alankedzior Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 Tydzień temu auto straciło moc na trasie po czym zgasło nie dając się ponownie uruchomić, doszedłem do wniosku, że zapchał się DPF odkręcając rurkę zaciągającą spaliny przy EGR odpalił na strzała. Auto zostało zaprowadzone do elektronika, który programowo i mechanicznie usunął DPF i EGR, lecz auto ma moc tylko powyżej 2400 rpm. Kopci na czarno, w spalinach wg mnie wyczuwalny jest zapach ropy. LOGI statyczne http://vaglogi.pl/log-007_013_hiN5M.html http://vaglogi.pl/log-001_003_004_gv4J8aM.html Logi Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-008_011_Mo87m8.html http://vaglogi.pl/log-001_36Vq0f.html http://vaglogi.pl/log-003_4G90R.html http://vaglogi.pl/log-004_l7rcw60.html http://vaglogi.pl/log-008_0XfvF.html http://vaglogi.pl/log-010_gxlymGQ.html http://vaglogi.pl/log-011_G4NWV.html Proszę o analiże logów, i nakierowanie na przyczynę braku mocy.
Radek Trzeciak Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 Turbo późno wstaje. Moim zdaniem podciśnienie do sprawdzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się