Tomash1 Opublikowano 14 Marca 2020 Opublikowano 14 Marca 2020 Dziś zabrałem się za wymianę rozrządu. Chciałem jeszcze wymienić uszczelniacz na wale. Dlatego ważne był dla mnie ustawienie rozrządu na znaki, a nie malowanki pisakiem. No i mam zagadkę. Po ustawieniu na znak na zamachu nic się nie pokrywa. Spotkał się ktoś z czymś takim. A może robię coś źle
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Ustaw na znaki, przecież widzisz że jest przestawiony.
Tomash1 Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 Gdyby równica była tylko między wałem, a wałkiem rozrządu to było by oczywiste. Ale tutaj różnica jest nawet między znakiem z koła zamachowego, a znakiem z przodu wału. No i zgłupiałem
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Ustaw pierwszy tłok w gmp wsadzając coś w cylinder i dojdziesz ładu. Dodatkowo zajrzyj pod pokrywę czy wałki będą dobrze ustawione i czy jest 16 ogniw na łańcuszku między znakami. Klinów na kołach Ci nie pościnało?
pepi Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Mam nadzieję, że już ogarnąłeś temat. Przerabiałem to 3 lata temu i doczytałem gdzieś na forum, że w AEB tak właśnie "poznaczyli". Temat już pewnie nieaktualny, ale napiszę to zostanie dla innych. Jak dobrze pamiętam to kręciłem wałem, aż odpowiednie krzywki były pod kątem 45 stopni a 1 tłok był wtedy w GMP, zgadzało się to chyba tylko ze znakiem z koła zamachowego. Na pewno nie zgadzało się z górnym znakiem od wałka i z kołem pasowym od wału. Dokładnie tak jak na zdjęciach wyżej, było takie samo przesunięcie. Złożyłem, odpalił bez problemu i jeździ do dzisiaj. Korzystałem z serwisówki VAG.
Tomash1 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Przepraszam, nie zakończyłem tematu z rozwiązaniem. Pasek miałem conti z nalotem ok 90 tys km. Okazało się że tyle się naciągnął że było takie przesunięcie między zamachem i wałkiem rozrządu. Znak na kole pasowym należy traktować bardziej jako orientacyjny. Po 22 latach, mechanikach z pupy, można to złożyć tak aby było ok, albo było przesunięcie. Teraz wszystkie 3 znaki pokrywają się. Miałem problem z odkręceniem śruby na wale, należy dorobić sobie blokadę. Po rozrządzie jest już 3 tys i jeździ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się