Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wyciek oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem, dzisiaj po powrocie z pracy otworzyłem maske i zauważyłem wyciek oleju na "jednej z części" (niestety jestem laikiem w sprawach silnikowych:/). Jechałem moze z 10 km(ok 15 min) i przez moment troche dociskałem(do 3-4 tys). Wcześniej nie raz otwierałem maske zaraz po przyjeździe i nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy, żeby był tam olej:/ ale przez garażem mam ślady oleju wieć mogło już cieknąć od jakiegoś czasu, ale po wytarciu nie było żadnego wycieku w okolicy tej części:/ Zamieszczam fote, niestety już po wytarciu:

http://slavak.republika.pl/czesc.jpg

Olej był od strony tego czarnego wężyka.

P.S Być może już takie pytanie było, ale nie wiem co to za część, więc nie wiem czego szukać:)) PZdr.

Opublikowano

sprawdzaj stan oleju w silniku i czy kopci jak go mocniej pociagniesz na biegu

nie bardzo wiem z kad olej cieknie mozliwe ze pada turbo, sprawdz jak pompuje turbina

Opublikowano

Problem już rozwiązany! :D w uszczelce od wężyka obok jest mała dziurka i z tego leci olej na wyższych obrotach:) Jutro jade po nową uszczelkę:) Dzięki:) Temat można zamknąć.

Opublikowano

możesz zdradzić co to za uszczelka wężyka :mysli:

Opublikowano

Po prawej stronie na zdjęciu, idzie gruby wąż połączony taką uszczelką(przepływką, tam przy obejmie) i to w niej jest dziurka. Niestety nie nazwę tego fachowo bo nie potrafie :-) mam nadzieje, że rozumiesz o co mi chodzi?;>

Opublikowano

Po prawej stronie na zdjęciu, idzie gruby wąż połączony taką uszczelką(przepływką, tam przy obejmie) i to w niej jest dziurka. Niestety nie nazwę tego fachowo bo nie potrafie :-) mam nadzieje, że rozumiesz o co mi chodzi?;>

dziura w łączeniu przy kolektorze ssącym, miałem dokładnie taką samą dziure w B5

cd5c5edb6e4b877dmed.jpg

Opublikowano