Skocz do zawartości

Ponczek345

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ponczek345

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Tomisław (Bolesławiec)

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    ARJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

437 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ponczek345

0

Reputacja

  1. Z dołu jeszcze masz uszczelkę chłodnicy oleju. Duży oring ale jak strzeli to leje się olej jak z wiadra
  2. Szukajcie a znajdziecie: http://www.directupload.net/file/d/4565/s2harcjp_pdf.htm
  3. Ponczek345

    Licznik FIS

    Musisz mieć coś źle podpięte, a dwa to komunikaty z ori radia na fis są podpinane przez szarą kostkę. Co do manetki, będę musiał popytać, może znajdę u znajomego manetkę do avanta pod fis do polifta, z kostką do manetki
  4. Ogólnie tak mi się wydaje, ten pół fis jest w stanie agonalnym, czasami dało się coś odczytać (zima itp, czyli blednący fis) i kontrolka do sprysków kilka razy się pokazała, może i się mylę, że pokazuje mi na liczniku ten właśnie komunikat, mniejsza o to, zawsze będzie można jakoś to obejść no nic dzięki za szybką odpowiedź Fazii, będziem rezać
  5. Czytałem, czytałem, ale nie mogę rozkminić jednej rzeczy, jak mam już pełen lift i zegar jagger 1/2 fis i mam czujnik w spryskiwaczach i pokazuje mi normalnie gdy mam mało płynu komunikat, to czy po włożeniu full fis i dołożeniu kostki szarej (w której jest miejsce na czujnik poziomu sprysków) będzie normalnie funkcjonował? (podpięcie drzwi czy manetki nie stanowi problemu )
  6. Siemanko pany, taka sprawa: potrzebne by były rozpiski pinów co gdzie podłączyć w kostakch przy przekładce z pół fis jagger (II lift) na vdo full fis (też drugi lift) wiem, jak podpiąć szarą kostkę, żeby manetka działała ale co z resztą (czujnik w misce, czujniki zużycia klocków czy płynu do spryskiwaczy), zostaje to w starych kostkach (tj niebieskiej i zielonej) czy trzeba coś przekładać do szarej ?
  7. Ponczek345

    Taśma kierownicy

    Siemka, taśmy z zwykłej czy wersji s są takie same, inne były w przed lifcie i inne w polifcie, najlepiej popytać chłopaków co częściami handlują na forum, zapewne coś znajdą, może i gdzieś mam taką taśmę sprawną
  8. Czego nie mozesz kupić ? wszystko jest dostepne tylko ceny są jakie są ... Czego nie mozesz kupić ? wszystko jest dostepne tylko ceny są jakie są ... u mnie w aso skoda vw powiedziano, że takiej odmy nie robią, nowa jest bez separatora.. To szukaj w innym aso. jak Ci zalezy na ori Tak orjętacyjnie cenowo to ... seperator-(bańka) jak to nazwałeś ...-156zł rura dola 205zł rura górna ta krotka..-68łzł Tak dla obniżenia kosztów: dolna rura (zamiennik topran, zakładałem klientowi) długa kosztuje 79zł w IC jak dobrze pamiętam
  9. Ponczek345

    Którędy kable?

    Ja, z racji tego, że jakiejś dużej mocy nie rozwijam na wzmaku, puściłem + od listwy pod przekaźnikami, potem w próg, przez kanapę i do tyłu... sygnałowy puściłem prawą stroną też progiem.... minus to najlepiej w bagażniku złapać (ja łapałem za śrubę od haczyka siatki bagażnika), nie ma po co ciągnąć długiego kabla - , jak minus jest w całej budzie
  10. Co do tego, czy będzie grało, zależy jaki masz system audio w aucie... są 3 typy: standard, nokia i bose (nokia i bose mają wzmacniacz w bagażniku), jak masz nokia albo bose to trzeba specjalną przejściówkę, żeby tył grał (przejściówki do nokii i bose są inne), do radia trzeba też dokupić "filtr" antenowy. Radio w audi jest trochę szersze, wiec trzeba też zaślepki kupić... na allegro sprzedają zestawy do montażu nie ori radia (przejściówka, zaślepki i "separator" antenowy, koszt ok 30zł) jak szukasz radia to zainteresuj się, czy wiązka jest "rozpinana" (w audi jest odwrotnie + stały z + włączania i wyłączania radia po przekręceniu kluczyków) ... osobiście polecam radia firmy Alpine lub JVC (w miarę przystępna cenowo, dużo bajerów, duża korekta audio, czyli każdy parametr audio można dowolnie korygować, według potrzeb). Jak by coś było nie jasne, pisz, postaram się pomóc P.S napisz jakie masz teraz radio w aucie....
  11. Z tego co piszesz to zostaje ci sprzęgło i przeguby do sprawdzenia.... Polecam podjechać na diagnostykę i powiedzieć co boli, jak ogarnięty diagnosta to zobaczy, gdzie co jest nie tak..... Mogą mieć luzy przeguby przy skrzyni...
  12. Panowie pytanie za 100 punktów: Przy zmianie wężyków od podciśnienia wymieniacie tylko elastyczne, czy plastiki też ? Bo chciałem u siebie wymienić i nwm czy wymieniać same elastyczne czy wszystkie z plastikowymi, bo słyszałem, że jak są org plastiki to mają zostać bo coś tam.
  13. Witamy, to jak już masz ten pociąg, to daj każdemu forumowiczowi po sztabce złota na "dopieszczenie" projektów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...