Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Materiałowe nadkola z tyłu - jak sobie poradzić?


viktorion

Jak poradziłeś sobie z wiecznie mokrym materiałem w tylnych nadkolach?  

6 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak poradziłeś sobie z wiecznie mokrym materiałem w tylnych nadkolach?

    • Jeżdżę tak jak jest, nie przejmuję się korozją
    • Jeszcze nic nie zrobiłem, ale chciałbym to zmienić
    • Jeżdżę bez materiałowych nadkoli
      0
    • Mam swój sposób (opisz w temacie jaki)
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie,
Z tyłu ze względu na to że mam materiałowe nadkola, zresztą jak każdy z was - po kilku latach użytkowania auta pojawia się problem: Materiał zastosowany w nadkolach chłonie wodę, błoto i to wszystko gnije. Nawet najlepszą blachę zacznie brać rdza, szczególnie jak jakiś kamień uderzy niefortunnie w brzeg błotnika przy granicy z nadkolem. Szukałem jakiegokolwiek rozwiązania - na żadnym z for nie znalazłem, jednak gdzieś na forum mazdy doczytałem, że oni sobie radzą z takim samym materiałem w nadkolach trochę inaczej, mianowicie:

GUMA W PŁYNIE! (np: CWS R, CANADA WATERPROOF SYSTEM)

Jak?
Trzeba by wyciągnąć te nieszczęsne szmaty, umyć, najlepiej karcherem do czysta, pozostawić do wyschnięcia i od wewnątrz nałożyć pędzlem kilka warstw gumy w płynie, by materiał się tego napił oraz w celu utworzenia wodoodpornej warstwy ochronnej odpornej na uszkodzenia typu kamienie. Moim zdaniem pomysł rewelacja, a wy jak sobie z tym radzicie? 

a) zrywacie u siebie te szmaty i jeździcie bez,
b) olewacie temat i jeździcie w okresie jesienno-zimowym z ciągle mokrymi szmatami,
c) czy macie może jakieś inne rozwiązania?

prosiłbym również o zagłosowanie w ankiecie - ciekawią mnie wasze rozwiązania tego problemu.

Edytowane przez viktorion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat - nikt nie jest zainteresowany załatwieniem sprawy ze szmatami w nadkolach tylnych? Nikt tego nie ogarniał wcześniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie ma rdzy..

Sprawdź czy nie miałeś lakierowanego tyłu może blacharz - lakiernik przeciął warstwę ocynku wtedy będzie rdzewieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślał ktoś aby to zaimpregnować czymś aby w komorze silnika nie pojawiało się błoto przesiadające przez tę  tkaninę ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...