efendi Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 cześć mam maly problemik a mianowicie kupujac samochod byl w nim zamontowany stozek tylko ze dosc popekany zmienilem go na nowy tylko ze nie jestem pewien czy nie powinienem zamontowac czasem przedluzenia tunelu dolotowego na chwile obecna wyglada to tak a jesli trzeba przedluzyc to ta przedluzka ma byc karbowana czy lepiej gladka i jaka dluga z gory dziekuja za pomoc
majkel_majki Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Najlepiej byłoby powrócić do seryjnego filtra w obudowie, te stożki nic nie dają poza głośniejszym dźwiękiem zasysania powietrza. Silnik zasysa gorące powietrze spod maski- stożek jest koło rozgrzanego bloku silnika i więcej mocy to nie doda, prędzej ujmie. Jeśli chcesz robić przedłużkę zrób ją z gładkiej rury, ma mniejsze opory przepływu niż karbowana.
nike21 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 przedluzka tak jak pisze kolega wyzej... a jesli chcesz osiagnac prawdziwy efekt filtra stozkowego to poprowadz go do dolu (oczywiscie bez narazania na zalanie woda) i najlepiej jesli odizolujesz go od dzialania temperatury z silnika i zrobisz na niego nawiew zimnego powietrza...
rotter Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 stożek można też zamontować w fabrycznej puszce której ty jak widzę nie masz i wtedy masz orginalny dolot zasysany z zewnątrz - montowanie filtra pod silnikiem uważam raczej za troche karkołomne i nie praktyczne - a najlepiej wróć do orginału bo to faktycznie nic nie daje, nawet jest gorzej bo silnik zasysa ciepłe powietrze i nic to nie daje prócz tego, jak kolega wcześniej napisał że możesz nawet stracić kilka koni - wiec takie przeróbki to .........
SYKET Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Oj,można stracić.Ja sie przekonałem na hamowni.10 koni zwiało przez stożek
rotter Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 a najgorsze w tym wszystkim jest to że ludzie ciągle robią tego typu mody nie mając świadomości że szkodzą silnikowi - myśli że jak stożek założy to silnik agresji nabierze - a silnik faktycznie agresji nabiera - i jak by umiał mówić i miał ręce to by głowe właścicielowi urwał - jak robisz coś takiego to powinieneś wiedzieć że jest potrzebny strumień zimnego powietrza z zewnątrz, skierowany bezpośrednio na filtr i on sam powinien być odgrodzony matą odbijającą ciepło od silnika - tak więc za takie pomysły (szacun)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się