Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Problem z niedoładowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam audi 1.9tdi brb ,jeździło bez zarzutów aż nagle rano odpaliłem i nie ma mocy, vcds pokazuje błąd 

000665 Boost presure regulation 

P0299 control range not reached 

 

Puki co podmienilem n75 ale  to nic  nie dalo .

 

20191212_133748.jpg

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
003 
VAGLOGI.PL
...

  

Opublikowano

Logi dynamiczne 003+011 proszę. 

Opublikowano (edytowane)

Dodatkowo z kabiny bo przy silniku już Dla bo słyszalne jest świat jak by nieszczelność gdzie

011 003

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

 

Edytowane przez Ditomee
Opublikowano

Podepnij na krótko gruchę turbo z króćca vacum. Zrób loga dynamicznego 003+008_011. Jesli przeładuje to masz niesprawność N75 lub wężyki podciśnienia.

Jeśli dalej będzie niedoładowanie to nieszczelność dolotu... a skoro słyszysz gwizd to na kanał i psrawdzić wąż S turbiny czy nie ma pękniecia albo czy IC się nie rozszczelnił...

Opublikowano

Wlasnie slychac to pod nogami z lewej strony jak by wlasnie intercooler  a jak sprawdzic szczelnosc intercoolera 

Opublikowano

Wejdz pod auto i szukaj najbardziej zaolejonego miejsca na rurach lub coolerze, tam będzie nieszczelność. 

Opublikowano

Prawdopodobnie turbo ,ponieważ rozkrecilem od strony zimnej wirnik ma luz A kiedy próbuje kręcić palcami to ociera o ścianki więc to chumyba wina wycia ,też jak odpaliłem auto z nie zakręcona turbina słuchać właśnie ten dźwięk którego szukałem jako nieszczelność w dolocie.

Opublikowano

Okazało się że rozlecial się wirnik od strony filtra pow, wsadzilem turbo tag, mam wrażenie że wstaje od 2000 tyś, jakie zrobić logi 

Opublikowano

003+011 dynamiczny

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Opublikowano

Wstaje jakieś 5,5s więc troszkę długo :P

Zostaje Ci zabawa w skracanie sztangi turbo albo korekcja softu...

Jesteś pewny, że układ podciśnienia szczelny ? ? ? 

Opublikowano

Sprawdze dokładnie szczelność, a jak ustawia się tą sztange , czy odesłać turbo i zarządac poprawnego ustawienia

Opublikowano

Przydałby Ci się vacuometr żeby zobaczyć jakie podcisnienie masz na wejściu turbiny, bo oni je ustawiają na ok - 0.6 bara i wtedy ma zaciągać do zderzaka ramię. 

Opublikowano

Tu znalazlem stare logi z przed wymiany turbo 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

No tu turbo Ci wstawalo w jakieś 2s, więc różnica spora... 

Opublikowano

Czyli wina z zle ustawiana sztanga ?W sobotę podjadę zmierzyć podcisnienia, jak dokładnie to zrobić kiedy powinno być 0.6 , od jakich obrotów?

Opublikowano

Wprowadzasz auto w tryb BS grupy 011 i mierzysz na wejściu do turbiny ile daje. 

Opublikowano

A ustawienie gruszki , to ten maly inbus czy na tym ciegnie co otwiera turbo?

Opublikowano

Ciegno, śruba regulacyjna.

Skracasz śrubę o pół obrotu, robisz log itd... Zaznacz sobie położenie, żeby było do czego wrócić... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...