jacekjakubowski92 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 Witam. Mam problem z wyłaczaniem turbiny podczas jazdy(tryb awaryjny) . Przed zakupem auta turbina była regenerowana. Auto jest po chipie, pod podłaczeniu kompa wyskakuje bład: 16618 - Boost Pressure RegulationP0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Zawór DV wymieniony na nowy (ASO), N75 sprawdzony. Poniżej przedstawiam jak wyglądają logi. 1. http://vaglogi.pl/log-002_033_IV3OV.html 2. http://vaglogi.pl/log-003_020_vFy8eH.html 3. http://vaglogi.pl/log-115_118_sZHwM6.html 4. http://vaglogi.pl/log-002_033_RkK97.html (na gazie)
Łukasz13 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 Zrób loga 118 z odpietą wyczką od n75, turbo ładuje wiecej niż oczekuje program dlatego błąd. Mocno cofa zapłony, świece były wymieniane? Genralnie sugerowałbym powrót do serii i wtedy diagnoza. Bo program nie jest najlepszy i nie jest bezpieczny( wysoki afr).
jacekjakubowski92 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Opublikowano 29 Lutego 2020 Swiece były wymieniane tydzień temu na NGK PFR6Q. Co to znaczy wysoki AFR? Wrzucam lag z odłączonym N75 : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Łukasz13 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 Sztanga w turbinie jest źle ustawiona. Albo jest jakaś nieszczelność na wężach od n75.
jacekjakubowski92 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Opublikowano 29 Lutego 2020 Możliwe że przy regeneracji turbiny została źle ustawiona? Jest jeszcze na gwarancji turbina. Czyli najlepiej zacząć od tej sztangi a później ewentualnie zobaczyć jak wygląda mapa?
Łukasz13 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 Mogła być źle ustawiona na regeneracji, sprawdź dla pewności węże od n75 czy nie zagięte lub nieszczelne
soul87 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Znajac speców od regeneracji to pewnie ustawili sztange na 0.5 0.6 bara Wiekszosc "regeneratorów " turbin nie ma zielonego pojecia na temat dzialania sztangi w 1.8t bo umieja tylko zregenerowac turbine z golfa i passata TDI ....
jacekjakubowski92 Opublikowano 9 Marca 2020 Autor Opublikowano 9 Marca 2020 Problem rozwiązany, pęknięty był wężyk podciśnienia od N75 do turbiny. Dzięki za wszystkie rady.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się