Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Audi A4 Avant 1.8T BFB 250 KM Quattro S-line by Adii_91 :)


Adii_91

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko! :notworthy:

Dokładnie od roku jestem w posiadaniu Audi A4 B6. Po 5-letniej przygodzie z moim poprzednim autem czyli Audi A3 1.8T AGU przyszedł czas na zmianę :wink: Szukałem dosyć długo pomiędzy A3 8P 2.0T, A4 B6 sedan 1.8T oraz A4 B7 sedan 1.8T, 2.0T :facepalm: a padło dosyć przypadkowo na kombi.. :lol: ciężko było znaleźć coś ciekawego szczególnie 2.0T, który opinie ma jakie ma. Sprawdzony, niezawodny i dający dużo frajdy silnik 1.8T mnie przekonywał najbardziej. W A3 miałem 190 KM i bardzo przyjemnie to jechało więc w kolejnym aucie nie chciałem mieć mniej :naughty: Jak już pisałem wyżej na Avant'a padło przypadkowo, w weekend przeglądając Facebooka na jednej z grup wpadła mi w oko czarna A4 B6 1.8T 250 km i w dodatku z LPG :rolleyes: więc szybki kontakt z właścicielem i w poniedziałek oględziny w Białymstoku, które zakończyły się powodzeniem :thumbup1: Auto w 2016r sprowadzone do Polski ze Szwajcarii więc lekkie obawy były ale lakier sprawdzony i wyszło że jest bardzo dobrze oraz wszystkie szyby ori (lub wymienione w kolorze i szyby na ten sam rocznik - oby nie). Z faktur za naprawy oraz regularne przeglądy LPG wynika że poprzedni właściciel dbał o auto i w sumie po roku nie miałem poważniejszych problemów z autkiem.

Audi A4 B6 Avant

Rok produkcji: 11.2003 r
Przebieg: 321 000 km (306 000 km przy zakupie)
Silnik: 1.8T 250 km BFB, LPG Stag
Kod lakieru: LZ9W Ebony Black, pearl effect
Skrzynia biegów: 6 biegowa GSP

Wyposażenie:

ABS
ESP
FIS
Centralny zamek z pilota
Fotele oraz kanapa pół skóry, przednie fotele regulowane elektrycznie łącznie z podparciem lędzwi
Skórzana trójramienna kierownica
Podsufitka, słupki w kolorze czarnym
Podłokietnik skóra przód oraz tył
Elektryczne przednie szyby oraz domykanie i otwieranie z pilota
6x airbag
Climatronic 2 strefowy
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Halogeny
Listwy progowe S line
Uchwyt na kubek
Elementy kokpitu oraz boczków drzwi z matowego aluminium
Przyciemnione szyby wszystkie boczne (przednie mniej :) ) oraz tył
Alufelgi Dezent 17'

Modyfikacje by Geremi Vag Garage (przeprowadzone przez poprzedniego właściciela):

Turbo Hybryda k04
Wtryski 440 CC przy 3 bar wysokokomorowe
Kolektor wydechowy custom żeliwny + rozwiercony
Downpipe 2,75 cala
Intercooler 270x230x65 High flow Fmic
Rozrząd kpl., napinacz, łańcuch, wszystkie uszczelki Elring
Uszczelniacze wałków rozrządu i wału
Świece NGK PFR6Q 4szt
Zaciski przód 320mm


Zrobione po zakupie (15 tyś. km):

Przegląd LPG + wymiana filtrów + wymiana czujnika ciśnienia
Wymiana oleju na Ravenol 5W40 oraz filtru oleju i powietrza
Wymiana tylnych amortyzatorów na Sachs
Nowe opony letnie Dębica Presto UHP 2 225/45/17
Regeneracja przednich zacisków
Zmiana koloru alusów na czarny mat - Plasti Dip
Malowanie dolnych listew drzwi oraz progów - Plasti Dip
Odświeżenie ramki grilla oraz zderzaka - czarny połysk
Polakierowanie (lakier prosto z VW Hannover :dance:) tylnego zderzaka, który posiadał zadrapania dosyć głębokie i żadna polerka by nie pomogła
Usunięcie emblematów z tylnej klapy co za tym poszło również lakierowanie całej klapy, która okazało się że nie była w idealnym stanie :)


Audi A3 [*]:

90585462_199584608017763_3564426885465112576_n.jpg

Audi A4 po zakupie:
20190318_230625.jpg

20190318_230554.jpg

54401908_844998602544432_5462417459493470208_n.jpg




75564629_1010920605911036_6665422697998057472_n.jpg


20190622_122846.jpg

20190607_153229.jpg

67832583_481981715936674_8032147769089064960_n.jpg

68545654_454277625166832_3895206742409084928_n.jpg

Zderzak,klapa:

20190713_103710.jpg

20190713_144035.jpg

20190806_155205.jpg

Aktualnie:

20190808_192448.jpg

20190808_191948.jpg

20190808_192036.jpg

20190808_192154.jpg

Plany na ten sezon:

Zaciski lakierowanie na żółto
Alufelgi Sline 17',18' czarny mat
Regeneracja fotela kierowcy
Końcówki 90mm z A6 C7 3.0 TFSI

Edytowane przez Adii_91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry kierunek obrałeś. Działaj z modami i wrzucaj aktualizacje :thumbup1:

P.S. Wrzuć wykres mocy, albo napisz ile masz niutonometrów.

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, dayd_4 napisał:

Bardzo dobry kierunek obrałeś. Działaj z modami i wrzucaj aktualizacje :thumbup1:

P.S. Wrzuć wykres mocy, albo napisz ile masz niutonometrów.

