Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Panowie prośba o ocenę pracy tunera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak w temacie.

Jak dla mnie te wartości są nierealne, czy ten nagły skok Niutona nie zabije sprzęgła? Wszystkie graty seria, robione przy niskiej temperaturze ale i tak to mnie nie przekonuje.

20200210_195025.jpg

Edytowane przez indyczes
Opublikowano (edytowane)

Ten niut to jakiś podejrzany. Wrzuć logi to więcej powie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Tak tylko sam program, osprzęt seria, logi wykonam pewnie jutro lub pojutrze jak będę miał pomocnika. Obawiam się,że to może być zabójcze dla silnika, w serii wyszło 245nM to również dziwne. Auto fajnie jedzie ale jakoś nie mam przekonania.

Opublikowano

A widziałeś kiedykolwiek takiego niuta w 1,8t po samym programie? Bo ja nie :

Opublikowano

Czyli hamownia do d*py?

Opublikowano

Albo wykres  jest totalnie z d... albo jeśli faktycznie jest tyle nm to turbo ładuje na maksa i długo to nie pożyje, druga sprawa seryjny układ paliwowy (wtryski) nie pozwolą na zrobienie bezpiecznych 200 km w tym aucie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zrobię logi i wtedy coś może się wyjaśni. Czy oprócz logów 002-033, 003-020, 115-118 wykonać jakieś dodatkowe?

Opublikowano (edytowane)

Ten program jest przegięty pod seryjny osprzęt bfb. Wtryski na granicy pętlenia, a momentami pętlą np. przy 4760obr,  i jeśli masz seryjne k03 to długo nie pożyje, a szkoda bo ładnie wstaje i pompuje. Ze 200 koni jest ale takiego niuta co na wykresie to nie ma wg mnie.

Do poprawki.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

No i to się potwierdza, byłem dzisiaj u gazownika i niestety nie mogł wystroić instalki, między 5-6krpm zapętla wtryski gazowe, kompromisowo jest w tym zakresie włączone przejście na benzynę. Czy z logów wynika jakies totalne przeładowanie? Rozumiem,że zadane ciśnienie doładowania przez tunera jest za wysokie?

Opublikowano (edytowane)

Program jest do poprawki i tyle. Zainwestuj jeszcze w bexowe wtryski to będzie zapas. 

Instalka lpg z zapasem? 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Według gazownika instalacja sporo z zapasem, graty następujące: wtryski ACW02, parownik KME GOLD GT, centrala KME NEVO.

Opublikowano

A ponoć kme tak fajnie obsługuje zapętlenia itp. Przynajmniej z tego tytułu podniecają się na lpg forum :P

Opublikowano

U mnie przy takim przepływie było 190KM i 330Nm, jak chcesz wtryski z BEX to mam jeździłem 2 msc na nich.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, morelo napisał:

U mnie przy takim przepływie było 190KM i 330Nm, jak chcesz wtryski z BEX to mam jeździłem 2 msc na nich.

Ile chcesz za te wtryski? Czy do wymiany potrzeba jeszcze jakieś uszczelnienia itp?

Edytowane przez indyczes
Opublikowano

U mnie uszczelniacze były nowe i oryginalne, żaden nie ma żadnego uszczerbka cena 180 plus kurier ?

Opublikowano (edytowane)

Soft poprawiony, jak to oceniacie teraz? Jest lepiej ale nie do końca.

po poprawce.jpg

Edytowane przez indyczes
Opublikowano

Daj logi. Wykres też jakiś pofalowany więc podejrzewam, że dalej coś go boli ale przynajmniej wynik bardziej realny :P

Opublikowano

OK logi dorzucę w czwartek.

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...