Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie koszty przy wymianie uszczelnień


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Dziś dopadła mnie dość nieciekawa sprawa, mianowicie zauważyłem duża kałuże oleju pod samochodem. 

Tu zwracam się do was ktoś miał podobny problem i wymieniał wszystkie uszczelki ? 

Chciałbym wiedzieć jakie koszta są za uszczelnienie całego silnika lub jesli ktos uszczelnial cokolwiek niech sie wypowie...bo podobno to jest dość częste w 2.4 V6.

Prosiłbym o pomoc, a może innym się przyda... 

Pacjent:

Audi A4 B5 2.4 V6 benz+lpg

Pozdrawiam Burza ????

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, Burza19 napisał:

Siema. Dziś dopadła mnie dość nieciekawa sprawa, mianowicie zauważyłem duża kałuże oleju pod samochodem. 

Tu zwracam się do was ktoś miał podobny problem i wymieniał wszystkie uszczelki ? 

Chciałbym wiedzieć jakie koszta są za uszczelnienie całego silnika lub jesli ktos uszczelnial cokolwiek niech sie wypowie...bo podobno to jest dość częste w 2.4 V6.

Prosiłbym o pomoc, a może innym się przyda... 

Pacjent:

Audi A4 B5 2.4 V6 benz+lpg

Pozdrawiam Burza ????

Nie musisz wszystkich uszczelek na raz wymieniać,jak masz kałuże oleju to pewnie z miski leci,jeżeli chodzi o wycieki z góry silnika to olej kapie na kolektory wydechowe  I spala się na nich. Koszty uszczelek nie są wielkie ale za to roboty sporo.

Uszczelki pod pokrywami zaworów x2,uszczelki pod świece x2,kapsle z tyłu głowic x2,simmeringi wałków rozrządu x8,uszczelki pod nastawnikami rozrządu x2,półksieżyce pod nastawnikami x2. Dodatkowo odmy do sprawdzenia i ezektor.  Tyle na górze jeżeli chodzi o uszczelki.

Niżej masz uszczelniacze wału tył i przód (tył=wyjazd skrzyni biegów),miski olejowe (górną i dolną) oraz korek oleju do sprawdzenia czy nie leci z jego okolic.

U siebie górę całą uszczelniałem przy okazji wymiany rozrządu+odmy i zawór odmy(u Ciebie nie ma tego zaworu). Koszt uszczelek,kapsli i simmeringów głowic to około 400zł.

Edytowane przez pila24
Opublikowano (edytowane)

Dziękuję Ci bardzo pomogłeś bracie wielkie dzięki ??

Edytowane przez Burza19
Opublikowano

Z dołu jeszcze masz uszczelkę chłodnicy oleju. Duży oring ale jak strzeli to leje się olej jak z wiadra ;)

Opublikowano

Mi strzeliła kiedyś ta uszczelka w innym aucie,przy -20°C zamieniła się w plastik. No lało się,na szczęście motor zimny był więc olej jeszcze gęsty i nie leciał jak woda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...