Pozdr!

O wykres prosiłem poprzedniego właściciela ale nie miał.. Pisałem zapytanie do Geremiego ale także cisza więc zostaje mi hamownia, którą będzie trzeba odwiedzić. Miałem raz problem z mocą ale okazało się że pojawiła się mała nieszczelność. Odpycha się dobrze więc mam nadzieję że te 250 km jest ale nie pojadę na hamownie to się nie dowiem czy faktycznie tyle jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu udało się założyć końcówki 90mm :) Była delikatna walka ze spawarką ale efekt zadowalający. Przy okazji wymienione klocki tył oraz pryśnięte osłony :)

W najbliższym czasie tylne zaciski na żółto oraz czekam na przednie zaciski również pomalowane na żółto po pełnej  regeneracji więc będę praktycznie nówki.

 

received_1247926298745408.jpeg

received_190614012056218.jpeg

20200512_174840.jpg

20200512_174739.jpg

20200512_174801.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Patryks25 napisał:

co to za model felg? :) 

Dokładny model to chyba Dezent RE 17' 5x112 ale nie jestem pewny na pewno Dezent. Zainteresowany? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszły zaciski i czekają na montaż :dance:

 

20200516_113649.jpg

20200516_114112.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja po dłuższym czasie :)

Zaciski po założeniu nie wyglądały tak jak tego oczekiwałem (za jasny kolor) i postanowiłem je poprawić. To samo spotkało tylne zaciski bo nijak by się to nie prezentowało:wink:
W sierpniu poświęciłem sobie jedną całą sobotę na lakier: oczyszczanie,glinkowanie,polerowanie ręczne i efekt fajny ale do czasu także przyda się pełna korekta lakieru ale to być może na wiosnę przynajmniej taki jest plan :rolleyes:

Wszystko było ok do września kiedy to zaczęły się problemy z silnikiem. Do tego czasu zupełnie nic się nie działo. Klima po serwisie oraz nabita, serwis gazu jak co nie całe 10 tys km zrobiony i nagle po trasie coś dziwnie zaczął się zachowywać silnik. Wyrzuciło olej pod maską przez bagnet i silnik nie równo pracował. Pierwsze co sprawdzone cewki i okazało się że jedna nie domaga. Wymieniona ale nie pomogło to na długo więc zdecydowałem się na wizytę u VAG Bauera na diagnozę i przy okazji wymianę świec. Komputer wyrzucił kilka błędów i nie można było jednoznacznie stwierdzić co dokładnie dolega poczciwemu BFB :wallbash:VAG Bauer napięty grafik jak to u dobrego specjalisty i 2 tygodnie musiałem poczekać na kolejną wizytę. W między czasie wyczytałem na forum że może to być zaworek odpowietrzający skrzyni korbowej (zassany korek wlewu oleju), który zakupiłem w ASO. Faktycznie stary był w kiepskim stanie i po wymianie korek zaczął podskakiwać tak jak powinno być ale dalej silnik nie równo pracował więc nie męczyłem auta i cierpliwie czekałem na swoją kolej. Po odstawieniu auta w VAG Bauer po 3h telefon że auto do odbioru :dance:Okazało się że przewodu od gazu były przetarte i łapał lewe powietrze... Także wszystko wina LPG ale pojechałem do gazownika na kalibracje i od tej pory jest spokój.

Ostatnio jeszcze wymieniłem ezektor ponieważ ten, który miałem do tej pory był spięty opaska metalową i po lekkim pociągnięciu ręką rozczepiał się przez co pojawiała się nieszczelność.

W weekend czeka mnie wymiana filtrów i oleju bo strzeliło 330 tys km :) (Filtron na zdjęciu kłuje w oczy ale nie miałem wyjścia :lol1:)


 

IMG_20200703_193941.jpg

20200530_195949.jpg

IMG_20200704_113324.jpg

IMG_20200704_113343.jpg

146227214_453853805741060_5094364753364879950_n.jpg

IMG_20200721_210147.jpg

146267225_872316430224259_4779343261854934741_n.jpg

145739922_120083073331225_6656941948850531274_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyki na lato zawitają ?

W końcu dystans z przodu nie będzie potrzebny żeby felga obracała się bez ocierania zacisku ?

received_1125957511149707.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, staniek napisał:

18? 

Niestety w dalszym ciągu będą 17'. Mam opony po 1 sezonie więc nie chciałem sprzedawać za pół darmo ;) 18' może w przyszłym roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi na swoim miejscu. Moim zdaniem jest lepiej niż było. Przód musi pójść lekko w dół :rolleyes:

20210414_181152.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim czasie zabrałem się za temat, który męczył mnie od jakiegoś czasu czyli regeneracja fotela kierowcy :) przy zakupie auta były lekkie nacięcia i rozdarcie na łączeniu boczka ale z czasem wyglądało to już dramatycznie. W międzyczasie padł teleskop klapy bagażnika więc zakupiłem 2 szt. oraz ledy podświetlenia tablicy. Dodatkowo wpadły wycieraczki gumowe bo welurowych też już miałem dosyć :D

IMG_20210711_121540.jpg

IMG-20210711-WA0003.jpg

IMG-20210711-WA0002.jpg

IMG-20210711-WA0001.jpg

IMG-20210711-WA0004.jpg

IMG-20210711-WA0000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się bez problemu wykręcić śrubę od oświetlenia tablicy? U siebie musiałem się trochę namęczyć, bo łebek był tak wyrobiony, że konieczne było rozwiercanie śruby :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...