roman_tyk 5 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witam Zrobiłem pierwszy raz logi , z autem nic się nie dzieje, jednak zaniepokoiłem się gdyż podobne auto znajomego jeździ znacznie gorzej. Proszę wybaczyć za krótkie logi, auto na trójce bardzo szybko się rozpędza (golf4) 3bieg, miasto nocą. Podejrzewam, że auto przyjechało z Niemiec po chiptuningu. Seria ma 10s do setki a ja na śliskiej nawierzchni i mieleniu kołami na 1 i 2 biegu miałem 9.4s. Wartości w tabelach mi nie pasują, proszę o konsultację. Logi dynamiczne: /dodano Logi statyczne: BASIC: http://www.audiforum.pl/log/stat000_basic.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat003_basic.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat011_basic.jpg Zwykłe: http://www.audiforum.pl/log/stat000.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat001.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat003.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat004.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat007.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat013.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 czip jest ... czy pedal gazu byl napewno wcisniety do oporu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu11 1 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 a po czym to widzicie ze jest czip??które wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 jest czips paliwem podlane ,cisnienie tak lekko musniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Tak coś czułem, zresztą widać po logu 008, wydaje mi się ze wciskałem pedał w podłogę, musiałbym robić logi na 4ce z obciążeniem, auto zbyt dobrze przyśpiesza. Log 011 wykazuje chyba ze turbina w porządku, nie przeładowywuje? Pytanie, jak sprawdzić czy ten program jest odpowiedni i czy zrobil go fachowiec, nei chce mieć problemów z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 hamownia, wykres do oceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 W dynosofcie we Wrocku wołają 150zł, zna ktoś inne hamownie, czy ta cena to standard? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 tak od 100zł to standard , u goodhop'a za dużo mniej ale nie opłaca Ci się jechać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 romantyk jestes z czewy ja znam w czewie za 100zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 tak czy owak to masz termostat do wymiany ,zrob pelne logi i dynamiczne na 4 biegu , to troche sie rozjasni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Ja wiem czy ten czips taki profi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ja wiem czy ten czips taki profi ? nikt nie napisal ze profi ... poza tym albo pedal nie byl wcisniety do konca ... albo furmanka nie jest wpelni sprawna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 z tego co widac to auto musi niezle przydymiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Auto nie daje najmniejszego dymku nawet na najwyższych obrotach, sprawdzałem wielokrotnie. Podczas diagnostyki wypada mi często błąd czujnika temperatury G coś tam. Spalanie jest normalnie od 5-7l/100 przy dynamicznej jeździe. Postaram się niedługo zrobić nowe dobre logi. Odczytałem dziś błąd z VAGA: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Czy uszkodzenie tego sensora może powodować ze ECU myśli iż silnik jest niedogrzany i daje więcej paliwa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wymiatacz2259 0 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Z tego co słyszałem G2 odpowiada za temp na desce rozdzielczej, jaka u ciebie się pokazuje? i czy auto szybko sie "rozgrzewa"??? Jeśli chodzi o logi nie mam na tyle doświadczenia by coś więcej powiedzieć. Ciekawe ile masz tych kucyków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Witam Właśnie dodałem/uaktualniłem logi dynamiczne, nie chcę zakładać nowego wątku by nie wprowadzać zamieszania, uprzejmie proszę o konsultację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 zgodnie z obietnica na GG .... 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent[/b] blad powrocil po skasowaniu ? .... jaka temperature pokazuje wskaznik na desce ... ? co do logow... termostat do wymiany [zbliza sie jego koniec] auto po czipsie ... [niezbyt profi ] reszta pracuje prawidłowo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Temperatura na desce pokazuje równo 90 stopni po nagrzaniu. Dziś wymieniłem czujnik temp G2 zobaczymy czy powróci. No nic termostat będzie trzeba wymienić. Na podstawie logów dynosoft stwierdził że trzeba zmienić program gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym. Jeśli chodzi o dymienie zamiast katalizatora mam filtr Twin tec za 1000Euro, przez to nie widać dymu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Temperatura na desce pokazuje równo 90 stopni po nagrzaniu. Dziś wymieniłem czujnik temp G2 zobaczymy czy powróci. No nic termostat będzie trzeba wymienić. Na podstawie logów dynosoft stwierdził że trzeba zmienić program gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym. Jeśli chodzi o dymienie zamiast katalizatora mam filtr Twin tec za 1000Euro, przez to nie widać dymu. no to teraz rozumiem dlaczego napisałes ze auto nie dymi smiley Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym. zmieniaj soft i jezdzij ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się