Allcon Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Witka. Zbliżam się do zakupu felg 17 na najbliższy sezon i wybrałem 3 typy. Pomóżcie wybrać które najlepsze. Wiem, że było już kilka tematów, w których większość z Was skłaniała się do ori dlatego też i ja postanowiłem wybrać właśnie coś z tej bazy. Propozycja nr 1: http://moto.allegro.pl/item579113124_audi_a4_super_alufelgi_z_oponami_17_goodyear.html Propozycja nr 2: http://moto.allegro.pl/item589682411_oryginale_felgi_audi_a6_z_oponami_super_stan.html Propozycja dodatkowa nr 3: http://moto.allegro.pl/item591248677_bardzo_ladne_17_5x112_audi_vw_mercedes.html Co do propozycji 1 i 2 wiem jak auto się na nich prezentuje ale co do nr 3 to zupełnie nie mam pojęcia. Może ktoś z Was ma jakieś foto bym mógł zobaczyć jak to wygląda? Aha i jak to jest z tymi sedanami? Czy jeśli założę 17 z oponami 225/45/17 to będzie stał wysoko? Widziałem wczoraj we Wrocławiu autko podobne do mojego na kołach o tym rozmiarze i właściciel powiedział mi, że nic w zawieszeniu nie zmieniał a wcale nie wyglądało jak taczka... Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam ps. autko jest czarne
Yelo Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 1 i 2 to ori, natomiast 3 o replika nieznanej jakości. Tego wzoru nie było w 17'' i raczej go sobie odpuść w tym rozmiarze. Osobiście wybrałbym 2 do B6, na 1 za dużo już tych aut seryjnie jeździ. Zobacz może jeszcze na felgi MAM7, moim zdaniem bardzo fajnie się mogłyby prezentować na Twoim aucie. Opona 225/45 będzie idealna.
KOval81 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 A ja mam już szczerze mówiąc dość wszystkich ori felg, mam7, mam8, itp. Kurna - wszystkie auta wyglądają już identycznie. Zdaję sobie sprawę, że są ładne jak na ori, ale czy poza niewielkim % ludzi ktoś u nas wybiega fantazją poza ori??? :gwizdanie: Dawać mi tu jakieś biegusiem jakieś ciekawe propozycje 17" na lato do B6 (i to avanta ), bo sam właśnie też szukam Żeby nie było OT, to dodam, że z wymienionych podobały mi się 1, ale ostatnio jakoś na 2 mmi się przychulniej spogląda - chyba mnie forumowe zboczenie ogarnia :gwizdanie:
WiesiekM Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Miałem identyczne odczucie. Chciałem koniecznie jakiś rzadziej spotykany wzór i wydaje mi się, że znalazłem kompromis. Nie ma ich zbyt wiele, a są ori... i co najważniejsze mi się podobają
Allcon Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 A jak z tym zawiasem? Trzeba obniżać czy nie przy takich wymiarach?
mcm Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 do b6 weź śmiało 18" i obniż o 30 mm, po założeniu 17 wiele osób żałowało że to jednak nie 18"
quadysz Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Widziałem wczoraj we Wrocławiu autko podobne do mojego na kołach o tym rozmiarze i właściciel powiedział mi, że nic w zawieszeniu nie zmieniał a wcale nie wyglądało jak taczka... Mógł mieć fabrycznie obizone zawieszenie... Poszukaj na forum, były na 100% zdjęcia jak wyglada zawieszenie comfort (bez obnizenia) na 17" oraz obnizone na tych samych felgach, tylko nie pamietam czyje to było auto greets ps. ja tez bym wzial 18" i obnizyl
KOval81 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 No właśnie ja sterczę przed takim dylematem - 17, czy 18". Jeszcze mnie zboki nie przekabaciliście do końca i chyba się zdecyduję na 17" (18"-nieporównywalny lans, ale i koszt). Dawać mi szybciusio jakies propozycje ładnych wzorów do B6 !!!! Co do zapytania, to na serii nie wygląda ładnie na 17", ale to tylko i wyłącznie moje priv odczucie. Polecam 1BE
Dibo Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Jeżeli rozmiar 17" to propozycja 1. Natomiast jeżeli zdecydowałbyś się na 18" to zdecydowanie 3 ale ori Co do dylematów: to 18" do tego gleba i będzie
Allcon Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 1BE to -35mm? Obstaję raczej przy rozmiarze 17" bo na Wrocław z większymi mogą być problemy... Znajomy ma w BMW 18" i cały czas słyszę jak "chwali" wrocławskie drogi
wentyl Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 nr.1 i kolego pokusił bym się o 1BV-czyli -35mm., i będzie kox
Cineksik Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 ja stawiam na 2, co do zawiechy to na razie nic bym nie zmieniał, założysz kapcie to się zobaczy, ale raczej powinno być ok bez obniżania
slaweq Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 nr.1 i kolego pokusił bym się o 1BV-czyli -35mm., i będzie kox Zawieszenie 1BV obniża o -20 mm Odnosnie felg to do B6 zdecydowanie opcja nr 1
KOval81 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 nr.1 i kolego pokusił bym się o 1BV-czyli -35mm., i będzie kox Zawieszenie 1BV obniża o -20 mm Odnosnie felg to do B6 zdecydowanie opcja nr 1 A nie przypadkiem 1BE oniża o 20 mm??? :gwizdanie:
ykk Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 nr.1 i kolego pokusił bym się o 1BV-czyli -35mm., i będzie kox Zawieszenie 1BV obniża o -20 mm Odnosnie felg to do B6 zdecydowanie opcja nr 1 A nie przypadkiem 1BE oniża o 20 mm??? :gwizdanie: 1BE zawias -20mm komfort 1BV zawias -20mm sportowe utwardzone Nie ma roznicy w wysokosciach
KOval81 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 W takim razie ykk dzięki za info -mi się wydawał ciągle, że 1BV jest niżej
Allcon Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Ja też skorzystam z tej wiedzy Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się