demoralizator 0 Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Oto małe efekty mojej pracy czyli jak zamontować oryginalny termometr w liczniku :biggrin:Potrzeba tylko termometr i czujnik temperaturyUsuwamy zaślepkęi wkładamy termometr do momentu aż kliknieCzujnik należy zamontować pod zderzakiem niestety nie ma foto gdyż prace wykonywałem w pokoju na dywanie specjalnie dla forumCzujnik jest dwustykowyJeden styk podłączamy do masy a drugi aż do termometru.Sprawa termometru wygląda tak:Piny fabrycznie są inaczej ponumerowane więc sam sobie oznaczyłem ponieważ nie miałem schematuale zdjęcie i mój opis wszystko wyjaśni :biggrin:Pin 1 - zasilanie( +12 za zapłonem)pin 3 - sygnał z czujnika temperaturypin 5 - masaI to wystarczy a efekt poniżejMała rzecz a cieszy :biggrin:Mnie bardzo cieszy bo nie dość że mam zegarek z licznika w pokoju to jeszcze i termometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo666 0 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 bardzo ciekawe rozwiązanie, wiem że mam u siebie czujnik temperatury ori ale wykorzystany tylko do klimatroniku i temperatury zewnętrznej mi nie pokazuje więc się zastanawiam czy może być że jest niepodłączony do wyświetlacza czy muszę poszukac samego wyświetlacza? czy masz zdjęcie jak wygląda sama zaślepka? Pozdro. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Nie sądze abyś miał nie podłączony. Jak nie masz to znaczy że go tam nie ma. Chociaż są takie przypadki że ktoś przekładał licznik i jest ale nie podłączony. Jak nie sprawdzisz nie dowiesz sie Jestem pewien że wśród użytkowników a4 znajdą sie tacy. Zdjęcia zaślepki załączam do wcześniejszego postu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meidzer 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Ja mam tez czujnik temperatury przed chłodnicą za zderzakiem. Jaki termometr urzyłeś do tego i czy ten czujnik temp przed chłodnicy można urzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Termometr użyłem oryginalny jak w temacie. Ten co jest w liczniku w niektórych wersjach. A czujnik jest dokładnie ten sam co masz a masz go bo masz klimę(trochę zamieszałem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Mam już dwa takie czujniki: 1-szy ten który był i myślałem , że jest padnięty bo wskazywał temp. jak mu się chciało :biggrin: 2-gi który nabyłem 2 dni temu w ASO podłączyłem i jest to samo :confused: mogę 1 odsprzedać, a przy okazji może jakieś sugestie dlaczego oba wskazują źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Może masa czujnika słaba albo gdzieś po drodze przyśniedziała kostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Wiesz co jedyną kostke jaką napotkałem to była ta w która wpiąłem czujnik, a na VAG-u wyskakiwał z tego co pamietam błąd o treści "zwarcie z masą, czy jakoś tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 z tego co pamietam błąd o treści "zwarcie z masą, czy jakoś tak... i tu jest problem :exclaim: Sprawdz wiązkę może przetarta. Albo mam jescze jedno rozwiązanie, skoro masz drugi czujnik to podłącz go bezpośrednio do termometru i wypuść z nowa instalacją na zewnątrz. Pośmigasz tak kilka dni i będziesz wiedział czy termometr jest ok. I zabieraj sie za "kopanie" bo jak sprawdziłeś vagiem to oznacza że masz klimę(czy mam racje?) a do poprawnego funkcjonowania klimy jest niezbędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 z tego co pamietam błąd o treści "zwarcie z masą, czy jakoś tak... i tu jest problem :exclaim: Sprawdz wiązkę może przetarta. Albo mam jescze jedno rozwiązanie, skoro masz drugi czujnik to podłącz go bezpośrednio do termometru i wypuść z nowa instalacją na zewnątrz. Pośmigasz tak kilka dni i będziesz wiedział czy termometr jest ok. I zabieraj sie za "kopanie" bo jak sprawdziłeś vagiem to oznacza że masz klimę(czy mam racje?) a do poprawnego funkcjonowania klimy jest niezbędny.Zgadza sie klima jest i dlatego właśnie wymieniałem