robert87 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 witam po przeskanowaniu Vag-iem wyskoczyły mi następujace błędy 589 Zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131 zbyt duża oporność 1044 Moduł sterujący błędnie zaprogramowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1211 Napinacz pasa tył lewy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1212 Napinacz pasa tył prawy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem prosze o pomoc o co zrobic ??? jak usunac te usterki ?? Z góry dziekuje za odpowiedz Moze ktos wie jak sie programuje sterownik ?? Kolo w serwisie powiedzial mi za naprawe 350zł....a chcialbym jezeli jest mozliwosc z Wasza Pomoca poradzic sobie z tym problemem. pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz:)
odzim Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 raczej nie da rady jezeli chcesz obnizyc koszty musisz podjechac do chlpoakow elektronikow co zajmuja sie programowaniem sterownikow air bag , w mojej okolicy znam takich ale w twojej musi ci ktos podpowiedziec jak sam nie znasz
robert87 Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 hmm tzn co jest lub bylo powodem pojawienia sie tych błędów wiecie moze ?? prosze o jakies informacje
Cineksik Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 tak na chłopski rozum to chyba był jakiś dzwon
GRazny Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 niekoniecznie... na forum pasaata koleś miał podobne błedy i musiał wymienić sterownik - tylko nie pamiętam jaki... pisali mu że ktoś grzebał i coś kiepsko wyszło z kodowaniem (przyczyną grzebania oczywiście mógł być dzwon)
robert87 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 no wlasnie chyba jest uszkodzony sterownik ;( choc nie jestem w 100% pewien czytalem rowniez ze mozna go uszkodzic skokiem napiecia ;/. dzwonu nie bylo bo wszystkie elementy sa identyczne (numery) nawet zajrzałem do kiery i poducha siedzi rowniez z rocznika jak caly wóz 2000r wiec. moze ktos mi odpowie jak wyglada programowanie tego sterownika badz mial stycznosc lub naprawial podobny problem [br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 08:32_________________________________________________powiedzcie mi jeszcze jak zaadoptowac nowy sterownik sprawny zeby pasowal do mojego auta jakie numery musza byc identyczne czy jest odpowiednia seria ???? jak to jest??
odzim Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 pisalem ci gdzie trzeba sie udac , to nie sa rzeczy takie ze nacisniesz gdzies enter i sie naprawi
robert87 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Mistrzu wiem tyle tylko ze jestem elektronikiem i z czystej ciekawosci chcialbym sie dowiedziec jaki jest proces programowania. jaki programator jest potrzebny badz co jest uszkodzone w samym sterowniku... wiec moze jest ktos o sporej wiedzy i powie mi co i jak
grzanek85 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Otwórz sterownik i zobaczysz jaką masz pamiątkę Drugi sterownik powinien załatwić sprawę jeśli będzie miał te same numery potem to już kwestia poprawnego kodowania do wyposażenia samochodu. Stary sterownik mógł paść z wielu powodów: przy spadku napięcia spowodowanym np ciężkim rozruchem, poprzez zwarcie lub gdy ktoś namieszał vagiem w sterowniku żadnego się nie da skasować??? A i jak sie chcesz dobirać do pamięci to dobrze by było żebyś miał sprawny wsad do takiego sterownika. ; Podjedź na spota to pomyślę nad twoim problemem i może się coś rozwiąże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się