Wojtek2.4 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Witam. Jestem zmuszony wymienić silnik 2.4 V6 gdyc uszczelka pod głowicą leci i jeszcze jakieś parę rzeczy więc mechanik powiedział że nie opłaca się tego naprawiac tylko wsadzić drugie serce.moje pytanie czy mogę wstawić 3.0 V6 jeśli mam skrzynie multitronica i jakie inne podzespoły wymagają wymiany.dodam że jest instalacja LPG.
pila24 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Zmień mechanika na innego to po pierwsze,silnik 2.4 to jeden z bardziej pancernych motorów w b6. W zasadzie wszystko tam można ogarnąć po kosztach bo części tanie są i wiele pasuje od innych v6 2,4 i 2,8. A po drugie chcesz wsadzić jeden z bardziej awaryjnych motorów z b6... jak nie masz na co wydawać kasy to ładuj 3.0 i płacz.
piti82 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 A jakbyś wsadził 2,8 193KM? To właściwie identyczny motor
pila24 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Ja bym tak zrobił 2,8 + wywalenie multilotka.
Wojtek2.4 Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Opublikowano 5 Marca 2020 Dużo osób chwali 3.0 a te 2.4 trochę zrobiło się za słabe dlatego taka mysl.mechanik powiedział że coś nie tak z hydraulicznym napinaczem rozrządu czy coś takiego.nie chce wywalać skrzyni skoro dobra i taka chciałem, jak mam robić takie manewry za miliony to wolę je zezłomować.popatrze za tym 2.i jeszcze
piti82 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Chwalą dopóki głowice nie pękną:) Hydrauliczny napinacz to kwestia ok 250 - 300 zł za coś klasy ruville. Pamiętaj, że jak kupisz używany silnik to przed wsadzeniem też trzeba by zrobić mu przynajmniej wymianę rozrządu a to kolejne koszta. Policz wydatki i sam będziesz wiedział, czy robić to co masz, czy bawić się w nowy motor ale jeśli to drugie to wolałbym 2,8. Nawet z wyglądu to samo. Przykryjesz osłoną i nikt się nie przyczepi, że inny silnik. Sam o tym kiedyś myślałem ale mój motor odpukać jak na razie ma się dobrze, dopiero 320tkm więc myślę że trochę życia mu jeszcze zostało. Pamiętaj że 2.4, 2.8 to pancerne kloce wywodzące się z 3.6/4.2 V8
mirek31071977 Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 Rób ten, co masz.Wsadzenie innego,nawet tego samego,to zawsze loteria.Głowice,jak głowice.Zmorą ASN jest blok.Znam już chyba 1 przypadek,że ktoś zrobił swapa po awarii 3,0 na 2,4 i jest B6 2,4 w Q.U waskivw w Czeladzi.
pila24 Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 2 lata temu widziałem na eBay niemieckim nowy leżak magazynowy 2.4 bdv za 6 tys zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się