termometr, bo zdarzało sie ,że nie mogłem załączyc klimy, bo na termotrze była ujemna temp. Orientujesz sie gdzie, którędy ta wiązka od zegarów idzie? Chociaż to i tak wiele mi nie da bo moja motorownia zajmuje cały przedział silnikowy i miejsca na "kopanie" brak :confused: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Z tego co pamiętam(tak mi sie wydaje) to łączy sie obok zbiorniczka wspomagania. Tam jest jeszcze jedna kostka, pod plastykową przykrywką na zbiornik. Dalej to już idzie do głównej wiązki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Zgadza się. tam właśnie podłączałem nowy czujnik i dalej d*pa,a szukanie w głównej wiązce która nawet nie widać jak jest poprowadzona nie należy do prostych rzeczy.Jeżeli masz jeszcze jakieś sugestie to wal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Nie pamiętam dokładnie gdzie "wśmiguje" do środka :confused: Jak do głównej do kompa to bedzie trochę ciężko ale jak z wiązką od lamp to powino być w słupku. Dokładnie nie pamietam i muszę pomeczyć kumpla bo u mnie nie ma termometru ani klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Oki tylko nie wiem czy będzie pasował bo ten był do 97roku i nie wiem czy różni sie tylko wyświetlanymi cyframi czy jednak rozmiarem Podeślij foto licznika od tyłu jak możesz na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Przesyłam fotki. Produkcja styczeń 1998 wiec chyba wszystko jest ok to ta sama wersja. Niestety nie mam czasu zdjąć zegarów, wolę to zrobić już przy zakładaniu wyświetlacza temp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Z tego co się dowiedziałem i po przejżeniu allegro to powinno pasować a jak nie to odeślesz. Pisz na [email protected] to ustalimy szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesieka 0 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Witam Mam jeszcze jedno pytanko bo też chce sobie założyć taki wskaźnik. W moim A4 jest ten czujnik przy zderzaku i do tego mam klime. Moje pytanie brzmi; Czy jak wyjme licznik i bede chciał wcisnąć tam wskaźnik to czy bedzie tam też wtyczka żeby podłączyć ten wskaźnik czy też bedę musiał poprowadzić przewody od czujnika do wskaźnika. :biggrin: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archie 0 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam! Pozwólcie że też dokleję się do tematu podobnym pytaniem - również posiadam ten czujnik, klimę i te dwa podłużne "okienka" między zegarami na desce rozdzielczej, w którymś z postów przeczytałem ze jeśli jest czujnik - to powinna być także wyświetlana temperatura w jednym z tych okienek (drugie chyba jest do wskazań biegów w skrzyniach automatycznych), niestety u mnie temperatury nie wyświetla. Nie jest to żaden dramat jednak ciekaw jestem czy ten termometr rzeczywiście powinien tam być czy nie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesieka 0 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jeśli nie masz zamontowanego wskaźnika na desce to nie bedzie ci pokazywać temperatury tak jak jest u mnie. Te dwa puste miejsca to ładna atrapka na której sie wydaje że powinno coś być ale jeśli nie ma wskaźnika to nic nie bedzie wyświetlać. Możesz to sprawdzić tylko wyjmując deske i zobaczyć czy jest wskaźnik. Ja planuje kupić taki wskaźnik. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkman 3 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Mm pytanko. Mogę zakupić za niewielkie pieniadze taki wyświetlacz temperatury ale zauważyłem że obie wyglądające części noszą różne numery fabryczne: 8L0 919 272 i 8D0 919 272. Który waszym zdaniem będzie pasował do sedana 95 1.8 ADR z klimą ? Czujnik temp mam pod zderzakiem ,bo jest klima.Czy powinna być "lużna kostka" pod zegarami do wpięcia się w ten wyświetlacz?[br]Dopisany: 16 Maj 2007, 18:17 _________________________________________________znalazłem w necie takie coś: może się komuś przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się