Marcin651 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Problem jak na zdjęciach coś z 2 cylindrem, pytanie jak to ogarnąć. Ma ktoś jakiś tutorial lub mógłby mi opisać jak się z tym uporać? Audi a4 b6 1.9 tdi 101km 2003 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Zrób rano statyczny log na zimnym 013+023 Potem to samo na rozgrzanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin651 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 (edytowane) Takie mi wyszly. Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez Marcin651 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 (edytowane) Początki problemu to ja widzę na trzecim cylindrze ... Ten błąd z pierwszej foty po skasowaniu powraca ? Są jakieś niepokojące objawy w pracy silnika ? Jeżeli ten błąd powraca to przyjrzyj się okablowaniu drugiej pompki pod kątem zawyżonej rezystancji ( szczególnie narażony na utlenianie jest wspólny punkt połączenia z masą w listwie zasilającej pompki ), lub luźne konektory na samych pompkach. Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin651 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Błąd wraca po usunięciu, z objawów to czuć jak samochód trochę mocniej drży podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Mógłbyś zrobić jeszcze dynamiczny 013+023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin651 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Mam film na ciepłym video-1586101664.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 No ale to nie jest dynamiczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin651 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Mój błąd, jutro doślę dynamiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin651 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL dynamiczny log Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez Marcin651 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) No i tu widać pięknie dlaczego wali błąd z 2 cylindra, zarowno korekcje jak i bipy na maxa w plusie Prawdopodobnie ten wtryskiwacz będzie do wymiany. Ale zacznij od przeczyszczenia styków na wtyczkach... Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się