Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje A4 b8 2.7 S line


Paweł216

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, krystek590 napisał:

Owszem, ale nie jest to ponad 320/330 koni. Nie przesadzajmy, że dp podwaja średnią uzyskiwaną moc po programie, która oscyluje na poziomie 30-40 koni w zdrowym silniku. Ludzie, żeby uzyskać takie wyniki ruszają cooler, wtryski czy turbo, bo limitery trzymają, a u Cb przyjęły wartości jakbyś graty miał z 3.0. Po co robić stage2 jak można rozluźnić wydech i będzie podobnie ;) Zmienisz graty i pojedziesz do tego tunera to 350 będzie jak nic :tongue4: podasz nazwę tego tunera?

To tylko liczby, hamownia hamowni nie równa. Trzech znajomych robiło w bmw programy, te same auta.. temu co najsłabsze liczby wyszły najlepiej jeździła. Droga pokaże czy idzie na 270 czy mniej:P 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, MaciekPL napisał:

To tylko liczby, hamownia hamowni nie równa. Trzech znajomych robiło w bmw programy, te same auta.. temu co najsłabsze liczby wyszły najlepiej jeździła. Droga pokaże czy idzie na 270 czy mniej:P 

Dobrze powiedziane :thumbup1: wiem z pewnego źródła jak znani tunerzy zawyżają wykresy, żeby wabić klientów.. nawet @Pucek u siebie wspominał, że brał się swoim 3.0 TDI 260km z 3.0 TDI 300 koni i do 180km/h szły równo. Takich przykładów jest mnóstwo. Kto zna temat to w cuda nie wierzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, krystek590 napisał:

Owszem, ale nie jest to ponad 320/330 koni. Nie przesadzajmy, że dp podwaja średnią uzyskiwaną moc po programie, która oscyluje na poziomie 30-40 koni w zdrowym silniku. Ludzie, żeby uzyskać takie wyniki ruszają cooler, wtryski czy turbo, bo limitery trzymają, a u Cb przyjęły wartości jakbyś graty miał z 3.0. Po co robić stage2 jak można rozluźnić wydech i będzie podobnie ;) Zmienisz graty i pojedziesz do tego tunera to 350 będzie jak nic :tongue4: podasz nazwę tego tunera?

Co Ty mówisz człowieku?Jakbym miał graty z 3.0 to robię moc ponad 300 koni. 270 koni to normalna moc dla tego silnika z taką modyfikacją . Mówiłem Ci już że to nie 1.9 ? a jak napisałeś dla Ciebie nie ma znaczenia bo  przyrosty podobne???Tuner niech zostanie Panem X.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie KM a Nm jedziemy :D 

Kiedyś jak miałem Vento 1.8 90KM to koleś miał Borę 1,9 TDI 90KM i był na chipsie i wykresik mu pokazał 140 KM , a co z tego jak do 140km/h nie mółg mnie dojść . 

A żeby uzyskać taka moc to jużtrzeba mieć ingerencję w graty . Sam DP ok rozlużni portki i będzie lepiej , ale DP plus program nie na takie osiagi . 

Ale ważne że Ty wiesz ile ma i wiesz na ile jedzie . 

To przy takim załóżeniu zmienisz teraz IC , dolot , i pojedziesz na program to 300 wyplujesz ? 

Aż się boję pomyśleć jak wsadzisz inne wtryski , większe turbo , sprzegło  to w ile uderzysz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, karolek_ust napisał:

Nie KM a Nm jedziemy :D 

Kiedyś jak miałem Vento 1.8 90KM to koleś miał Borę 1,9 TDI 90KM i był na chipsie i wykresik mu pokazał 140 KM , a co z tego jak do 140km/h nie mółg mnie dojść . 

A żeby uzyskać taka moc to jużtrzeba mieć ingerencję w graty . Sam DP ok rozlużni portki i będzie lepiej , ale DP plus program nie na takie osiagi . 

Ale ważne że Ty wiesz ile ma i wiesz na ile jedzie . 

To przy takim załóżeniu zmienisz teraz IC , dolot , i pojedziesz na program to 300 wyplujesz ? 

Aż się boję pomyśleć jak wsadzisz inne wtryski , większe turbo , sprzegło  to w ile uderzysz ?

