Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 | 1.9 TDI | Avant | LY7Q


Wilibald

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w końcu zebrałem się by zaprezentować moje auto A4 B6 1.9 TDI 2004. Większość modów będę opisywać na bieżąco. 

Auto kupione z tym wyposażeniem:

-przyciemnione szyby

-felgi 17 cali 

-chip na 150km/320nm

-obszyta kierownica

-przednie szyby elektryczne

-grzane przednie fotele

-skrzynia 6 biegów

-lodówka w schowku

IMG_2011111.JPG

IMG_20191231_110942.jpg

Zrobione mody:

-podłokietnik

-założenie wzmacniacza z tubą, zestaw około 600w

-podświetlenie LED tablicy rejestracyjnej

-hak

-gumowe dywaniki

-wideo rejestrator

-zmiana radia z Concert 2 na BNS

-cup holder z angola

-podświetlenie cup holderów

-ukrycie przycisku od esp

-wymieniony olej i wszystkie filtry

IMG_20200212_163435.jpg

 

 

Planowane mody:

-obniżenie o 40mm

-odblokowanie fis

-zmieniarka z Bluetooth i USB

-dokładka z cupry

-dokładki pod progi

-kierownica multi z b7

-rotory 19 cali

-sline zewnętrzny

-stabilizatory z RS

Edytowane przez Wilibald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, w końcu zabrałem się za ogarnięcie fis'u i lekkie obniżenie. 
Na początku marca kupiłem sprężyny obniżające Jamex i manetkę z przyciskami do obsługi fis'u.

IMG_20200323_161522.jpg

Miało być szybko i bez problemowo. Jak wiadomo tak się nie stało. Na początek próbowałem zdemontować kierownicę. Nie udało mi się (poprzedni właściciel nosacz dużo kleju do gwintów doj**ał tak, że mi grzechotka przeskakiwała xD). Także ten temat odpuściłem. Co do obniżenia to pojechałem do kumpla mechanika, przy okazji wymiany kół z zimówek na alu właśnie miały wpaść te sprężyny. 
Lecimy z montażem, a raczej demontażem. Problem się już pojawił przy próbie rozpięcia zawieszenia, czyli odkręcenia wahaczy. Wszystkie tuleje były mega zapieczone. Praktycznie górne wahacze do wymiany i tuleje do wymiany. Także odpuściłem temat i tylko zmieniłem koła na alu. 


Po kliku miesiącach jak już miałem budżet to znowu podszedłem do tego. 

IMG_20200811_160226.jpg

IMG_20200811_175338.jpg


Wjechały nowe wahacze z Febi i tuleje z Meyle. Montaż przebiegł z lekkimi problemami typu śruby włożone od strony baku przez co było trzeba je ciąć, kilka zapieczonych śrub i w sumie to by było tyle z montażu sprężyn z tyłu. Przód udał się bardziej bezproblemowo. Jedynie mogłem od razu włożyć talerzyki od b5, bo jednak by się jeszcze przydało -1,5cm z przodu. Generalnie teraz samochód w końcu wygląda tak jak ma wyglądać i o wiele lepiej zachowuje się w zakrętach. Komfort dalej pozostał taki sam jaki był przed obniżeniem.

IMG_20200921_080450.jpg


W sumie to teraz by przydały się 19 calowe felgi. Wpaść, wpadną, ale to w swoim czasie, czyli jak będę mieć na nie hajs.
Co do fis'u to kumpel odkręcił kierownicę i mówił, że faktycznie była mocno dojebana. Sama wymiana manetki to było maksymalnie 30 minut. Z kodowaniem trochę mi zeszło, bo złą wartość próbowałem wpisać. Jak się o tym zorientowałem to zadziałało. Pozostał mi do zmasowania przewód w liczniku, ale to sobie zostawiam na jakiś zimowy weekend, gdy będzie mi się nudzić.
Główne cele na ten rok zrobiłem. W przyszłym planuje kupno felgi i może coś zacznę rzeźbić z lotką oraz listwami s-line. W porywach wymiana tylnego zderzaka na ten z plastrem miodu i podwójny wydech.

Pozdro Wili 

 

IMG_20200817_185921.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, PyjterB napisał:

Ile dałeś za sprężyny? Mam w planach kupić eibacha - 30mm,

Fura ładna, mody na plus 

Dzięki, za sprężyny dałem coś około 440 zł.

 

4 godziny temu, Marfiol napisał:

Ładnie działasz:thumbup1:

Z Lublińca jesteś ? :D

Tak, często mnie można na mieście spotkać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo trudny kolor ten ly7q, wiem bo mam avanta w takim samym :) trochę bieda na początek, ale z czasem doprowadzisz do ładu :) do sprężyn masz amory 1BE czy standardowe 1BA? Jak BA to niestety na obniżonych springach szybko padną. Zawias tył trzeba było opuścić całą belkę (odkręcasz 4 śruby) zmienić sprężyny i co najwyżej rozruszać śruby od geometrii i tyle.

Powodzenia z modami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Wilibald napisał:

Tak, często mnie można na mieście spotkać.

To juz pewnie sie mijaliśmy. Ja z Koszęcina,ale po Lc czesto jezdze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Marfiol napisał:

To juz pewnie sie mijaliśmy. Ja z Koszęcina,ale po Lc czesto jezdze :D

Pewnie tak, generalnie to co weekend stoję wieczorem na Karuzeli. To tam też mnie można spotkać, bo przez to że tera wszystko zamknęli to rzadko jestem pod Kazikiem. 

 

5 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Bardzo trudny kolor ten ly7q, wiem bo mam avanta w takim samym :) trochę bieda na początek, ale z czasem doprowadzisz do ładu :) do sprężyn masz amory 1BE czy standardowe 1BA? Jak BA to niestety na obniżonych springach szybko padną. Zawias tył trzeba było opuścić całą belkę (odkręcasz 4 śruby) zmienić sprężyny i co najwyżej rozruszać śruby od geometrii i tyle.

Powodzenia z modami. 

Wiem, że tak się da i mechanik tak chciał tylko jedna śruba była nie orginalna, a reszta ciężko szła to odpuściliśmy temat zdejmowanie samek. Zawiecha standard 1 BA (o dziwo nie ma pontonu, bo dużo osób na forum pisało, że jak się obniży to mega pontom się robi. Jak dla mnie jest idealnie między glebą, a komfortem) Na wakacje prawdopodobnie wpadnie gwint xD bo niby jest nisko, ale by mogło być niżej. 

Kolor fajny do zdjęć, z bliska widać co "boli" ten lakier, ale powoli go robię. Lakier na końcu będę ogarniał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...