max111167 0 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Witam, silnik 2.0 CR CJCC 2012 rok. Silnik osiąga temperaturę 90 stopni, ładnie ją utrzymuje , ale gdy się przystanie na światłach albo jedzie w korku temperatura od razu zaczyna spadać. Termostat ( z obudową) wymieniony na nowy, stary nie wyglądał żeby był nie sprawny. Gdzie dalej szukać rozwiązania problemu? Bardzo proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruzin519 6 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Wystarczy troche poszukać informacji na ten temat. Druga sprawa to masz dwie opcję: 1. Zmienić mały termostat i zawór zwrotny 2. Jeździć i się przyzwyczaić Ja wymieniłem termostat główny, ten mały przy ścianie grodziowej i poprawy póki co brak. Został jeszcze zawór zwrotny. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez gruzin519 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max111167 0 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Masz może numer ori tego zaworu? Na schemacie on nie jest zaznaczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Szkoda twojej kasy, jest to problem tego modelu, sam to przechodziłem w poprzednim autku wymieniłem obydwa termostaty troszkę było lepiej, ale tak jak piszesz wystarczyło stanąć na światłach albo jazda z górki i temperatura spadała, wada poprawiona jest w niektórych poliftach, pompa cieczy pracuje dopiero po osiągnięciu wymaganej temperatury. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max111167 0 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 9 minut temu, Góral65 napisał: Szkoda twojej kasy, jest to problem tego modelu, sam to przechodziłem w poprzednim autku wymieniłem obydwa termostaty troszkę było lepiej, ale tak jak piszesz wystarczyło stanąć na światłach albo jazda z górki i temperatura spadała, wada poprawiona jest w niektórych poliftach, pompa cieczy pracuje dopiero po osiągnięciu wymaganej temperatury. No ale skutki tego jakieś mogą być? Logicznie patrząc to olej będzie niedogrzany przez co mogą podzespoły silnika szybciej siadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) 13 minut temu, max111167 napisał: No ale skutki tego jakieś mogą być? Logicznie patrząc to olej będzie niedogrzany przez co mogą podzespoły silnika szybciej siadać. No ale co możesz zrobić? jeśli w serwisie Audi mówią że to norma i nic się z tym nie zrobi, piszesz, że przy normalnej jeździe trzyma temperaturę to termostat jest dobry. Oczywiście można wymieniać co sie da po kolei i wydawać kasę, ale czy warto? Takie jest moje zdanie sam to przeszedłem. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Góral65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruzin519 6 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 1J0122351 - zawór zwrotny, dostępny w ASO 122zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert000 0 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Mam CAHA w Exeo, wymieniłem wszystko co się dało i trzyma 90, tylko kiedy jadę ponad 100km/h, albo kiedy jest ciepło, ponad 10-15 stopni. Jak jest około 0, po zjechaniu z dłuższej górki spada nawet poniżej 70 stopni. Nie mam już siły z tym walczyć. Wymieniłem termostat główny i ten od EGR na oryginały, później jeszcze raz od EGR na Behr, chłodnicę spalin, i ostatecznie nawet zrobiłem zaślepkę, zamiast tego termostatu. Jak jest ciepło, ładnie utrzymuje 87-91 stopni (w VCDS) nawet po dłuższym zatrzymaniu się. Wydałem pewnie ponad 1500zł i różnicy brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Ja mam CJCB i przestałem patrzeć na tą wskazówkę na liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitasss10 4 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Mnie zastanawia tylko jak to jest, że teoretycznie silnik nie trzyma temperatury ale jak dochodzi do wypalania DPF to zawsze wskazówka stoi na równo 90 stopniach. Przynajmniej u mnie tak to działa i wygląda jakby wszystko było w porządku nawet jeśli normalnie pokazuje około 80 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 przy wypalaniu dpf silnik dostaje więcej paliwa i puszka dpf jest pod maską która rozgrzewa się do 600 stopni więc jest gorąco, po to się właśnie wentylatory się włączają.. wg mnie masz nie sprawny termostat który nie utrzymuje 90 stopni przy normalnej jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się