Dawid0903 Opublikowano 14 Maja 2020 Opublikowano 14 Maja 2020 Witam. Mam problem z moim a4 b7 1.9tdi BKC 2007r. Jestem po czyszczeniu filtra DPF maszynowo. Niestety po dwóch tygodniach znowu wyswietlil sie blad dpf i auto wchodzi w tryb awaryjny. Mechanicy wgrali mi nowe oprogramowanie i to pomoglo tylko na kilka dni. Czy ktoś z Was mial podobny problem ? Dodam, że mialem jakies dwa miesiace temu remont silnika tj panewki, uszczelniacze, szklanki,walek rozrządu +filtry i oleje.
piotrsob1 Opublikowano 14 Maja 2020 Opublikowano 14 Maja 2020 (edytowane) Wypadało by ustalić jakiej natury jest problem z DPF-em i w jakich sytuacjach on występuje Wiąże się to z wykonaniem konkretnej diagnostyki , która pozwoliła by na ustalenie w jakim stopniu za problem odpowiada stan silnika i jego osprzętu , a w jakim sam filtr DPF. Aby z takiej diagnostyki wyciągnąć właściwe wnioski to trzeba spędzić w aucie sporo czasu podczas normalnej eksploatacji, logując grupy które mogą nam tą wiedzę dać. Potem trzeba by potwierdzić lub wykluczyć uzyskane wnioski organoleptycznie je weryfikując. Bez tego to można powróżyć z fusów lub szklanej kuli.... Co mogę porazić to unikanie tanich samochodów wyposażonych w DPF, koszta doprowadzenia do prawidłowej jego pracy mogą nie mieć uzasadnienia ekonomicznego, a wycięcie gada przy nagonce na ekologie może mieć krótkie nogi .... Lepiej według mnie kupić starszego diesla bez tej zjefajnej technologii, albo całkiem świeże z niewielkim przebiegiem które ma szansę jakiś czas jeszcze pojeździć bez problemów z nim ... Można też pójść w benzynkę lub elektrykę , ale to już też raczej tanie nie będzie Edytowane 14 Maja 2020 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się