Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerobienie z xenon na h7 - regulacja wysokości świateł.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem przy przerabianiu świateł z xenon na h7 potrzebuje opis pinów regulatora wysokości świateł tego przy włączniku świateł  bo w xenonie jest automatyczna regulacja a tu muszę wstawić  to pokrętło . Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

Kolego nie zmieniaj xenonów na H7 - uwierz mi to będzie najgorsza rzecz jaką możesz zrobić w B6. Co Ci się dzieje z tymi xenonami, że je chcesz usunąć. Jak do zwykłych lamp wsadzisz świeczkę to tak będą świecić lampy na żarówkach H7 - obecnie jestem na etapie zmiany H7 <> bi-xenon i na próbę (bo jeszcze nie mam samopoziomu) zamontowałem lampę biksenonową zamiast lampy H7 i nawet się nie spodziewałem, że może być taka różnica.

Opublikowano (edytowane)

Nosio nudzi Ci się na tej kwarantannie krajowej czy nie wiesz co robisz ?  Jak zmienisz na h7 ki to już nic nie bedziesz widział. Nie rób tego bo pożałujesz decyzji.

Pogadaj z kamilem.vag nad reanimacją reflektorów a stanie się światłość. :guma:

 

 

P.S Tak to chyba jeszcze nikt nie modził z lampami ?  :doh:

Edytowane przez dekiel 13
Opublikowano

nie nudzi mi się tylko cały przód dostał i kupić reflektory z przetwornicami spryskiwacze i cała reszta nieopłacalne. czy ktoś posiada pinologie do tego regulatora wysokości świateł. 

Opublikowano

Podeślę Ci wieczorem albo jutro rano. 

Opublikowano (edytowane)

jak dostał przód to i tak musisz kupić zderzak - zderzak ze spryskami w komplecie kupisz w podobnej cenie co bez sprysków (nowe spryski kupowałem coś poniżej 100zł/szt, za sam zderzak w moim kolorze (do założenia bez malowania) zapłaciłem 600zł ze spryskami), ze starych lamp pewnie przetwornice się jeszcze nadają więc musisz kupić tylko same gołe lampy bez przetwornic - są w podobnej cenie co kompletne lampy na H7.

Chłopie przemyśl to dwa razy!!

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

ORI Lampy H7 też się nieźle cenią teraz oczywiście w wersji Europejskiej, także jak jeszcze nie kupiłeś lamp to szczerze zastanów się czy nie wrócić do xenona.

W B7 mam H7 natomiast w C6 mam bixenon. Oczywiście bixenon w C6 świeci dużo lepiej na światłach mijania, z długimi nie ma szału (podobno ten typ tak ma) ale też jest dużo lepiej niż na zwykłej H7.

Opublikowano (edytowane)

mam już wszystko lampy zamontowane regulacja działa tylko zostało mi cztery przewody od regulatora które nie wiem gdzie mają być podłączone. 

Edytowane przez Nosio1
Opublikowano
29 minut temu, Nosio1 napisał:

mam już wszystko lampy zamontowane regulacja działa tylko zostało mi cztery przewody od regulatora które nie wiem gdzie mają być podłączone. 

I co dobrze świecą  ?

Opublikowano

regulacja swiatel.png

1 - 58s - szaro/niebieski - możesz zrobić zworę z włącznika świateł z pinu 17 bo to podświetlanie

2 - 56b - żółty - Only applies to models with automatic headlight switching / surround lighting - czyli wpinasz jak masz włącznik auto z clh, zwora z włącznika świateł z pinu 11

3 - G - szaro/żółty - to jest regulacja - musisz to wpiąć w wiązkę która idzie do lampy w przewód szro/żółty - jest info, że A114 Connection (headlight range control), in dash panel wiring harness, czyli gdzieś za licznikiem, lub pod do MCE na pin 23, kostka T23 pinowa

