Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Czy to jest chip (AJM 115 PD) ? proszę o pomoc!!!!


roman_tyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zrobiłem pierwszy raz logi , z autem nic się nie dzieje, jednak zaniepokoiłem się gdyż podobne auto znajomego jeździ znacznie gorzej. Proszę wybaczyć za krótkie logi, auto na trójce bardzo szybko się rozpędza (golf4) 3bieg, miasto nocą. Podejrzewam, że auto przyjechało z Niemiec po chiptuningu. Seria ma 10s do setki a ja na śliskiej nawierzchni i mieleniu kołami na 1 i 2 biegu miałem 9.4s. Wartości w tabelach mi nie pasują, proszę o konsultację.

Logi dynamiczne:

dyn_001.jpg

dyn_003.jpg

dyn_004.jpg

dyn_008.jpg

dyn_010.jpg

dyn_011.jpg

/dodano

Logi statyczne:

BASIC:

http://www.audiforum.pl/log/stat000_basic.jpg

http://www.audiforum.pl/log/stat003_basic.jpg

http://www.audiforum.pl/log/stat011_basic.jpg

Zwykłe:

http://www.audiforum.pl/log/stat000.jpg

http://www.audiforum.pl/log/stat001.jpg

http://www.audiforum.pl/log/stat003.jpg

http://www.audiforum.pl/log/stat004.jpg

http://www.audiforum.pl/log/stat007.jpg

http://www.audiforum.pl/log/stat013.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czip jest ... :wink4:

czy pedal gazu byl napewno wcisniety do oporu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak coś czułem, zresztą widać po logu 008, wydaje mi się ze wciskałem pedał w podłogę, musiałbym robić logi na 4ce z obciążeniem, auto zbyt dobrze przyśpiesza. Log 011 wykazuje chyba ze turbina w porządku, nie przeładowywuje?

Pytanie, jak sprawdzić czy ten program jest odpowiedni i czy zrobil go fachowiec, nei chce mieć problemów z silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dynosofcie we Wrocku wołają 150zł, zna ktoś inne hamownie, czy ta cena to standard?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak od 100zł to standard , u goodhop'a za dużo mniej ale nie opłaca Ci się jechać... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy owak to masz termostat do wymiany ,zrob pelne logi i dynamiczne na 4 biegu , to troche sie rozjasni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czy ten czips taki profi ?

nikt nie napisal ze profi ... :naughty:

poza tym albo pedal nie byl wcisniety do konca ... albo furmanka nie jest wpelni sprawna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widac to auto musi niezle przydymiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie daje najmniejszego dymku nawet na najwyższych obrotach, sprawdzałem wielokrotnie. Podczas diagnostyki wypada mi często błąd czujnika temperatury G coś tam. Spalanie jest normalnie od 5-7l/100 przy dynamicznej jeździe. Postaram się niedługo zrobić nowe dobre logi.

Odczytałem dziś błąd z VAGA:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Czy uszkodzenie tego sensora może powodować ze ECU myśli iż silnik jest niedogrzany i daje więcej paliwa???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem G2 odpowiada za temp na desce rozdzielczej, jaka u ciebie się pokazuje? i czy auto szybko sie "rozgrzewa"???

Jeśli chodzi o logi nie mam na tyle doświadczenia by coś więcej powiedzieć. Ciekawe ile masz tych kucyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Właśnie dodałem/uaktualniłem logi dynamiczne, nie chcę zakładać nowego wątku by nie wprowadzać zamieszania, uprzejmie proszę o konsultację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgodnie z obietnica na GG ....

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent[/b]

blad powrocil po skasowaniu ? .... jaka temperature pokazuje wskaznik na desce ... ?

co do logow...

termostat do wymiany [zbliza sie jego koniec]

auto po czipsie ... [niezbyt profi :wink4:]

reszta pracuje prawidłowo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura na desce pokazuje równo 90 stopni po nagrzaniu. Dziś wymieniłem czujnik temp G2 zobaczymy czy powróci. No nic termostat będzie trzeba wymienić. Na podstawie logów dynosoft stwierdził że trzeba zmienić program gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym.

Jeśli chodzi o dymienie zamiast katalizatora mam filtr Twin tec za 1000Euro, przez to nie widać dymu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura na desce pokazuje równo 90 stopni po nagrzaniu. Dziś wymieniłem czujnik temp G2 zobaczymy czy powróci. No nic termostat będzie trzeba wymienić. Na podstawie logów dynosoft stwierdził że trzeba zmienić program gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym.

Jeśli chodzi o dymienie zamiast katalizatora mam filtr Twin tec za 1000Euro, przez to nie widać dymu.

no to teraz rozumiem dlaczego napisałes ze auto nie dymi smiley
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym.

zmieniaj soft i jezdzij ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...