webasto1 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Witam, otóż czytałem dużo postów na ten temat lecz jest duża mieszanka odpowiedzi i może ktoś mi tutaj w sedno się wypowie. Posiadam A4b6 2.0 alt i w ostatnim czasie musiałem dolać płynu chłodniczego, odkręcam korek ciśnienie ucieka dolewam, zakręcam. Na drugi dzień wsiadam w auto, temp 90 po ok 25km przy płynnej jeździe 70km/h, był moment ze wskazówka z 90 stopni skakała w skali 70-90 tak po prostu, i zimny nawiew ogrzewani poniżej 1.5 tys obrotów. Ktoś cos ? Termostat, nagrzewnica, czujnik temp płynu chłodniczego ?
Emejcz Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Termostat pewnie ciągle otwarty. Odpal auto, przejedź 5 kilometrów i zobacz czy dolna rura od chłodnicy jest ciepła. Jak ciepła to termostat do wymiany.
webasto1 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Opublikowano 2 Marca 2020 Okazało się ze to tylko czujnik temp cieczy chłodzącej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się