95osaosa Opublikowano 11 Maja 2020 Opublikowano 11 Maja 2020 (edytowane) Witam, po zatankowaniu LPG na bp okazało się że gaz jest podłej jakości (silnik zaczął przerywać) podczas gdy na pb pełna kultura i ciąg do końca, po przejechaniu 200km od zatankowania dodałem mocniej gazu w zakresie 3000-4000 obr po czym coś strzeliło w silniku, jakby strzał gazu w kolektorze dolotowym czego efektem była bardzo duża utrata mocy od 2500obr w górę, czy możliwe że zssunal się jeden z węży lub łączeń silikonowych? Silnik to 1.8t bdb stage 2+ zrobiony na 270km Komputer nie zapisał żadnego błędu, po komendzie kasowania błędow silni zaczął dusić się i gasnąć po czym po przejechaniu ok 5km wszystko wróciło do stabilnej pracy ale nadal bez mocy. Podejrzewam nieszczelność Auto posiadam od dwóch dni i przejechałem ponad 800km bez problemu Ale jestem zielony w diagnostyce tego silnika więc proszę o pomoc Nie ma mocy na pb i LPG Jedzie w miarę znośne w zakresie w którym turbo jeszcze nie pompowało (2500obr/min+) Pozdrawiam i proszę o sugestie Edytowane 11 Maja 2020 przez 95osaosa Więcej informacji o problemie
pila24 Opublikowano 14 Maja 2020 Opublikowano 14 Maja 2020 Sprawdź dolot wizualinie i odczytaj wartość przepływki,mogła dostać po strzale z lpg. Strzały kolektorze są możliwe gdy jest problem z zapłonem
Dev Opublikowano 14 Maja 2020 Opublikowano 14 Maja 2020 3 godziny temu, pila24 napisał: . Strzały kolektorze są możliwe gdy jest problem z zapłonem z paliwem
pila24 Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 16 godzin temu, Dev napisał: z paliwem Z zapłonem niewłaściwej mieszanki paliwowo-powietrznej też można napisać i będzie racja z obu stron ?
95osaosa Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Opublikowano 15 Maja 2020 Sprawa rozwiązana, winna potężna nieszczelność w postaci rozerwanego silikonu (pierwszy od turbosprężarki do intercoolera) teraz jest problem z tym że po wymianie jest pełna moc ale tylko do 5000obr/min dalej jakby nie pompowało nic. Poza tym błąd misfire on random cylinders i trzy te same ale tylko na 2,3 i 4 cylindrze czyli wypadanie zapłonu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się