gerikom Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Montowałem alarm i szukam krańcówek drzwiowych. przerabiałem już kostkę nr 1 jest w niej krańcówka ale obsługuje tylko drzwi kierowcy. Kostka ma 7 kabli. W jakim miejscu można się jeszcze podpiąć. Oczywiście bez ciągnięcia kabli z wszystkich drzwi, maski czy klapy. Może ktoś to już przerabiał jak będę miał wszystko to będzie można zrobić porządny opis dla innych. Pozdrawiam. Piszcie wszystko to może pomóc.
mily Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Montowałem alarm i szukam krańcówek drzwiowych. przerabiałem już kostkę nr 1 jest w niej krańcówka ale obsługuje tylko drzwi kierowcy. Kostka ma 7 kabli. W jakim miejscu można się jeszcze podpiąć. Oczywiście bez ciągnięcia kabli z wszystkich drzwi, maski czy klapy. Może ktoś to już przerabiał jak będę miał wszystko to będzie można zrobić porządny opis dla innych. Pozdrawiam. Piszcie wszystko to może pomóc. No i wystarczy, nie musisz się podłączac pod wszystkie drzwi bo obojętnie które otworzysz dostaniesz na tym kablu odpowiedni sygnał. A ja mam pytanie, a pod co podłączysz alarm z pozostałych krańcówek?? Masz w tym alarmie 8 kabli (po dwa na jedną krańcówkę)?? Czyli 4 krańcówki x 2 kable = 8 z alarmu?? Wątpię masz na pewno tylko jeden sygnał, i niezależnie pod którą krańcówkę się włączysz to i tak zadziała, bo one są łączone równolegle. Co to znaczy "przerobiłem kostkę nr 1"?? Ty masz się tam wpiąć w jeden przewód i już, nic nie przerabiasz, nadcinasz koszulkę, żeby dostać się do kabla i do niego się dolutować trzeba i już. Tylko uwaga: 1. Sprawdź napięcia, podczas drzwi otworzonych masz mieć między masą a tym przewodem 0V, 2. Jak zamkniesz drzwi to będziesz miał +12 (albo na odwrót) Jak masz inne napięcia to musisz jeszcze diodę prostowniczą kupić i jeszcze ją wlutować[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 13:41_________________________________________________ może weź plusa z lampki wewnętrznej A jak wyłączysz lampkę?? To jak Ci się obwód zamknie??[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 13:42_________________________________________________Wiesz co z tego co mi się kojarzy to w kostce 1 było sterowanie centralnym a nie krancówka, a krańcówka była w kostce niżej chyba 3 od góry, ale nie jestem pewien.
wojtekce Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 ale z wszystkich krancówek masz podawanego plusa na oswietlenie wewnętrzne więc bierzesz plus przed tak mi sie wydaje
mily Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 ale z wszystkich krancówek masz podawanego plusa na oswietlenie wewnętrzne więc bierzesz plus przed tak mi sie wydaje Zależy od sterowania, sygnał w większości idzie od modułu komfortu a nie bezpośrednio od krańcówki, dlatego po zamknięciu drzwi światło się nadal pali, podobnie z zapalaniem, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
gerikom Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Nie chodziło o przerobienie kostki nr1 tylko o testowanie sygnałów we/wy. Przy okazji robiłem zdjęcia jak uda się naleźć krańcówki sklecę to w całość i wrzucę na forum bo jest tego dużo ale nic konkretnego wszystko po łepkach na domysły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się