5 - brązowy - masa

8 - 58s szaro/niebieski - to samo co pin 1, czyli zwora 1 z 8

Opublikowano

Witam Panowie,

Podepnę się pod temat. Jestem w podobnej sytuacji co Kolega Nosio1. Dostałem w prawy bok - bixenon valeo 8E0941030T potrzaskany. Lewy bix urwane i zgubione dolne mocowanie. Kupiłem już dwie lampy, używane jak nowe na alledrogo - szkoda gadać, zwrot. Moje pytanie jaki zamiennik zastosować zamiast wspomnianych lamp - bez przeróbek, plug and play, regeneracji, wkładania soczewek od b7, coś co będzie świeciło ( nie tak dobrze jak bixy ale też nie jak wspomniana wcześniej świeczka )? 

Opublikowano

Raczej zamiennika dobrego nie znajdziesz, kup to co było i będzie ok.

Opublikowano

Wsadzenie zwykłych lamp zamiast biksenonu p&p raczej się nie uda - trzeba będzie coś podziałać z kablami

Opublikowano

Napisz do Kamila VAG , jest ekspertem od lamp.

Po za tym jak dostałeś w bok a sądzę że nie Twoja wina była to z ubezpieczenia powinno to być pokryte.

Opublikowano

Zamiast bi-xenonów podejdą zwykłe xenony... włożyć tylko zregenerowane odbłyśniki i jako tako będą świecić, to najtańsza opcja i bez potrzeby przerabiana...

Opublikowano
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Zamiast bi-xenonów podejdą zwykłe xenony... włożyć tylko zregenerowane odbłyśniki i jako tako będą świecić, to najtańsza opcja i bez potrzeby przerabiana...

Wielkie dzięki, na aukcjach jest pełno szrotu jeśli chodzi o używki ( jedną już kupiłem). Jasne że ubezpieczalnia zwróci mi pieniądze, ale za 1 lampę. Wymieniając jedną, przód nie będzie wyglądał za ciekawie. Kamil-vag możesz coś polecić, nawet z nowych egzemplarzy. 

Opublikowano

Nie jestem zwolennikiem zamienników, ale chyba jedyne sensowne xenony robi DEPO

https://motostacja.com/p/DEPO-441-1146L-NDHEM-441-1146R-NDHEM/

Przetwornice i żarniki przekładasz z bixenonów, dokupujesz 2 silniczki do regulacji dla xenonow i masz nowe lampy... 

Opublikowano
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Nie jestem zwolennikiem zamienników, ale chyba jedyne sensowne xenony robi DEPO

https://motostacja.com/p/DEPO-441-1146L-NDHEM-441-1146R-NDHEM/

Przetwornice i żarniki przekładasz z bixenonów, dokupujesz 2 silniczki do regulacji dla xenonow i masz nowe lampy... 

Bardzo Ci dziękuję za pomoc. Również nie przepadam za zamiennikami ale tym razem nie mam wyjścia. Osoba, która spowodowała kolizje nie przyznaje się do winy i mimo stwierdzenia sprawcy przez Policję i nagrania wideo czekam na sprawę w sądzie. Czy silniczki z bi są inne? Mogą pojawić się jakieś błędy ?

Opublikowano

Silniczki są może i te same, ale ramię regulujące jest całkiem inne, kup 2 uzywki od xenonow i po sprawie. Włożysz i nie będzie problemu. 

Opublikowano
6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Nie jestem zwolennikiem zamienników, ale chyba jedyne sensowne xenony robi DEPO

https://motostacja.com/p/DEPO-441-1146L-NDHEM-441-1146R-NDHEM/

Przetwornice i żarniki przekładasz z bixenonów, dokupujesz 2 silniczki do regulacji dla xenonow i masz nowe lampy... 

Bardzo Ci dziękuję za pomoc. Również nie przepadam za zamiennikami ale tym razem nie mam wyjścia. Osoba, która spowodowała kolizje nie przyznaje się do winy i mimo stwierdzenia sprawcy przez Policję i nagrania wideo czekam na sprawę w sądzie. Czy silniczki z bi są inne? Mogą pojawić się jakieś błędy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...