Slavak Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Witam, mam taki problem, dzisiaj po powrocie z pracy otworzyłem maske i zauważyłem wyciek oleju na "jednej z części" (niestety jestem laikiem w sprawach silnikowych:/). Jechałem moze z 10 km(ok 15 min) i przez moment troche dociskałem(do 3-4 tys). Wcześniej nie raz otwierałem maske zaraz po przyjeździe i nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy, żeby był tam olej:/ ale przez garażem mam ślady oleju wieć mogło już cieknąć od jakiegoś czasu, ale po wytarciu nie było żadnego wycieku w okolicy tej części:/ Zamieszczam fote, niestety już po wytarciu: http://slavak.republika.pl/czesc.jpg Olej był od strony tego czarnego wężyka. P.S Być może już takie pytanie było, ale nie wiem co to za część, więc nie wiem czego szukać) PZdr.
marcin78 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 sprawdzaj stan oleju w silniku i czy kopci jak go mocniej pociagniesz na biegu nie bardzo wiem z kad olej cieknie mozliwe ze pada turbo, sprawdz jak pompuje turbina
Slavak Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Problem już rozwiązany! w uszczelce od wężyka obok jest mała dziurka i z tego leci olej na wyższych obrotach:) Jutro jade po nową uszczelkę Dzięki:) Temat można zamknąć.
wojtekce Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 możesz zdradzić co to za uszczelka wężyka
Slavak Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Po prawej stronie na zdjęciu, idzie gruby wąż połączony taką uszczelką(przepływką, tam przy obejmie) i to w niej jest dziurka. Niestety nie nazwę tego fachowo bo nie potrafie :-) mam nadzieje, że rozumiesz o co mi chodzi?;>
boseron Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Po prawej stronie na zdjęciu, idzie gruby wąż połączony taką uszczelką(przepływką, tam przy obejmie) i to w niej jest dziurka. Niestety nie nazwę tego fachowo bo nie potrafie :-) mam nadzieje, że rozumiesz o co mi chodzi?;> dziura w łączeniu przy kolektorze ssącym, miałem dokładnie taką samą dziure w B5
Slavak Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Dokładnie to jest to ) no ja miałem troche mniejszą a mogło to być przyczyną łapania notlaufa przy 4 tys obrotów?? i przy niskim stanie oleju ogolnie(bo wyciekał a ja nie wiedzialem:/)??[br]Dopisany: 27 Marzec 2009, 19:43_________________________________________________ Dokładnie to jest to ) no ja miałem troche mniejszą a mogło to być przyczyną łapania notlaufa przy 4 tys obrotów?? i przy niskim stanie oleju ogolnie(bo wyciekał a ja nie wiedzialem:/)?? Powtarzam pytanie, bo niestety nie było odpowiedzi:/ a jest to dla mnie ważne, gdyż nie wiem czy to było przez to czy musze szukac innej przyczyny. Na razie jest wszystko dobrze i nie złapałem notlaufa od ok. 3 tygodni. Pzdr.
boseron Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 jak najbardziej, ja własnie przez to łapałem tryb awaryjny, auto było słabe i strasznie kopciło na czarno po zmianie uszczelki jak reka odjął
Slavak Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 OK, dzięki:) myśle, że już będzie dobrze bo na razie git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się