Luk Wasky Opublikowano 31 Stycznia 2020 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Witam. Czy jest jakiś sposób żebym bez ściągania przodu mógł samodzielnie sprawdzić ustawienie rozrządu na znakach w moim aucie ? W grupie 90 mam 0 ale 93 już +7. Dodam że przed wymianą rozrządu grupa 93 wynosiła -7. Co było robione- wymiana całego zestawu to co na pasku INA + NAPINACZ LANCUCHA SWAG bez wtyku, łańcuch SWAG i zdecydował się na wymianę obu wałków bo na wydechu był ząb ułamany a na ssącym zęby wydawały mi się ostre. Podobno przesunięcie na pasku walka wydechowego o ząb zmieni synchronizacje o 12 stopni ale wtedy będę miał -5 co nie mieści się w granicach normy. Co robić ? Walki idealnie nie chcą pokryć się na znakach(foto), są delikatnie w innym położeniu przestawiając 1 ząb na ssącym to odbiega bardzo sporo i jakby jest te 16 ogniw...
przem8 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Podmien z kimś czujnik położenia wałka, skasuj błędy i zobacz co pokaże. Ewentualnie poluzuj go i przekrec ile się da w prawo i skręć. Może ugrasz 1-2 cf i już się mieści w normie do +6. Przecież idzie sprawdzić ustawienie paska bez ściągania przodu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się