wodi87 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Witam mam taki problem z moim aeb gdy jadę spokojnie wszystko jest ok ale jak gwałtownie odepnę przerywa czasem szarpnie ,na vagu nie ma błędów , przeplywka zdrowa nie ma bledu chociaz elektryk stwierdzil ze ma za male wartosci , lambda zdrowa wszystko raczej szczelne przepustnica czysta zaadaptowana vagiem na MBC jak i na N75 jest tak samo czy to może być jakaś ze świec lub cewka czy padl komp?? proszę o pomoc. Dodam jeszcze ze wlutowalem podstawke do kość ze sterownikem silnika zeby wrócić do seryjnego wszystko bylo ok na seri po wstawiniu chipa na którym jezdzilem juz ponad pol roku zaczely sie problemy najpierw mulaste a pozniej doszlo przerywanie. Nie wiem czy cos nie łączy czy cos ale raczej by nie chodził jak by nie łączyło a czy zle przylutowana kosc moze powodowac takie obiawy tzn nie zlutowala sie jedna z nozek czy wtedy nie da wie w ogole uruchomic silnika?? http://www.wrzuta.pl/film/3suda2jUN5/ Auto zchowuje sie jak by nie prawcowalo na wszystkie cylindry przy gwaltownym dodaniu gazdu........ Z wydechu slychac przerywanie jak delikatnie sie rozpedzam to potrafi czasem przerywac i muli ale po chwili dalej zaczyna sie plynnie rozpedzac bez szarpniec dopiero jak depne bardziej znowu zaczyna przerywac
cobradd Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 świece profilaktycznie wymienić bo to nie jest duży koszt a poza tym to rozejrzyj się po forum bo takie szarpania już były kilka razy wałkowane więc może na coś wpadniesz
xandmar Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 też mam takie szarpnięcie,może paliwo nie dochodzi,u mnie tak chyba jest, nie jestem w 100 % pewny,jeszcze sprawdzam
XXXXXX Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 w tym modelu motoru AEB koszt świec wcale nie jest mały bo muszą tam być świece platynowe a koszt ok60zł 1szt.Kolego podepnij manometr do motoru i sprawdź jaki masz podciśnienie na biegu jałowym i sprawdź DV.Szukał bym jeszcze przyczyny właśnie w tej przelutowanej kości.
wodi87 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 szczelny na pewno jest luzie mam -0.6-0.7 juz nie pamiętam, jak chamuje silnikiem -0.9, hmmmm kostka była poprawiana ale nie wiem czy juz komp sie nie zrypal. podejrzewam cewkę ,świece może wtrysk bo na bank chodzi na 3 cylindry jak depne wystarczy ze ma obciążenie i juz tak jak by wyłączal sie wtrysk lub cewka hmmmmm może moduł szlak trafil. a te syczenie to zawór forge regulowany
rotter Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 w tym modelu motoru AEB koszt świec wcale nie jest mały bo muszą tam być świece platynowe a koszt ok60zł 1szt.Kolego podepnij manometr do motoru i sprawdź jaki masz podciśnienie na biegu jałowym i sprawdź DV.Szukał bym jeszcze przyczyny właśnie w tej przelutowanej kości. bzdury piszesz kolego i udzielasz fałszywych informacji - temat świec wielokrotnie poruszany - jakie i do jakiego silnika - wystarczy opcja - a dla dopełnienia żeby nie szukać załączam link ze świecami do wszystkich modeli aut firmy NGK http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=1320&t=pkwzuendkerzen&lmf=AUDI&h=AUDI&m=A+4
wodi87 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 swiece juz wczoraj zamowilem 36zl za sztuke platynowe ngk PFR6Q ale prosze o pomoc w problemie a nie jaka swieca i ile kosztuje cena mnie nie interesuje wazne zeby auto chodzilo ja wczesniej podejzewam swiece , cewke , modul , komputer , no i moze wtrysk
rotter Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 trzeba by może cewke zapłonową sprawdzić, albo aparat zapłonowy, czy daje prąd bo faktycznie nie pali ci na wszystkie gary
wodi87 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 trzeba by może cewke zapłonową sprawdzić, albo aparat zapłonowy, czy daje prąd bo faktycznie nie pali ci na wszystkie gary czyli wyciagnac cewke wlozyc stara swiece i sprawdzic czy jest iskra jak dodaje gazu?? bo na luzie chodzi idealnie
wodi87 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 to chyba najprostszy sposób zęby sprawdzić cewki i świece szkoda ze wcześniej na to nie wpadłem jak bylem u mechanika tylko wymienialem filttr paliwa co mnie kosztowalo 80zl i dalej to samo a jezeli nie bedzie iskry wykrecic inna cewke te wczesniej wykrecona wkrecic w ta 2 i isc dalej bo moze padl modul albo komp.......
