luki82ezg Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 (edytowane) Drodzy forumowicze, wiem że temat nie jest niczym nowym ale po przeczytaniu kilku wątków stwierdziłem że warto założyć nowy. Posiadam Audi A4 B6 z silnikiem 1.8t. Hamulce 312 mm średnicy. Od jakiegoś czasu pojawiły się piski w prawym przednim kole ewidentnie z układu hamulcowego zaczęło się od lekkiego popiskiwania podczas hamowania teraz zaczęło wręcz przeraźliwie piszczeć a podczas zwykłej jazdy tylko popiskiwać na początku było tylko prawe koło teraz słychać też lewe. Rok temu założyłem nowe Tarcze Ferrodo i Klocki Ate. Miesiąc temu wymieniane były łożyska z prawej i lewej strony i po jakimś tygodniu od naprawy zaczęły się problemy. Klocki i Tarcze były otłuszczone oba Klocki mają sprężyny nie są luźne nie wiem czego może być przyczyna tego piszczenia. Wymieniłem prowadnice w prawym kole pomogło to na może 10 km. Macie może jakieś pomysły co to może być po prostu Klocki nadają się już tylko do śmieci Edytowane 22 Maja 2020 przez luki82ezg
lewiatan1989 Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 Poczytaj dwie ostatnie strony w tym wątku :. Moim zdaniem winą piszczenia jest rezonans w jaki wpadają klocki.
luki82ezg Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Opublikowano 22 Maja 2020 9 minut temu, lewiatan1989 napisał: Poczytaj dwie ostatnie strony w tym wątku :. Moim zdaniem winą piszczenia jest rezonans w jaki wpadają klocki. Fajnie... rezonans ale czym jest spowodowany skoro oba klocki maja sprężyny ?
Langista Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 Słabej jakości wykonaniem, mozliw też że podczas wymiany łożysk, przy montażu dostał się syf.pod tarcze i ta, nie równo przylega tworząc bicie wprawia klocek w wibrację.
luki82ezg Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Opublikowano 22 Maja 2020 Czyli jednym słowem klocki do śmieci i tyle
Langista Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 No nie do końca. Najlepiej zdjąć tarcze, dokładnie wyczyścić, jak jest możliwość to sprawdzić bicie. Jak nie ma bicia na tarczy, ostatnią rzeczą którą możesz zrobić, a raczej musisz, to zeszlifuj trochę pilnikiem kanty klocków pod kątem 45 stopni tak, aby powstał trapez z klocka. Zeszlifowany bok ma mieć długość ok. 1 cm maks.
luki82ezg Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Opublikowano 24 Lipca 2020 Odgrzanie tematu! wymienione tarcze, klocki, prowadnice, tłoczki, wszystkie gumy, przewód elastyczny. I dupaaaa. Po 400 km znowu piszczą podczas hamowania. Po zatrzymaniu i ruszeniu po jakims 1 obrocie koła nawet słychać aż jęk, krótki. Już tracę cierpliwość.
luki82ezg Opublikowano 5 Listopada 2020 Autor Opublikowano 5 Listopada 2020 Powiem tak, wymieniłem tłoczki, gumki, klocki i tarcze. nie minęło 2 miesiące i znowu to samo!
Dev Opublikowano 5 Listopada 2020 Opublikowano 5 Listopada 2020 8 minut temu, luki82ezg napisał: Powiem tak, wymieniłem tłoczki, gumki, klocki i tarcze. nie minęło 2 miesiące i znowu to samo!
Dev Opublikowano 5 Listopada 2020 Opublikowano 5 Listopada 2020 (edytowane) 9 minut temu, luki82ezg napisał: co w tym śmiesznego? ile razy bedzie to jeszcze robił, co ? masz problem ze wzrokiem ? w lipcu napisałem Ci gdzie jest babol Edytowane 5 Listopada 2020 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się