Ditomee Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Witam audi 1.9tdi brb ,jeździło bez zarzutów aż nagle rano odpaliłem i nie ma mocy, vcds pokazuje błąd 000665 Boost presure regulation P0299 control range not reached Puki co podmienilem n75 ale to nic nie dalo .
Ditomee Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 logi statyczne 011 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL ...
Ditomee Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Dodatkowo z kabiny bo przy silniku już Dla bo słyszalne jest świat jak by nieszczelność gdzie 011 003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 13 Grudnia 2019 przez Ditomee
kamil-vag Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Podepnij na krótko gruchę turbo z króćca vacum. Zrób loga dynamicznego 003+008_011. Jesli przeładuje to masz niesprawność N75 lub wężyki podciśnienia. Jeśli dalej będzie niedoładowanie to nieszczelność dolotu... a skoro słyszysz gwizd to na kanał i psrawdzić wąż S turbiny czy nie ma pękniecia albo czy IC się nie rozszczelnił...
Ditomee Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 Wlasnie slychac to pod nogami z lewej strony jak by wlasnie intercooler a jak sprawdzic szczelnosc intercoolera
kamil-vag Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Wejdz pod auto i szukaj najbardziej zaolejonego miejsca na rurach lub coolerze, tam będzie nieszczelność.
Ditomee Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2019 Prawdopodobnie turbo ,ponieważ rozkrecilem od strony zimnej wirnik ma luz A kiedy próbuje kręcić palcami to ociera o ścianki więc to chumyba wina wycia ,też jak odpaliłem auto z nie zakręcona turbina słuchać właśnie ten dźwięk którego szukałem jako nieszczelność w dolocie.
Ditomee Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2020 Okazało się że rozlecial się wirnik od strony filtra pow, wsadzilem turbo tag, mam wrażenie że wstaje od 2000 tyś, jakie zrobić logi
Ditomee Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
kamil-vag Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Wstaje jakieś 5,5s więc troszkę długo Zostaje Ci zabawa w skracanie sztangi turbo albo korekcja softu... Jesteś pewny, że układ podciśnienia szczelny ? ? ?
Ditomee Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 Sprawdze dokładnie szczelność, a jak ustawia się tą sztange , czy odesłać turbo i zarządac poprawnego ustawienia
kamil-vag Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Przydałby Ci się vacuometr żeby zobaczyć jakie podcisnienie masz na wejściu turbiny, bo oni je ustawiają na ok - 0.6 bara i wtedy ma zaciągać do zderzaka ramię.
Ditomee Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 Tu znalazlem stare logi z przed wymiany turbo Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
kamil-vag Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 No tu turbo Ci wstawalo w jakieś 2s, więc różnica spora...
Ditomee Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 Czyli wina z zle ustawiana sztanga ?W sobotę podjadę zmierzyć podcisnienia, jak dokładnie to zrobić kiedy powinno być 0.6 , od jakich obrotów?
kamil-vag Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Wprowadzasz auto w tryb BS grupy 011 i mierzysz na wejściu do turbiny ile daje.
Ditomee Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 A ustawienie gruszki , to ten maly inbus czy na tym ciegnie co otwiera turbo?
kamil-vag Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Ciegno, śruba regulacyjna. Skracasz śrubę o pół obrotu, robisz log itd... Zaznacz sobie położenie, żeby było do czego wrócić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się