Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hybrydowa turbosprężarka


morelo

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie chciałem poruszyć taką kwestie odnośnie Hybryd podam przykład na mojej turbosprężarce

Mam A4 B6 BFB fabryczna turbina to:

k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45)

Moja hybryda jest na bazie k03-029 i z tego co pamiętam

(compressor 36/50, turbina 43/45) od GVG, wirniki nie wiem, ile muszla roztoczona też nie wiem, tip pasuje fabryczny.

Szukając po intrenecie informacji np. u gregorego10 to u niego bardzo często występują hybrydy  K03-029RS szukając dalej to turbina jest 48/50) czyli ma bebechy od K04-064 takie jak TFSI? Czy K04-015

Zastanawiam się czy nie wywalić suszary od GVG  i nie wsadzić tej K03-029RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli robotę sam sobie ogarniasz to szedł bym w k04 064 nie pakował bym się w tak małe hybrydy

ja miałem od gregor10 hybryde typun RS na bazie k03 ale pomiarów nie robiłem u mnie wypluło 240 km i 350nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak by pasowało ale to za duże mody, dlatego szukam hybrydy i dlatego tak dopytuje.

Tu kolejne cudo, dolot 55mm ???? tosz nie pomyłka?

AUDI-VW-SEAT-TUNING-HYBRYDA-1-8-T-AJL-AN
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 1100 zł - AUDI, VW, SEAT, TUNING HYBRYDA 1.8 T AJL, ANB KO4 (7621193924). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

 

Edytowane przez morelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na hybrydzie więcej jak 290KM nie osiągnie, ale nie jestem do końca pewien:) może gdyby wałki zmienił na ostre to tak,  no i ja mam korby seryjne to nie chce 300 przekraczać. kolega ma 315KM i 410Nm to jest chyba szczyt seryjnych Korb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze realnie to tak 260 km  morze być więcej jak i mniej to zależnie od ogólnej kondycji silnika układu wydechowego itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.02.2020 o 19:29, hopek03 napisał:

szczerze realnie to tak 260 km  morze być więcej jak i mniej to zależnie od ogólnej kondycji silnika układu wydechowego itp.

Tak wiem Adam przeczytałem to forum naprawdę dogłębnie oraz inne gdzie występują silniki 1.8 Turbo. Generalnie to cały czas mnie interesuje hybryda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnego czasu kilku kolegów z forum miało takie duże hybrydy zwane k03 RS6 to były dyrze naprawdę jak na k03 ,wykresu nie było ale niby 300 km na niej było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko do takich 300 km na seryjnym słupku musi być silnik w perfekcyjnym stanie, a po tylu latach taki jest może 1 na 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tranduo napisał:

Tylko do takich 300 km na seryjnym słupku musi być silnik w perfekcyjnym stanie, a po tylu latach taki jest może 1 na 100.

w pełni się zgadzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak będzie taka potrzeba to słupek się zrobi, mój na pewno nie będzie ideał bo w Niemczech zapewne jeździł na long life:) a jak bym już robił to korby kute. Dobra dzięki Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doszło do mnie nowe Turbo hybryda na bazie k04.

- PEŁNY WIRNIK - 42 / 50 ( fabryczny 40 / 45 )
- KOŁO CNC - 46.4 / 56 ( fabryczny 36 / 50 )
- Wzmocniony zawór (actuator) - otwarcie od 0.6 bar 

I teraz pytanie do was jak patrzę na takie turbosprężarki z bebechami k04 TFSI po internecie to wszystkie mają wlot 50mm i środek 47mm (około) U mnie na tej turbosprężarce jest 50mm średnica zewnętrzna i w środku jest podtoczenie na 42 a później głębiej jest wirnik i tam jest 47mm Załączam zdjęcia. 

Teraz pytanie czemu to tak umodzone jest? że nie jest jeden wymiar tylko takie podtoczenie, jutro będę dzwonił do tej firmy i się dowiem ale może ktoś z was wie:)

Dodam że jak patrzę ile łopatki przechodzą obok muszli to naprawdę bardzo blisko mniej niż na seryjnej.

IMG_20200303_163610.jpg

IMG_20200303_163750.jpg

IMG_20200303_163715.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetłoczenie masz po to żeby węże nie spadły i nie ciesz się tą mała szpara tak do końca bo faktycznie zwiększa to sprawność sprężary ale jak bd coś gwizdać to "wiedz że coś się dzieje" ?

I nie szalej na seryjnej korbie zbytnio tylk osie zdaj na to co mówi tuner bo jest szansa że nie bd miał co naprawiać jak kopytko pokaże ? czego nie życzę i pochwal się kreską, znajomy miał podobny setup i coś problemy były chyba przy 280 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zewnętrzne przetłoczenie to ja wiem po co jest, ja pytałem o to w środku ale już się dowiedziałem dzwoniłem do producenta i wszystko mi wyjaśnili po prostu tak robią bo jak wcześniej było wszystko toczone w środku na równo i ktoś opaską GBS mocno ściskał węża to potrafiło pęknąć bo była cienka ścianka. No zobaczymy co ta suszarka potrafi. Zdam relacje jak już wszystko będzie gotowe to jeszcze troszkę potrwa ? seryjne korby 300km i 400Nm wytrzymują? O ile minut narasta stopniowo i łagodnie? Tyle to raczej nie wyciągnę ale wolę mieć jakiś margines i zapas ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...