Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 1.8 AEB podkręcam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moje audi kupiłem za niewielką sumę, ale było sporo do zrobienia, na początku wyglądała tak jak na zdjęciu:

88042722_865764327217510_4823594795664408576_n.jpg

Pierwszym i najbardziej czasochłonnym etapem był remont silnika:

87952805_669783993825922_5041289525209333760_n.jpg88001444_495280811141714_4105928390685491200_n.jpg

Nowe panewki, polerowanie wału, pierścienie, wszystkie uszczelniacze i uszczelki, remont głowicy - nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, pompa wody, króćce wodne i wiele innych pierdół.

88056053_211757123360108_215774698774986752_n.jpg

Turbo zrobione hybrydowe w TotalTurbo, umówiłem się żeby najwięcej wcisnęli ile się da, muszla rozwiercona ( ścianka już cieńka została) i  koło kompresji frezowane cnc.

87987715_627085838025381_2746344471523229696_n.jpg

Sprzęgło 240mm: zamach od Audi 80 ABT, tarcza 2.5 tdi v6 obita kevlarem, docisk VW LT i wszystko przerobione, wyważone przez Otoczak

87965471_2235621293407465_1357324847968944128_n.jpg

Wszystko wsadzone, zalane Motulem 5W40, następnie wtryski 380ccm od S3 BAM, przerobiona listwa paliwowa.

87984308_143348870208118_5118550983227473920_n.jpg

Dalej FMIC ze sztywnym tipem, downpipe, pełny przelot z tłumikiem końcowym ( za głośno jak narazie)

87988645_825246851286717_8438395179290853376_n.jpg87939266_232178687814506_1947728988260532224_n.jpg87979235_501405974104442_6244023600953688064_n.jpg88054731_217208656067820_6707035635401621504_n.jpg

W międzyczasie zrobione zawieszenie z przodu - prawie wszystkie wahacze, koła 17" z nowymi oponami.

Narazie zależało mi na tuningu mechanicznym, później będę się skupiał wizualnie. Z tymi modyfikacjami chciałbym uzyskać około 280 koni, ale niestety najpierw będę potrzebował ECUMASTER bo na seryjnym kompie nikt mi tego nie będzie chciał wystroić.

Co o tym myślicie? Czy ktoś z was robił modyfikacje w podobnym zakresie mocy i może mi podpowiedzieć co jeszcze zrobić?

Zastanawiam się czy filtr powietrza oryginalny zostawić? Czy pompa paliwa i regulator wymienić na 4-barowe? Czy zawór dv oryginalny utrzyma ciśnienie, może blow off?

Chcę założyć dla bezpieczeństwa wskaźniki ciśnienia doładowania i ciśnienia oleju. Temperatura oleju jest na oryginalnym blacie. Hamulce tez muszę większe załozyć, jeszcze nie wiem jakie, może ktoś ma coś na sprzedaż?

To mój pierwszy temat na forum, staram się więcej robić, niż pisać ;)

 

 

 

Edytowane przez daroo14
Opublikowano

No grubo lecisz :) Ile wydałeś na remont słupka i ile za turbo? Jeżeli oczywiście można wiedzieć. :)

Opublikowano

Powodzenia, bo pewnie jeszcze nie jedno Cię zaskoczy ;) Grunt to się nie zniechęcać a auto się odwdzięczy :thumbup1:

Opublikowano
W dniu 2.03.2020 o 08:12, szpakuziom napisał:

No grubo lecisz :) Ile wydałeś na remont słupka i ile za turbo? Jeżeli oczywiście można wiedzieć. :)

Remont silnika nie jestem w stanie powiedzieć bo nic nie zapisywałem, koszt robocizny odpada bo robiłem wszystko sam, jestem mechanikiem ;) . Przerobienie turbo 1500zł.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...