Slavak Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Witam, mam taki problem, dzisiaj po powrocie z pracy otworzyłem maske i zauważyłem wyciek oleju na "jednej z części" (niestety jestem laikiem w sprawach silnikowych:/). Jechałem moze z 10 km(ok 15 min) i przez moment troche dociskałem(do 3-4 tys). Wcześniej nie raz otwierałem maske zaraz po przyjeździe i nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy, żeby był tam olej:/ ale przez garażem mam ślady oleju wieć mogło już cieknąć od jakiegoś czasu, ale po wytarciu nie było żadnego wycieku w okolicy tej części:/ Zamieszczam fote, niestety już po wytarciu: http://slavak.republika.pl/czesc.jpg Olej był od strony tego czarnego wężyka. P.S Być może już takie pytanie było, ale nie wiem co to za część, więc nie wiem czego szukać) PZdr.
marcin78 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 sprawdzaj stan oleju w silniku i czy kopci jak go mocniej pociagniesz na biegu nie bardzo wiem z kad olej cieknie mozliwe ze pada turbo, sprawdz jak pompuje turbina
Slavak Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Problem już rozwiązany! w uszczelce od wężyka obok jest mała dziurka i z tego leci olej na wyższych obrotach:) Jutro jade po nową uszczelkę Dzięki:) Temat można zamknąć.
wojtekce Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 możesz zdradzić co to za uszczelka wężyka
Slavak Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Po prawej stronie na zdjęciu, idzie gruby wąż połączony taką uszczelką(przepływką, tam przy obejmie) i to w niej jest dziurka. Niestety nie nazwę tego fachowo bo nie potrafie :-) mam nadzieje, że rozumiesz o co mi chodzi?;>