Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 BPW Piszczenie z silnika podczas przyśpieszania


MieTsky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie A4 B7 2.0TDI BPW, dziwne piszczenie podczas mocniejszego przyśpieszania. Mocno słyszalny z prawej strony. Nie brzmi jak dziura w dolocie, dźwięk prawie za każdym razem taki sam. Jakby jakiś zaworek czy coś. Ktoś miał coś podobnego?

 

Edit: Turbina sprawdzona, zero luzu na wałku, pracuje w 100% poprawnie.

Poniżej filmik

Edytowane przez MieTsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo zregenerowane, turbo dalej piszczy i późno wstaje. Może to być coś wspólnego ze sterowaniem turbiny? Piszczy tylko podczas "wstawania" turba. Piszczenie ustaje w momencie wstania turbo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko dalej szukałbym nieszczelności. Często jest to wredne w znalezieniu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpiąłem wąż za turbiną, przegazowałem i dalej piszczy więc dolot szczelny. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia, dalej to samo. Turbina to nie jest na pewno bo trzymałem wirnik palcami i dalej pisk. Nasłuchałem się trochę i pisk dochodzi w 90% z pompy tandemowej lub z okolic, ale raczej myślę, że z pompy. Jak wyjmę wężyk z gruszki to pisk ustaje więc bardzo możliwe, że to pompa. Hamulce też nie są jakieś super mocne. Pompa daje znać, że już się kończy? Króciec pompy nie ma luzów. Ktoś miał podobne objawy kończącej się pompy vacuum? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objaw niespotykany , jakby to miał być tandem to dziwne że piszczy tylko pod dużym obciążeniem silnika .....:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Wymieniłem wszystkie uszczelki EGR, 4szt. Dalej piszczy. Vacupompa również. Ostatnia rzecz to chyba uszczelka gdzieś na kolektorze wydechowym - chociaż ostatnio piszczy jakby dużo mniej. Ręce opadają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, wymieniona uszczelka kolektora wydechowego i piszczenie zniknęło :) okazało się też, że śruby kolektora wydechowego były bardzo słabo dokręcone, stąd ta nieszczelność z piskiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...