Andrzej2000 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) Witam Panowie wiem że ten temat był wałkowany ale może ktoś ma identyczne drgania co moje Ogólnie to chodzi mi o drgania powyżej 40 , najgorzej na autostradach 130-140 powyżej wtedy drgania są dramatem. Posiadam opony 245/35/19 Ogólnie to mam takie objawy że podczas ruszania czuj drgania silnika tylko w momencie popuszczania sprzegła w ostatnim momencie dalej jest okej Z przegubów raczej nie mam żadnych objawów., Czytałem jeszcze o poduchach silnika że mogą być zjechane mówili żeby sprawdzić luz ruszając silnikiem i czy jest duży luz, zrobiłem to i wydaje mi się że nie ma luzu silnik tzn czuc że silnik trzyma sie na tych poduchach i jest taki delikatny ruch silnikiem ale moim zdaniem nie jest to jakiś luz. Krzywe tarcze tez ludzie pisali lecz mam te drgania tylko i wylaczenie podczas jazdy nie podczas hamowania Na luzie nie mam żadnych drgań Pisałem też z jednym gosciem mówił ze wymienił pompe od wspomagania i wszystko znikło Jedni piszą że po wyważeniu opon tez im ten problem zniknął Podczas zmieniania biegu z 1 na wsteczny nie mam zadnego szarpniecia ani nic. Drgania powyzej 40 nie sa bardzo mocno odczuwalne lecz sam fakt juz mnie denerwuje przy 100 jest okej ale dalej juz mnie krew zalewa 40-100 leciutkie 120 + juz trzęsie jak nie wiem Słyszałem jeszcze że przednie koła jeśli są nie wyważone czuć drgania na kierownicy a jeśli tył jest nie wyważony to czuć właśnie drgania karoserii Będę jechał jeszcze na wyważanie kół ale tez slyszałem że nie którzy nie myją kół przed wyważaniem a taki brud może ważyć nawet 5-10 g i to jest jak 10 kg powyzej 100 Ma ktoś identyczny problem ? Edytowane 2 Lutego 2020 przez Andrzej2000
aprox99 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Wjedź na podjazd, wejdź po auto i ściągnij plastykową zaślepkę na skrzyni biegów, jest widoczna od dołu i zobacz jak na luzie kręci dwumasa. Jak bije to masz problem
Andrzej2000 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Opublikowano 2 Lutego 2020 1 minutę temu, aprox99 napisał: Wjedź na podjazd, wejdź po auto i ściągnij plastykową zaślepkę na skrzyni biegów, jest widoczna od dołu i zobacz jak na luzie kręci dwumasa. Jak bije to masz problem Zapomniałem napisać dwu masa wymieniana 5 tyg temu mialem to samo przed dwumasą
aprox99 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) A co się dzieje jak jedziesz i masz te drgania, wrzucasz luz i wciskasz sprzęgło? Jeden gdzieś tu pisał że dopiero po wymianie skrzyni to przestało. Ja mam u mnie znów coś takiego jakby bardzo lekkie bicie, jakby coś niewyważone było i auto skacze nawet na prostej drodze jakby małe muldy były Edytowane 2 Lutego 2020 przez aprox99
Andrzej2000 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Opublikowano 2 Lutego 2020 Nic to nie zmienia wciśnięcie sprzęgła i danie na luz
Andrzej2000 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) 6 minut temu, aprox99 napisał: A co się dzieje jak jedziesz i masz te drgania, wrzucasz luz i wciskasz sprzęgło? Jeden gdzieś tu pisał że dopiero po wymianie skrzyni to przestało. Ja mam u mnie znów coś takiego jakby bardzo lekkie bicie, jakby coś niewyważone było i auto skacze nawet na prostej drodze jakby małe muldy były No ja mam identycznie to samo ale przy predkosciach 140 < a powyżej 140 jest juz takie drganie ze masakra Edytowane 2 Lutego 2020 przez Andrzej2000
lewiatan1989 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Jak z górki hamujesz silnikiem drży gałka zmiany biegów? Ja bym mimo wszystko sprawdził poduchy.
Andrzej2000 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Opublikowano 2 Lutego 2020 Nie patrzyłem nawet ale sprawdzę tą gałkę
Andrzej2000 Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Opublikowano 4 Lutego 2020 Panowie problem rozwiazany w 70 % byłem u wulkanizatora i wyważał mi koła jedną tylną felge mam pokrzywioną i miała 90 g różnicy z jednej strony wywazyl mi ja i 3/4 problemu znikneło mysle że jak ja wyprostuje to juz bedzie cacy
gto250.3000 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Cześć, ja się podepnę pod temat. Drgania powyżej 130. Czuć na kierownicy i na fotelu. Najgorzej 130km/h-140km/h chociaż powyżej też odczuwalne. Felgi proste / opony nowe / wyważone w dobrym warsztacie. Zamieniłem nawet na inny komplet opon, bo myślałem, że coś jest nie tak z tymi nowymi co kupiłem (jedne taki wzór jak uniroyal sport / drugie contipremium ze średkowym żebrem). Nic nie pomogło. Jak się jedzie szybko po autostradzie, to też buja nim na boki. Jak by wiatr wiał. Wahacze? Silentblocki? ? Ostatni wymiana wahaczy i gum (przy 60 tys. / 90 tys. ) Teraz zbliża się do 150 tys. Pacjent A4 TFSI 1.8 Avant 2013. Co Wy na to? Dzięki z góry za sugetie. Łukasz
Rabbi Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 W dniu 7.06.2020 o 14:13, gto250.3000 napisał: Cześć, ja się podepnę pod temat. Drgania powyżej 130. Czuć na kierownicy i na fotelu. Najgorzej 130km/h-140km/h chociaż powyżej też odczuwalne. Felgi proste / opony nowe / wyważone w dobrym warsztacie. Zamieniłem nawet na inny komplet opon, bo myślałem, że coś jest nie tak z tymi nowymi co kupiłem (jedne taki wzór jak uniroyal sport / drugie contipremium ze średkowym żebrem). Nic nie pomogło. Jak się jedzie szybko po autostradzie, to też buja nim na boki. Jak by wiatr wiał. Wahacze? Silentblocki? ? Ostatni wymiana wahaczy i gum (przy 60 tys. / 90 tys. ) Teraz zbliża się do 150 tys. Pacjent A4 TFSI 1.8 Avant 2013. Co Wy na to? Dzięki z góry za sugetie. Łukasz I jak rozwiązałeś problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się