mateusz a4 b6 Opublikowano 13 Marca 2020 Opublikowano 13 Marca 2020 witam auto słabo przyspiesza mimo czyszczenia geometrii która była zblokowana po zabawie z gruszka turbo jeździ lepiej ale czy turbo nie wstaje jeszcze za późno? załączam logi nie zbyt dokładne ale nie mogłem zrobić lepszychLOG-01-004-011-xxx.csv LOG-01-003-011-013.CSV
kamil-vag Opublikowano 13 Marca 2020 Opublikowano 13 Marca 2020 Duży odczyt MAF, a mały MAP może świadczyć o nieszczelności... jak dajesz w palnik to ie kopci Ci na czarno ?
mateusz a4 b6 Opublikowano 13 Marca 2020 Autor Opublikowano 13 Marca 2020 no właśnie nie ale wcześniej turbo przerywało więc wyczyściłem geometrie i przestało ale poprzedni właściciel krecił podobno gruszką od turbo a i węże sprawdzałem zanim rozebrałem turbo. skróciłem troche gruszke i wyszło coś takiego czy to może być ona? LOG-01-003-011-010.csv
kamil-vag Opublikowano 14 Marca 2020 Opublikowano 14 Marca 2020 Na przyszłość wrzucaj logi tu: VAGLOGI - udostępnij Twoje logi z VCDS/VAG-COM VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dalej jest, źle... zrób inny test, podłącz na krótko podciśnienie bezpośrednio z vacuum do gruszki turbiny i zrób log 003+011
mateusz a4 b6 Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 jeszcze trochę się pobawiłem i jest chyba lepiej czy mi się tylko wydaje? VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Jest lepiej, ale żeby było OK, to troszeczkę wydłuż ramię, bo teraz w całym zakresie przeładowuje...delikatne wydłużenie i powinno być już dobrze.
mateusz a4 b6 Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 delikatnie tzn ile bo do tej pory myślałem ze linia wykresu ma sie od początku do końca zgadzać. mógł byś mi podesłać wykres jak ma to wyglądać żebym miał jakiś punkt odniesienia?
mateusz a4 b6 Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 mógł byś powiedzieć mi jeszcze jakie logi zrobić żeby sprawdzić dlaczego buja po odpaleniu. Poza tym wielkie dzięki za pomoc
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Nie da się powiedzieć ile, tak właśnie wygląda regulacja, skracanie/wydłużanie logi i weryfikacja... Co do odpalania to rano na zimnym i przez jakieś 5 min grupy 013+018+023 Zobacz co masz jeszcze w grupie 007 rano na zimnym i w 004 po odpaleniu...
mateusz a4 b6 Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 tzn nie ma róznicy czy ciepły czy zimny przy odpaleniu przez jakies 5 sek potrzesie i przestaje do tego bipy sa ujemne ok 10-15
mateusz a4 b6 Opublikowano 16 Marca 2020 Autor Opublikowano 16 Marca 2020 Witam. Mam pytanie odnośnie ustawienia sztangi. Czy lepiej jak delikatnie przeładowuje czy niedoładowuje? http://vaglogger.apphb.com/log/5e6fc87b3730752458f2c3e6/delete?authKey=a3dcae5e41fb48aca1f41bb93562297d LOG-01-003-011-xxx.csv VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Jednego loga nie mogłem w tym programie przetworzyć dlatego wygląda tak a nie inaczej Temat ustawienia sztangi myślę że rozwiązałem ale nadal mam problem z małą mocą poniżej 2200 i obr gdyby ktoś mógł by mi w tym pomóc byłbym wdzięczny. porównując mojego awx 130 km a kolegi ahl 110 to mój jest bardzo mułowaty dopiero po przekroczeniu tych obrotów jest takie łup i jedzie VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
mateusz a4 b6 Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Opublikowano 18 Marca 2020 sztanga turbiny ustawiona temat zamykam
kamil-vag Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 Zostało tak jak w tym ostatnim logu ?
mateusz a4 b6 Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Opublikowano 18 Marca 2020 tak bo delikatnie ruszam i skok cisnienia jest dość duży ledwie to udało mi sie wyśrodkować
mateusz a4 b6 Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Opublikowano 18 Marca 2020 jeśli uważasz że trzeba coś jeszcze poprawić to byłbym wdzięczny gdybyś mi powiedział w jakim zakresie parametry powinny się w miare zgrywać bo gdy ustawie dół obrotów to góra mi się nie zgadza i na odwrót
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się