lukisio Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Witam Ostatnio wymieniłem w aucie (VW PASSAT 1,9TDI 131km AWX) zawór N75 i EGR. Autko powoli traci moc. Kiedyś już był z tym problem ale wymieniłem przewód dolotu na nowy (stary dziurawy). Dziś zrobiłem logi dynamiczne i statyczne, ponieważ autko wchodzi ciągle w tryb awaryjny. http://lukisio.pl/moje_logi/dynamiczne/ http://lukisio.pl/moje_logi/statyczne/ http://lukisio.pl/moje_logi/basic_settings/ Na kompie po trybie awaryjnym ten sam błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Chyba turbina ma zapieczone łopatki coś mi się zdaje. Dzięki z góry
GRazny Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 tak z czystej ciekawości... przebieg niecałe 200.000 km ?
lukisio Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Tak, ale chyba jest większy coś mi się widzi Na blacie 190.000 km
odzim Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 tak kierownice stoja deba , do czyszczenia i jezdzij ostroznie(nie cisnij fury n maxa) bo turbo tego nie wytrzyma, pompka na pierwszym cylindrze odbiega od pozostalych ale nie ma tragedii, kąt synchronizacji super , przepływomierz mierzy ok , termostat ok
lukisio Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 tak kierownice stoja deba , do czyszczenia i jezdzij ostroznie(nie cisnij fury n maxa) bo turbo tego nie wytrzyma, pompka na pierwszym cylindrze odbiega od pozostalych ale nie ma tragedii, kąt synchronizacji super , przepływomierz mierzy ok Dzięki wielkie za odpowiedź. Autkiem na co dzień spokojnie jeżdżę a teraz na potrzeby testów.
mcm Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 tak kierownice stoja deba , do czyszczenia i jezdzij ostroznie(nie cisnij fury n maxa) bo turbo tego nie wytrzyma, pompka na pierwszym cylindrze odbiega od pozostalych ale nie ma tragedii, kąt synchronizacji super , przepływomierz mierzy ok Dzięki wielkie za odpowiedź. Autkiem na co dzień spokojnie jeżdżę a teraz na potrzeby testów. no tak ale 2990mbar przy zapotrzebowaniu 2350mbar to duże przeładowanie, wyczyść turbawkę póki jest co
lukisio Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 no tak ale 2990mbar przy zapotrzebowaniu 2350mbar to duże przeładowanie, wyczyść turbawkę póki jest co No właśnie zastanawia się nad regeneracją tej turbiny. Podobno polecają zakłady we Wrocławiu. Znalazłem za 900zł 2lata gwarancji bez limitu km http://allegro.pl/item584795854_turbosprezarka_kazdego_typu_24_mcy_gwarancji.html
mcm Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 wyczyść turbawkę i powtórz logi nie ma po co sie ładować w koszty, skoro czyszczenie powinno pomóc, a w tryb awaryjny wchodzi właśnie przez przeładowanie, tu masz jak się do tego zabrać http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html[br]Dopisany: 27 Marzec 2009, 00:20_________________________________________________http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11
spanky Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 tak kierownice stoja deba , do czyszczenia i jezdzij ostroznie(nie cisnij fury n maxa) bo turbo tego nie wytrzyma, pompka na pierwszym cylindrze odbiega od pozostalych ale nie ma tragedii, kąt synchronizacji super , przepływomierz mierzy ok Autkiem na co dzień spokojnie jeżdżę stad te problemy ... jak juz wyczyscisz turbo i niechcesz aby problem powrocil to tak zmiane biegow minimum przy 3500 rpm zalecam ...
PAWEL69 Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 No właśnie zastanawia się nad regeneracją tej turbiny. Podobno polecają zakłady we Wrocławiu. Znalazłem za 900zł 2lata gwarancji bez limitu km http://allegro.pl/item584795854_turbosprezarka_kazdego_typu_24_mcy_gwarancji.html A po co regeneracja Wyczyśc turbawke...+ dynamiczna jazda....będzie ps. w wielu zakładch regenerujących turbawki, regeneracja polega na czyszczeniu kierowniczek vtg .... a płacisz za..... [wielkie nazewnictwo]...REGENERACJE TURBINY BTW -to tylko moje zdanie... jak juz wyczyscisz turbo i niechcesz aby problem powrocil to tak zmiane biegow minimum przy 3500 rpm zalecam ... :decayed: AWX... PSJ ...wielce nie wskazane
lukisio Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 Dzięki wielkie jeszcze raz za analizę logów i podpowiedzi. Turbawka idzie na czyszczenie. Jak tylko będę zakładał drugą dam znać i wrzucę logi. Dzięki śliczne jeszcze raz. Znalazłem tu sporą bazę informacji, na pewno mnie tu jeszcze zobaczycie. Tym razem może ja będę mógł komuś pomóc z informatyki
odzim Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 nie zakładaj drugiej tylko ta sama po czyszczeniu powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się