omario Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Witam wszystkich.... pewnie to juz bylo .... jednak moze ktos mi powiedziec jakie powinno byc doladowanie w silniki 1.8 t 180 ps(ajl)??? mam zamontowany wskaznik i gdy go odpale to wskazuje -0.4 bara podczas jazdy przy dodaniu gazu dochodzi do max 0.65 bara.. czy tak powinno byc??? silnik seryjny nic nie grzebane... z gory dzieki za pomoc...
szogun0 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Właśnie tak powinno być jak masz w tej chwili. Nie masz się czego obawiać. Jeździj spokojnie.
omario Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 z opisu widze ze twoja strzala ma 150 ps wiec moze jest to odpowiednie doladowanie dla niej co??? a dla 180 ps powinno byc wieksze????
Dev Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 z opisu widze ze twoja strzala ma 150 ps wiec moze jest to odpowiednie doladowanie dla niej co??? a dla 180 ps powinno byc wieksze???? jest wieksze od 150kM wersji powinno wynosic 0.65 do 0.7 bar-a czyli u Ciebie wszystko jest oki
jozin Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 z tego co pamietam seria 150 tez laduje okolice 0,65.
Dev Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 180kM to tez seria w AJL cisnienie doładowania jest do 0.7bar-a w wersjach 150kM do 0.6bar-a AJL ma dodatkowo zmienne fazy
nex Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 AEB 150km laduje w najwyzszej fazie nawet momentalnie do 0.7
Dev Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 tyle seria nie ładuje, chyba ze coś było grzebane albo wskaznik niedomaga
arek87 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Ostatnio podłączyłem manometr do swojej. Przy 1500 jest juz 0,5 bar-a a koło 1700-1800 momentalnie 0,60-0,65 po czym szybko spada. przy 2000 jest około 0,5 bar-a. A dalej już tylko mniej
nex Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Ostatnio podłączyłem manometr do swojej. Przy 1500 jest juz 0,5 bar-a a koło 1700-1800 momentalnie 0,60-0,65 po czym szybko spada. przy 2000 jest około 0,5 bar-a. A dalej już tylko mniej jest tak jak ma byc, wlasnie w najwyzszym momencie potrafi dojsc do okolo 0.7 tyle seria nie ładuje, chyba ze coś było grzebane albo wskaznik niedomaga nic nie było grzebane, tyle ładuje seria w najwyzszym momencie, to jest chwilowe po czym natyczmiast spada. Ja seria g-techem robie 7.9sek 0-60mph
omario Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 dokladnie tak jest ze max wartosc uzyskuje tylko przez moment po czym spada..... ale nie wiem czy u was tez tak jest ze ma postoju gdy go gazuje to max do 0 bara podejdzie i spada do -0.4 .... a o co chodzi ze AJL ma zmienne fazy??
nex Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 dokladnie tak jest ze max wartosc uzyskuje tylko przez moment po czym spada..... ale nie wiem czy u was tez tak jest ze ma postoju gdy go gazuje to max do 0 bara podejdzie i spada do -0.4 .... a o co chodzi ze AJL ma zmienne fazy?? bez obciazenia cisnienie nie podskoczy jak podczas obciazenia, to normalne
omario Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 no tak..... a powiedzcie czy zmiana intercoolera na wiekszy i zamontowany centralnie z przodu doda mocy?? a jesli tak to o ile??? a moze macie inne pomysly na podniesienie mocy nie tak az duzym kosztem??? pozdro...
Dev Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 najpierw zmiany mechaniczne: front intercooler + np: turbina KKK K04 no i program, mozna celowac w 150 - 170 kW
adams78 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Przecież napisał, że nie dużym kosztem, a K 04 to min 4koła... :gwizdanie: Najprościej jechać na program, ale zanim to uczynisz: FMIC doda troszkę mocy, więcej momentu - elastyczność będzie lepsza. Wyrezaj sztywny dolot - z doświadczeń Pozia wynika, że dodaje 7KM. Warto rozluźnić wydech. Szukaj tematu "Modyfikacje 1.8T" - możliwości jest wiele.
Dev Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 przeciez to nie sa wysokie koszta... Jakies 6,5 t.pln, sam Fmic i virus to 2,5 t.pln. Zreszta w tym przypadku nie ma co podcierac tylka szklem, albo konkret robota, albo temat odpuscic.
adams78 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Ciekawa teoria - skoro nie są to duże koszty (jakieś 25-30% wartości auta) to dlaczego ich nie poniesiesz, tylko kombinujesz jak koń pod górę zdejmując przewód do aktuatora... Jeśli ma być małym kosztem, to tylko program.
omario Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Hej hej spokojnie nie bic sie tu tylko hehehe..... ostatnio na E-bay UK widzialem K04 za 250 funa.. Modyfikacje zaczne dopiero po wakacjach bo w czerwcu kroi sie powazny wydatek ( weselisko :gwizdanie:)jakies 40 tys. wiec pomyslimy dopierro jakos w sierpniu .... ale nie ukrywam ze opcja K04 i intercooler + wirusek podoba mi sie hehe... pozdro....
poziek Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Modyfikacje 1.8T - jest już taki temat na forum
Rekomendowane odpowiedzi