Tiesto_23 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Kupiłem te tuleje Tuleje wahacza przedniego dolnego, tylnego (tzw. banan) - AUDI A4, A6, VW Passat B5, B6 - 2szt. cena 150.00 PLN Jestem umówiony na wymianę i mam pytanie żeby montery czegoś nie spieprzyli: czy te tulejki metalowe które są w środku poli co wkłada się w nie śrubę trzeba wyprasować i ponownie wprasować na ten smar co dołączają do kpl czy tylko je dopchać do końca?. Hej i jak Pomogło?
casavio Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Pomogło a właściwie wyeliminowało problem.
Tiesto_23 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 super w takim razie zamawiam Pomogło a właściwie wyeliminowało problem. Mam jeszcze takie pytanie dotyczące tych tulei bo widzę że są dostępne dwa modele : 2 x P352 - tuleja wahacza przedniego dolnego, tylnego (tzw. banan) - 75ShA / 85ShA Które kupowałeś 75ShA czy 85ShA ??? chciałbym mieć pewność ze kupuje właściwe
jongra Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Mam ten sam problem lekkie drgania kierownicy przy 130km oraz drgania przy hamowaniu, ale tylko od tej predkości. Sprawdzone było wszystko co się dało, koła przeważane na dwóch Hunterach, zbieżność robiona dwa razy w różnych miejscach ( idealne kąty). Żadnych luzów w zawieszeniu według diagnostów stan wzrowy +. Sprawdzony blacharsko w ASO ideał. Jeszcze lekko ściąga w prawo, założone nowe opony przekładane z 10 razy i problem jest nadal. już niewiem czego się złapać i gdzie szukać ale w czymś tkwi problem. Obstawiam na wahacze i tak można zmieniać do skutku. Niesadziłem że będe miał taki problem z b8, wczesniej miałem dwie b6 i chodziły jak zegarki. Najgorzej że wszyscy ręce rozkładają...
krupskim Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Na drgania nadwozia w granicach 130-150km/h ,w dużej liczbie przypadków lekarstwem są te tuleje wahacza - czyli wymiana na poliuretan. Nie bez przyczyny od 20011 roku są montowane większe tuleje. Przy drganiach kierownicy, a w szczególności przy hamowaniu - to już inna sprawa. Tarcze hamulcowe na samochodzie / nie w tokarni / bym sprawdził .
jongra Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 tarcze sprawdzone na samochodzie mikromierzem, wszystko jest OK. No i co to może być czyżby to przez wahacze?
krupskim Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Czy jak jedziesz z prędkością ok 140km/h i zaczynasz hamować to czy drgania które już występują po przekroczeniu 130km/h się potęgują?
muunv Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 U mnie wlasnie okazalo sie, ze drganoa spowodowane sa wahaczami :/ Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
krupskim Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Czy jak jedziesz z prędkością ok 140km/h i zaczynasz hamować to czy drgania które już występują po przekroczeniu 130km/h się potęgują? tak od 130 drgania są mocniejsze No to ewidentnie masz coś nie teges z hamulcami , jakaś krzywizna tarczy? , może je przetoczyć na samochodzie. Były sprawdzane tarcze na samochodzie czy nie mają bicia. Tylko trzeba je sprawdzać tak : Zdejmujesz koło i potem przez tulejki dystansowe wkręcasz śruby do kół tak jak byś dokręcał koło i dopiero sprawdzasz czy nie ma bicia.
jongra Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zamówiłem nowe tuleje w Aso, założymy i zobaczymy co bedzie. Miałem wahacze w dobrej cenie z tulejami 75mm, ale trzeba też zmienić zwrotnice a to juz koszt.
waldih1979 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Zamówiłem nowe tuleje w Aso, założymy i zobaczymy co bedzie. Miałem wahacze w dobrej cenie z tulejami 75mm, ale trzeba też zmienić zwrotnice a to juz koszt. z tego co wiem to nie trzeba zmieniać zwrotnic przeczytaj dokładnie pierwszą stronę da sie... sa 2 rodzaje zwrotnic(tym samym 2rodzaje wahaczy) o ile dobrze pamietam, jedne maja 12mm a drugie 14mm wejscie do zwrotnicy. dobrym sposobem tez jest zastapic tuleje 65mm tuleja poliuretanowa - warunek musicie miec sprawna galke wahacza Edytowane 23 Czerwca 2015 przez waldih1979
krupskim Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nowe oryginalne tuleje 65mm chyba niewiele pomogą , a nawet jeśli pomogą to na krótko. Trzeba było zamówić czerwone poliuretany.
