kasza121 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Witam wszystkich. Mam prośbę. Czy mógłby mi ktoś wrzucić zdjęcie wiązki a zwłaszcza czerwonych kabli pod kierownicą pod przekaźnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Co konkretnie potrzebujesz? Jakieś konkretne połączenie wiązki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Wszystkie kable czerwone co idą pod przekaźnikami. Skręcane na śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 mam taką fotkę tylko nie pamiętam czy to C5 czy B5 ale będzie bardzo podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Chodzi mi o takie. Albo może ktoś podpowie co tu mogło być kombinowane. Banan dzięki za fotkę. Tu co masz pokazaną masę też ktoś wyciął jakiś czarny kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Na pewno te obcięte przewody nie były zamontowane fabrycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 (edytowane) Ten czarno-zolty kabel to zacisk to 75x - czyli plus po zaplonie ale zanikajacy w czasie pracu rozrusznika Czerwone to staly plus Dokladnkie cos bylo dolozone niefabrycznie. Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Rozchodzi się o ten błąd. W sumie były dwa. Jeden co na zdjęciu a drugi z czujnika przy hamulcu. Czujnik wymieniony i spokój. Ale ten cały czas jest. Po skasowaniu cały czas wraca. Bezpieczniki sprawdzone, ale jak zobaczyłem te kable to zdębiałem trochę. Dodam, że po przekręceniu zapłonu kontrolki od absu i wykrzyknik gasną na chwilę i zapalają się z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Sprawdź bezpiecznik s53(50A pozycja 18 foto) oraz przekaźnik pozycja 7 na foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Fazii to są te pod kierownicą czy jeszcze gdzieś indziej szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 niestety nic z tych rzeczy. Przekładałem również przekaźniki o tych samych numerach i bez zmian. Dalej abs i żółty wykrzyknik plus piszczący czerwony ręczny. kasuje i dalej wraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Może być silnik od pompy ABS trafiony Sprawdź miernikiem czy ma jakąś rezystancje Piny 13,14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 A ten przekaźnik co zaznaczyłem na foto na pewno jest na pozycji nr7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Ten co zaznaczyłeś na zdjęciu jest podpisany 5, 6 obok jest wolne tylko jedno pole ale bez żadnego przyłącza na przekaźnik. 8 minut temu, Fazii napisał: Może być silnik od pompy ABS trafiony Sprawdź miernikiem czy ma jakąś rezystancje Nie mam zielonego pojęcia nawet gdzie tego szukać i jak zmierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Czyli przekeznik w twoim przypadku jest zintegrowany z pompą. Pozycja 3 na foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Na tych pinach nie ma żadnego wyniku. na innych pokazuje wartości tylko już nie zwracałem uwagi jakie. Na 13 i 14 miernik nic nie pokazał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Pin 13,14 tyczyl się układu z zewnętrznym przekaznikiem U Ciebie przekaźnik jest przy pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasza121 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 A więc co. Pompa do wymiany czy sterownik uszkodzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się