Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Słabe osiągi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam auto słabo przyspiesza mimo czyszczenia geometrii która była zblokowana po zabawie z gruszka turbo jeździ lepiej ale czy turbo nie wstaje jeszcze za późno? załączam logi nie zbyt dokładne ale nie mogłem zrobić lepszychLOG-01-004-011-xxx.csv

LOG-01-003-011-013.CSV

Opublikowano

Duży odczyt MAF, a  mały MAP może świadczyć o nieszczelności... jak dajesz w palnik to ie kopci Ci na czarno ? 

Opublikowano

no właśnie nie ale wcześniej turbo przerywało więc wyczyściłem geometrie i przestało ale poprzedni właściciel krecił podobno gruszką od turbo a i węże sprawdzałem zanim rozebrałem turbo. skróciłem troche gruszke i wyszło coś takiego czy to może być ona?

LOG-01-003-011-010.csv

Opublikowano

Na przyszłość wrzucaj logi tu:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dalej jest, źle... zrób inny test, podłącz na krótko podciśnienie bezpośrednio z vacuum do gruszki turbiny i zrób log 003+011 

Opublikowano

jeszcze trochę się pobawiłem i jest chyba lepiej czy mi się tylko wydaje?

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

Opublikowano

Jest lepiej, ale żeby było OK, to troszeczkę wydłuż ramię, bo teraz w całym zakresie przeładowuje...delikatne wydłużenie i powinno być już dobrze.

Opublikowano

delikatnie tzn ile bo do tej pory myślałem ze linia wykresu ma sie od początku do końca zgadzać. mógł byś mi podesłać wykres jak ma to wyglądać żebym miał jakiś punkt odniesienia?

Opublikowano

mógł byś powiedzieć mi jeszcze jakie logi zrobić żeby sprawdzić dlaczego buja po odpaleniu. Poza tym wielkie dzięki za pomoc

Opublikowano

Nie da się powiedzieć ile, tak właśnie wygląda regulacja, skracanie/wydłużanie logi i weryfikacja...

Co do odpalania to rano na zimnym i przez jakieś 5 min grupy 013+018+023

Zobacz co masz jeszcze w grupie 007 rano na zimnym i w 004 po odpaleniu...

 

Opublikowano

tzn nie ma róznicy czy ciepły czy zimny przy odpaleniu przez jakies 5 sek potrzesie i przestaje do tego bipy sa ujemne ok 10-15

Opublikowano

Witam. Mam pytanie odnośnie ustawienia sztangi. Czy lepiej jak delikatnie przeładowuje czy niedoładowuje?

http://vaglogger.apphb.com/log/5e6fc87b3730752458f2c3e6/delete?authKey=a3dcae5e41fb48aca1f41bb93562297d

LOG-01-003-011-xxx.csv

VAGLOGGER.APPHB.COM

Jednego loga nie mogłem w tym programie przetworzyć dlatego wygląda tak a nie inaczej

Temat ustawienia sztangi myślę że rozwiązałem ale nadal mam problem z małą mocą poniżej 2200 i obr gdyby ktoś mógł by mi w tym pomóc byłbym wdzięczny. porównując mojego awx 130 km a  kolegi ahl 110 to mój jest bardzo mułowaty dopiero po przekroczeniu tych obrotów jest takie łup i jedzie 

VAGLOGGER.APPHB.COM
Opublikowano

sztanga turbiny ustawiona temat zamykam

Opublikowano

Zostało tak jak w tym ostatnim logu ? 

Opublikowano

tak bo delikatnie ruszam i skok cisnienia jest dość duży ledwie to udało mi sie wyśrodkować 

Opublikowano

a bardzo źle jeszcze jest 

Opublikowano

jeśli uważasz że trzeba coś jeszcze poprawić to byłbym wdzięczny gdybyś mi powiedział w jakim zakresie parametry powinny się w miare zgrywać bo gdy ustawie dół obrotów to góra mi się nie zgadza i na odwrót 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...