Nie macie zielonego pojęcia co z czym się je Panowie to pierwsze.Po drugie Karolek ktoś  Ci bzdur naopowiadał że jedzie się  nm.Nie wierz w to i nie opowiadaj tak bo Cie ludzie którzy mają jakiekolwiek pojęcie o motoryzacji wyśmieją.Dolot? jaki dolot kolego tego się nie rusza. Na 300 wystarczy turbo np Ccwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc mocą ale na ośkę to już i tak sporo. Co z tego ze dołożysz więcej  jak auto będzie gubiło trakcję... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, wielik napisał:

Moc mocą ale na ośkę to już i tak sporo. Co z tego ze dołożysz więcej  jak auto będzie gubiło trakcję... 

Kto powiedział że chce dołożyć więcej bez zmiany napędu? Z całym szacunkiem ale musiałbym być głupi żeby robić większą moc z takim napędem. Teraz jest optymalnie jeśli chodzi  o stosunek moc/napęd w codziennym użytkowaniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Paweł216 napisał:

Co Ty mówisz człowieku?Jakbym miał graty z 3.0 to robię moc ponad 300 koni. 270 koni to normalna moc dla tego silnika z taką modyfikacją . Mówiłem Ci już że to nie 1.9 ? a jak napisałeś dla Ciebie nie ma znaczenia bo  przyrosty podobne???Tuner niech zostanie Panem X.

 

 

 

 

 

 

Między 270, a 300 koni wychodzą zdrowe 3.0 TDI, a Tobie wyszedł 2.7 TDI 190 po samym programie 270 koni :decayed: 2.7 jak wyjdzie 240 koni to już jest sukces. Jak Ciebie nie dziwi 72 konie zrobione samym programem to życzę Ci żebyś stanął na kresce z prawdziwą taką mocą. Tutaj tylko brakuje żebyś napisał, że masz multitronica..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Paweł216 napisał:

Kto powiedział że chce dołożyć więcej bez zmiany napędu? Z całym szacunkiem ale musiałbym być głupi żeby robić większą moc z takim napędem. Teraz jest optymalnie jeśli chodzi  o stosunek moc/napęd w codziennym użytkowaniu. 

Jakbyś miał naprawdę 270 koni to ciężko byłoby z trakcja choćby nie wiem jak moment rozłożyć. Ja miałem w B8 212 koni i 470nm koła 20 cali ośka i był problem z trakcja, a co dopiero 270... Swoją drogą jak powiedziałem, że z silnika 2.0tdi 177 koni 400nm wyszło mi jak wyzej, to zaufany tuner mnie wyśmiał, że nie może tyle wyjść i jest zawyżone. Program robiłem, gdzie 90% forum poleca:) to samo się tyczy 2.7 czy 3.0 TDI.. więc nie ma co polemizować z tymi 72 koniami..

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, krystek590 napisał:

Między 270, a 300 koni wychodzą zdrowe 3.0 TDI, a Tobie wyszedł 2.7 TDI 190 po samym programie 270 koni :decayed: 2.7 jak wyjdzie 240 koni to już jest sukces. Jak Ciebie nie dziwi 72 konie zrobione samym programem to życzę Ci żebyś stanął na kresce z prawdziwą taką mocą. Tutaj tylko brakuje żebyś napisał, że masz multitronica..

Kurcze blade kolego zorientuj się po ile wychodza 2.7 na stage 2 a potem możemy usiąść do dyskusji bo już mi się nie chce tłumaczyć tego wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Pomijając sam napęd w 2.7 TDI ośce siedzi multitronic.

Przecież ta skrzynia nie toleruje wysokiego momentu obrotowego.

A tu mowa o wysokich nm, Stage 3 itp. chyba, że kolega zamierza przeszczepiać skrzynie, napęd itp. choć kosztowo nie ma to sensu.

Znajomy robi obecnie Stage 3 A6 C6 2.7 TDI Quattro przy Tiptronic i ma spore obawy jak ta skrzynia zniesie wysoki o moment a co dopiero multitronic.

Nie wiem czy jest sens w większe mody mocowe przy tym silniku/skrzyni.

