luk330 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Cześć, co kilka wypalań DPF, w czasie jazdy kiedy akurat DPF się wypala na niskich obciążeniach (utrzymywanie stalej prędkości albo delikatne przyśpieszanie) silnik zaczyna przerywać/szarpać. Po wciśnięciu mocniej gazu przestaje, auto normalnie przyśpiesza, moc w zasadzie taka jak zawsze. Błędów brak. Po zakończeniu dopalania DPF (żeby to zrobić to jazda na szarpanego.... kilka chwil przyspieszania i potem zwalniania, potem znów przyspieszania) wszystkie objawy znikają. Miał ktoś taki przypadek? Od czego zacząć? '08 A4 B8 3.0TDI CAPA, manual.
vi_KING Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Czyszczony kiedykolwiek dpf? Może tak zasyfiony, że dławi silnik
luk330 Opublikowano 24 Lutego 2020 Autor Opublikowano 24 Lutego 2020 4 godziny temu, vi_KING napisał: Czyszczony kiedykolwiek dpf? Może tak zasyfiony, że dławi silnik Mechanicznie nigdy nie był czyszczony. W historii serwisowej w ASO serwisowe wypalanie było robione przy każdej wymianie oleju (co 12-15tys). 4 godziny temu, DarekS4 napisał: Co ile włącza się wypalanie ?? Jeżdżąc tylko po mieście co jakieś 200km, jadąc szybko po trasach co 400-500km.
michał69 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 U mnie podczas wypalania dpf -u w czasie jazdy po zmianie biegu na wyższy jest wrażenie takiej dużej turbo dziury. Auto po dodaniu gazu chwilę się zastanawia i dopiero przyspiesza . Gdy nie wypala to nie ma tego efektu. Co ile trzeba czyścić dpf? I gdzie to zrobić?
DarekS4 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 15 godzin temu, luk330 napisał: Jeżdżąc tylko po mieście co jakieś 200km, jadąc szybko po trasach co 400-500km. Będzie zawalony. Albo regeneracja na maszynie czyli płukanie albo wymiana.
vi_KING Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 Często jest tak że nie domaga świeca od dopalania lub czujnik temperatury spalin i wtedy dpf się zasyfia. W niektórych modelach są tak skonstruowane, że trzeba rozciąć żeby dokładnie wyczyścić. Zobacz na kompie czy wszystko trzyma parametry i wyczyść dpf
luk330 Opublikowano 25 Lutego 2020 Autor Opublikowano 25 Lutego 2020 23 godziny temu, michał69 napisał: U mnie podczas wypalania dpf -u w czasie jazdy po zmianie biegu na wyższy jest wrażenie takiej dużej turbo dziury. Auto po dodaniu gazu chwilę się zastanawia i dopiero przyspiesza . Gdy nie wypala to nie ma tego efektu. Co ile trzeba czyścić dpf? I gdzie to zrobić? U mnie jest tak samo. 10 godzin temu, DarekS4 napisał: Będzie zawalony. Albo regeneracja na maszynie czyli płukanie albo wymiana. Dzieki, po urlopie w takim razie zaczne od tego.
DarekS4 Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 możesz skorzystać z informacji kolegi wyżej. Ja czujniki sprawdzam zawsze fizycznie w ręce + na stole ocyloskopem o ile wiesz jak ma wyglądać wykres.
DareQ Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 W dniu 27.02.2020 o 10:28, DarekS4 napisał: Ja czujniki sprawdzam zawsze fizycznie w ręce + na stole ocyloskopem o ile wiesz jak ma wyglądać wykres. Moglbys cos wiecej napisac na ten temat, podzielic sie swoimi doswiadczeniami?
DarekS4 Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 no poprostu biore czujnik do ręki i sprawdzam czy reaguje na zmianę temperatury.... Lub opalarką podgrzeje A druga sprawa jesli masz wsakazania serwisowe jak dany czujnik ma pracować no to miernikiem sprawdzisz
luk330 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 W dniu 1.03.2020 o 13:52, DarekS4 napisał: no poprostu biore czujnik do ręki i sprawdzam czy reaguje na zmianę temperatury.... Lub opalarką podgrzeje A druga sprawa jesli masz wsakazania serwisowe jak dany czujnik ma pracować no to miernikiem sprawdzisz W dniu 25.02.2020 o 12:27, vi_KING napisał: Często jest tak że nie domaga świeca od dopalania lub czujnik temperatury spalin i wtedy dpf się zasyfia. W niektórych modelach są tak skonstruowane, że trzeba rozciąć żeby dokładnie wyczyścić. Zobacz na kompie czy wszystko trzyma parametry i wyczyść dpf Panowie, wie ktoś jak wyzerować wartości DPFa po czyszczeniu? Funkcja przez OBD eleven mi nie działa, a mój mechanik mówi, że zrobił to kasowanie, ale widzę w VAG DPF, że wartości sadzy i oil ash residue są takie jak były wcześniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się