Miczas77 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Witam posiadam jak w tyule a4 b7 2.0 blb ma 300 tys najechane i jak narazie ok dopiero kupiłem jakie sa objawy jak by sie zaczynala pompa oleju swirowac i jej osprzet naped l. Iczy moze 300 tys tomoze niemiec naprawial czy tyle moze przejechac ?
Przemyslaw1989 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Nie mialem zadnych objawow ale wymienilem imbusik 6katny placilem 300 albo 400zl przy 200tys.
Miczas77 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 Ja mam 300 i nw czy wymieniac czy czekac na jakies objawy ale.moze byc zapozno a byla roznica nowy imbus a stary?
Banan1978 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 U mnie robiłem przy 240 tyś. i już był dość mocno wyrobiony i ten imbus oraz gniazdo i było słychać metaliczny odgłos, dzwonienie od spodu silnika. Wymieniłem cały dół na bezawaryjny czyli od 1,9 i teraz spokój
Przemyslaw1989 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 13 minut temu, Miczas77 napisał: Ja mam 300 i nw czy wymieniac czy czekac na jakies objawy ale.moze byc zapozno a byla roznica nowy imbus a stary? Ja tam nic nie zauwazylem.
Przemyslaw1989 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Mam tez blb,mechanik mowil ,ze byl wyrobiony,ale co ma powiedziec to jego praca mowi to co Klient chce uslyszec.Podobno tez jakis specjalny klucz zamawiali.Audi chodzilo tak jak wczesniej.
Przemyslaw1989 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Zadnych odglosow nie uslyszysz,jedynie pojawi sie komunikat oil presure czy jakos tak ,wtedy laweta i do mechanika.
Miczas77 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 S np. Z1.9 swapa zrobic ciezko czy tylko caly zestaw pompy z 1.9 zamienia sie na ten co jeat?
Miczas77 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 A mozliwe jest to ze 300 tys km i nikt nic tym nie robil czy nie ma szans ze to tyle wytrzymalo?
Przemyslaw1989 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Nie wiem,moze ktos inny zna ten temat.
Przemyslaw1989 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Imbusik kup w vw albo audi zawies do mechanika I tyle
Banan1978 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 3 minuty temu, Miczas77 napisał: S np. Z1.9 swapa zrobic ciezko czy tylko caly zestaw pompy z 1.9 zamienia sie na ten co jeat? Ja oczywiście samemu tego nie robiłem tylko w warsztacie i to było 2,5 roku temu, ale wiem ile płaciłem wtedy - nowa pompa oleju, olej i wymiana 2100 pln
Miczas77 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 A mozliwe jest to ze 300 tys km i nikt nic tym nie robil czy nie ma szans ze to tyle wytrzymalo?
Banan1978 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 2 minuty temu, Przemyslaw1989 napisał: Imbusik kup w vw albo audi zawies do mechanika I tyle Dokładnie, koszt w sumie niewielki, ale spokój za to w czasie jazdy
ecobuda Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Zaglądaj tam jak najszybciej, imbus kosztuje 15 złoty, a jak się obróci to będziesz zmieniał silnik. Mój imbus skończył życie przy189 tyś. Silnik pięknie chodził i nagle pompą stanęła i obróciło panewki na wale.
hager84 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Mi mój zaufany mechanik który wyciągał i diagnozował nie jedną już pompę z 2.0 tdi mówi im auto częściej razy się odpala tym imus szybciej się wyrabia. W moim przypadku takiego użytkowania przy 200k był już prawie okrągły
Miczas77 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 19 godzin temu, hager84 napisał: Mi mój zaufany mechanik który wyciągał i diagnozował nie jedną już pompę z 2.0 tdi mówi im auto częściej razy się odpala tym imus szybciej się wyrabia. W moim przypadku takiego użytkowania przy 200k był już prawie okrągły I wystraczylo imbus wumienic? Czy gniazdo tez dostalo?
pitasss10 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) Wytarcie imbusa nie daje żadnych objawów. Tracisz smarowanie i w większości przypadków zacierasz co najmniej turbo. Przy tym przebiegu raczej ktoś już w to ingerował, jeśli nie to nie zwlekałbym ani chwili i oddawał do zrobienia. Żadnych specjalnych kluczy do tego nie potrzeba. Nie baw się w pompy od 1.9 bo wyrzucisz wałki balansujące i silnik będzie pracował gorzej. Nie wymieniaj też samego sześciokąta bo to dobre na krótką metę, przy tym przebiegu gniazdo tez na pewno też wymaga poprawy. Najlepsze i jedyne słuszne rozwiązanie według mnie to regeneracja gniazda na większy imbus ( koszt około 600zł). Na forum jedna firma ogłasza takie usługi ( + rabat dla forumowiczów). Dają gwarancję o ile pamiętam 3 lata lub 100 tys.km. Druga sprawa to napęd łańcuchowy zamiast kół zębatych. Tutaj też ślizgi są wadliwe i należy albo wymienić cały komplet albo przy okazji naprawy sześciokąta zmienić moduł na taki pod koła zębate ( około 1800zł z wliczoną regeneracją sześciokąta) lub samemu kupić koła zębate i moduł od np bpw, dać do regeneracji 6 kąta i zmieniać ( ja wybrałem tą opcje 4 lata temu wyniosło mnie 1000zł całość, do dziś śmiga bez problemu). Edytowane 4 Stycznia 2020 przez pitasss10
Przemyslaw1989 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Opublikowano 5 Stycznia 2020 (edytowane) Z Panstwa teori wychodzi, ze najlepiej nie odpalac samochodu hehe bo sie szybciej wytrze to po co samochod jest ?????zrobic remont pompy za 2100zl hehe moze lepiej postawic 15letnie auto w ogrodzenie zeby sasiad widzial,ostatnio lakiernik mi mowil ze mozna sciagac te samochody za 10tys zlotych a ma szrotach co drugie auto jest ma czesci. Pytanie czy inwestowanie na taka skale ma sens ??? Edytowane 5 Stycznia 2020 przez Przemyslaw1989
Przemyslaw1989 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Opublikowano 5 Stycznia 2020 22 godziny temu, pitasss10 napisał: Wytarcie imbusa nie daje żadnych objawów. Tracisz smarowanie i w większości przypadków zacierasz co najmniej turbo. Przy tym przebiegu raczej ktoś już w to ingerował, jeśli nie to nie zwlekałbym ani chwili i oddawał do zrobienia. Żadnych specjalnych kluczy do tego nie potrzeba. Nie baw się w pompy od 1.9 bo wyrzucisz wałki balansujące i silnik będzie pracował gorzej. Nie wymieniaj też samego sześciokąta bo to dobre na krótką metę, przy tym przebiegu gniazdo tez na pewno też wymaga poprawy. Najlepsze i jedyne słuszne rozwiązanie według mnie to regeneracja gniazda na większy imbus ( koszt około 600zł). Na forum jedna firma ogłasza takie usługi ( + rabat dla forumowiczów). Dają gwarancję o ile pamiętam 3 lata lub 100 tys.km. Druga sprawa to napęd łańcuchowy zamiast kół zębatych. Tutaj też ślizgi są wadliwe i należy albo wymienić cały komplet albo przy okazji naprawy sześciokąta zmienić moduł na taki pod koła zębate ( około 1800zł z wliczoną regeneracją sześciokąta) lub samemu kupić koła zębate i moduł od np bpw, dać do regeneracji 6 kąta i zmieniać ( ja wybrałem tą opcje 4 lata temu wyniosło mnie 1000zł całość, do dziś śmiga bez problemu). ?????????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się