Pozdrawiam

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, krystek590 napisał:

Jakbyś miał naprawdę 270 koni to ciężko byłoby z trakcja choćby nie wiem jak moment rozłożyć. Ja miałem w B8 212 koni i 470nm koła 20 cali ośka i był problem z trakcja, a co dopiero 270... Swoją drogą jak powiedziałem, że z silnika 2.0tdi 177 koni 400nm wyszło mi jak wyzej, to zaufany tuner mnie wyśmiał, że nie może tyle wyjść i jest zawyżone. Program robiłem, gdzie 90% forum poleca:) to samo się tyczy 2.7 czy 3.0 TDI.. więc nie ma co polemizować z tymi 72 koniami..

No nie masz racji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Paweł216 napisał:

Kurcze blade kolego zorientuj się po ile wychodza 2.7 na stage 2 a potem możemy usiąść do dyskusji bo już mi się nie chce tłumaczyć tego wszystkiego.

Wklej chociaż dwa wykresy z takim wynikiem jaki jest w twoim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, karolek_ust napisał:

 

2 minuty temu, karolek_ust napisał:
WWW.BR-PERFORMANCE.BE

I co mam zrobić z tym wykresem i z tymi parametrami  bo niewiele to wnosi do to tego o czym rozmawiamy. Karolek jedz do dobrego tunera i porozmawiaj  o moich parametrach. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj ze zrozumieniem co jest w tym Stage 2 i o ile wzrosła moc . 

+ 50KM + 100Nm

przy zmianie softu , filtr i DP i to jest realny wzrost mocy . To jedz na inna hamownię drogowa i pokaż wykres . 

bo nie wiem czy nie zauważyłeś ale nikt poza toba na tym forum nie wierzy w te Twoje kreski i cyferki realnie .

Nie muszę jechać do tunera bo mam dobrego kumpla co od lat pisze programuje hamuje .

Edytowane przez karolek_ust
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, black4 napisał:

Panowie,

Pomijając sam napęd w 2.7 TDI ośce siedzi multitronic.

Przecież ta skrzynia nie toleruje wysokiego momentu obrotowego.

A tu mowa o wysokich nm, Stage 3 itp. chyba, że kolega zamierza przeszczepiać skrzynie, napęd itp. choć kosztowo nie ma to sensu.

Znajomy robi obecnie Stage 3 A6 C6 2.7 TDI Quattro przy Tiptronic i ma spore obawy jak ta skrzynia zniesie wysoki o moment a co dopiero multitronic.

Nie wiem czy jest sens w większe mody mocowe przy tym silniku/skrzyni.

Pozdrawiam

Jaki multitronic, kolego ja mam manual. Multi to  lipa! 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, krystek590 napisał:

Jakbyś miał naprawdę 270 koni to ciężko byłoby z trakcja choćby nie wiem jak moment rozłożyć. Ja miałem w B8 212 koni i 470nm koła 20 cali ośka i był problem z trakcja, a co dopiero 270... Swoją drogą jak powiedziałem, że z silnika 2.0tdi 177 koni 400nm wyszło mi jak wyzej, to zaufany tuner mnie wyśmiał, że nie może tyle wyjść i jest zawyżone. Program robiłem, gdzie 90% forum poleca:) to samo się tyczy 2.7 czy 3.0 TDI.. więc nie ma co polemizować z tymi 72 koniami..

 

8 minut temu, MaciekPL napisał:

Wklej chociaż dwa wykresy z takim wynikiem jaki jest w twoim.

Panowie nie ma co pisać tłumaczyć wyjaśniać , bo to i tak nie zmieni . Kolega ma 270 KM i niech tak jest teraz zrobi 350 KM i będzie zadowolony .

 

Koniec robienia syfu w temacie bo to nic nie ugra. Szkoda czasu u nerwów. 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, karolek_ust napisał:

 

Panowie nie ma co pisać tłumaczyć wyjaśniać , bo to i tak nie zmieni . Kolega ma 270 KM i niech tak jest teraz zrobi 350 KM i będzie zadowolony .

 

Koniec robienia syfu w temacie bo to nic nie ugra. Szkoda czasu u nerwów. 

 

350 było ale przy obciążeniu dymki puszczala i zeszli w bezpieczne 270 :P

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...