko podłączone, w kompie przestawiło się, że zamiast z cewki będzie brać obroty z wałka. Tylko jak patrze na mapę to widzę, że jest tam kosmos
pila24 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) 7 minut temu, Rosomak91 napisał: Hula aż miło, Wszystko podłączone, w kompie przestawiło się, że zamiast z cewki będzie brać obroty z wałka. Tylko jak patrze na mapę to widzę, że jest tam kosmos Usuń korekty z silnika kasując błędy,pojeździj trochę na Pb i wstępnie ustaw na mapki ale docelowo wystrój za pomocą korekt od obrotów obserwując korekty krótkoterminowe (tak by dążyły do zera w każdym przedziale),możesz na koniec strojenie po ISA3 zapuścić by dopiesciło korekty . Jak dostroisz po korektach to nie zaglądaj na mapki bo to tylko taka wizualizacja ustawień-niezbyt dokładna. Edytowane 5 Grudnia 2019 przez pila24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się