guzmen01 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Witam Mam pytanie jak w temacie a dokładnie to czy po podmianie wtrysków z 06B133551M (BFB) na 06A906031BA (BEX) trzeba stroić ECU czy nie? (czytałem już różne opinie i nie wiem - na chłopski rozum lać to nie powinne są sprawniejsze i tyle)
Łukasz13 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Optymalnie dobrze by było wystroić, choć wtryski nie są na tyle duże zeby auto generowało błedy, ecu poprostu po dłuższej jeżdzie zaadoptuje je sobie korektami długoterminowymi. Kwestia tego jaki jest cel wkładania wiekszych wtrysków bez strojenia tego bo nie rozumiem? Co chcesz przez to osiągnac?
guzmen01 Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Opublikowano 3 Maja 2020 Cel = dostałem "free" takie wtryski (wymontowane z BEXa przy 230tyś/km) - czytałem że BFB (mój ma 145tyś/km - od salonu w rodzinie) lepiej się zbiera po samej wymianie (czytałem też jak kolega pisał tzn "...ECU sam je zaadoptuje..." - w końcu oporność ta sama - a to jest najważniejsze) - wymiana nie jest strasznie skomplikowana więc może i warto się pogrzebać?!
Łukasz13 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) Zmiany mocy nie bedzie, jesli juz to na minus, pomijam przypadki w których auto ma problem z z układem paliwowym np. niesprawna pompa paliwa i wtedy wymiana na wieksze wtryski może pomóc W sprawnym aucie taka wymiana nie ma najmniejszego sensu. Edytowane 3 Maja 2020 przez Łukasz13
guzmen01 Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Opublikowano 3 Maja 2020 A dla czego kolega uważa że raczej będzie gorzej? Nie jestem obcykany ale przecież zwiększa się wydajność wtrysków - ECU powinien to skorygować np. po przez zmniejszenie ciśnienia paliwa - tak mi się wydaje?! Drążę temat ponieważ tak czy siak musze wymienić oringi - (niebieskie) wtryski "pocą się", a robota przy wymianie oringów lub całych (czarnych) wtrysków ta sama - kto wie może skuszę się podnieść nieco moc?
Łukasz13 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Wiem to z doswiadczenia, tak samo jak to że oringi na wtryskach nie są winne pocenia się wokół wtryskow a najczęściej winne są same gniazda w kolektorze. Wymiana wtrysków ma sens jeśli planujesz program i najlepiej tak zrobić przed samym programem. Ale widzę że już sobie ujebales że wymienisz i tak a ja tylko niepotrzebnie zburzylem Twój tok myślenia. 1
guzmen01 Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Opublikowano 3 Maja 2020 Rozumiem - czyli NIE WYMIENIAĆ na czarne bez strojenia - OK tak też zrobię! Co do pocenia - to jak to jest z tymi gniazdami? (czytałem że najczęstsza usterka to właśnie oringi)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się