rotter Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 na kompa to raczej bym nie stawiał - widzi mi się że moduł - ale sprawdź najpierw a potem zobaczymy, bo nie ma co gdybać tylko trzeba sprawdzić w miarę możliwości wszystko po klei i wykluczyć potencjalne przyczyny
wodi87 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 jutro to sprawdze! mam nadzieje ze to jakas cewka,swieca lub modul. A co do kompa znalazlem na internecie kompa identyczny numer srerownika bosh i numer audi czy to bedzie p&p czy bedzie jescze cos zrobic??
rotter Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 kurde no choć mogę się mylić to tak jak napisałem na komp nie stawiaj bo szkoda kasy jak ten masz dobry - cudów nie ma - prędzej silnik zajeździsz niż komputer ci się skończy - no chyba że go wodą zalejesz - tam jest kilka scalaków i mikroprocesorów więc cudów nie ma :>
wodi87 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 no wsymie tak bo ceny od 400 do 500 kompa na samym koncy bede wymienial ale jezeli laczy sie ze sterownikem za pierwszym podejscie zczytuje wszystie wartosci i dane i nie ma bledow to raczej chyba jest dobry <chyba>
arek87 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 W razie czego nie zaszkodzi zobaczyć cewki zapolonowe. Opór pierwotny to 0,5 do 1,5 omów. Jak mozesz sprawdz wszystkie 4
wodi87 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 niestety nie mam dostępu do miernika jedynie u mechanika ;( jutro sprawdzę najprostrzym sposobem czy jest iskra przy gwałtownym dodaniu gazu A najgorsze jest to ze cewka, swieca modol nie padla calkowicie tylko przerywa przy gwaltownym dodanu gadu czy pod obciazeniem i trzeba szukac wadliwej rzeczy ale jutro mysle ze to znajde samemu bez zadnego mechanika pewnie jak bym oddal do serwisu to zaden problem tylko u mnie w Kołobrzegu jest jeden serwis bocha a ona jest bardzo drogi nie na moje zarobki :(:( z tego co wyczytalem jeszcze to przyczyna szaprania pracy na 3 cylindry jest modul ale czy on na wolnych obrotach bedzie pracowal dobrze a dopiero po gwlatownym wciscnieciu gazu lub obcizeniu bedzie przerywal??
dany1135 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Witam podobny problem mialem na 3 cylindrze na wolnych obrotach bylo ok. ale jak dodalem gazu to na 3 garki chodzil podobny efekt co u kolegi .Wina tego byla tzw. fajka co loczy cewke ze swieca .wymiana fajki 14zł. plus koszt swiec.to rozwiazalo problem u mnie. warto tez sprawdzic ?
MoSSS Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 miałem takie problemy już kilka razy w swoim aucie (też po chipie) 2 razy padły cewki (wtedy przerywało czasami ale auto chodziło w miarę przyzwoicie) i raz padł mi moduł (jeden cylinder wogóle nie działał autem szarpało tak mocno, bałem się, że silnik wypadnie )
wodi87 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Tak wiec koledzy odkrecilem wszystkie cewki i o to co zobaczylem na 3 zdjeciu widac te cewke kawalek gumy zostalo w srodku po przelozeniu z 3 na 4 cylinder jest roznica nie przerywa przy dodaniu gazu na luzie przy prozpedzaniu przerywa ale wchodzi na obroty lepiej sprawdzalem przewody + i -dochodzece do cewki nie ma przerywania przy dodaniu gazu sprawdzilem wszystkie zlacza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się