Szymski2 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 U mnie dokładnie ten sam problem. Dragania w zakresie od 60 do 75, a potem 120 - 150. 3 komplety felg testowane itd. Zamówiłem czerwone poliuretany, jutro będą u mnie. Dam znać czy coś pomogło.
krupskim Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ja te drgania w zakresie 120-150 wyeliminowałem wstawiając poliuretany. Te w granicach 60-75 zostały
Szymski2 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ja te drgania w zakresie 120-150 wyeliminowałem wstawiając poliuretany. Te w granicach 60-75 zostały Niedobrze Jeszcze pojadę na huntera po zamontowaniu i mam nadzieję, że będzie w miarę ok.
krupskim Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ja te drgania w zakresie 120-150 wyeliminowałem wstawiając poliuretany. Te w granicach 60-75 zostały Niedobrze Jeszcze pojadę na huntera po zamontowaniu i mam nadzieję, że będzie w miarę ok. jeżeli po zamontowaniu poliuretanów dalej będą drgania nadwozia w przedziale 120-150 to tylko doważanie na samochodzie pomoże.Tylko taka operacja to likwidowanie skutków a nie przyczyny drgań jeżeli po zamontowaniu poliuretanów dalej będą drgania nadwozia w przedziale 120-150 to tylko doważanie na samochodzie pomoże.Tylko taka operacja to likwidowanie skutków a nie przyczyny drgań
Szymski2 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Ja te drgania w zakresie 120-150 wyeliminowałem wstawiając poliuretany. Te w granicach 60-75 zostały Niedobrze Jeszcze pojadę na huntera po zamontowaniu i mam nadzieję, że będzie w miarę ok. jeżeli po zamontowaniu poliuretanów dalej będą drgania nadwozia w przedziale 120-150 to tylko doważanie na samochodzie pomoże.Tylko taka operacja to likwidowanie skutków a nie przyczyny drgań jeżeli po zamontowaniu poliuretanów dalej będą drgania nadwozia w przedziale 120-150 to tylko doważanie na samochodzie pomoże.Tylko taka operacja to likwidowanie skutków a nie przyczyny drgań Zamontowałem poliuretany. Nawet na 16" poczułem mega kosmicznie wielką różnicę w każdym zakresie prędkości. Po prostu nie to auto. Pojechałem szybko założyć letnie 17" i znowu lekko bije. Teraz skoro na 16" praktycznie wszystko ustąpiło, podejrzewam, że któraś 17"stka musi być może lekko krzywa. Jutro jadę na huntera. Zobaczymy. EDIT: Nie wiem co mam zrobić. Przed tulejami poliuretanowymi: -16" zimowe, lekkie bicie 60-75 i 120-140 -17" letnie, mocne bicie 60-75 i 120-140 Po tulejach poliuretanowych: -16" zimowe idą jak złoto -17" letnie, lekkie bicie 60-75 i 120-140 Teraz uwaga! Po wyważeniu na Hunterze : -17" letnie, mocne bicie od 140 w góre No oszaleć idzie. Wszystkie opony z homologacją AO. Na hunterze wyszły wagi 3 kg, 3 kg, 6 kg i 7 kg. Norma jest do 12. Co teraz? Ma ktoś jakiś pomysł jeszcze? Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Szymski2
krupskim Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Sugerował bym tak jak gdzieś wspomniałem wyżej - wyważenie na samochodzie. Jednak jest to tylko wyeliminowanie objawów, ale nie przyczyny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się