Siwy87siwy Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 (edytowane) Witam, mam problem silnik 2.0 Tdi Audi a4 B7 2007rok., mianowicie ropa dostaje się do oleju, dpf został wycięty, pompa vacum wymieniona na nową, głowica wymieniona, w gniazda wtrysków została wstawiona tulejka uszczelni wymienione a nadal przybywa stan oleju i czuć zapach ropy w oleju, po za tym silnik pracuje bez zarzutu, rozpędza się itd. Co może być przyczyną? Mechanik rozkłada ręce, sugeruję że jeszcze może być wina komputera Edytowane 7 Czerwca 2020 przez Siwy87siwy
OLIVER Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Kolego a może łaskawie napiszesz o jaki silnik tu chodzi bo tu nikt nie jest jasnowidzem i uzupełnij poprawnie profil przy okazji..
Siwy87siwy Opublikowano 7 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2020 Olivier post poprawiłem, dziękuję za wskazówkę jestem tutaj od paru minut, dodawalem post w kategorii silnik 2.0 więc myślałem że wyświetli się, a co do profilu dokładnie co jest nie tak?
OLIVER Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 2 godziny temu, Siwy87siwy napisał: a co do profilu dokładnie co jest nie tak? Zerknij na mój profil i na swój to będziesz wiedział co z mojego sie dowiesz a co można dowiedzieć sie z twojego ...Chodzi tu o samochód ...
KINIAM Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 4 godziny temu, Siwy87siwy napisał: 1. ..., dpf został wycięty, 2. Mechanik rozkłada ręce, sugeruję że jeszcze może być wina komputera 1. a co ze sterownikiem ? 2. ma chyba rację. Do roboty a nie rozkładać ręce.
nadybek Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Jesli dpf wyciety a soft nie dlubniety to sprawa oczywista- zmien mechanika. Jesli sprawa dpf zalatwiona jak zalatwiona byc powinna, to sprawa oczywista- zmien mechanika bo nie stosuje sie do zalecen co do prawidlowej sily i kata dokrecienia PD.
Siwy87siwy Opublikowano 8 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2020 DPF wycięty był jakieś 4 lata temu i do tej pory było ok, nagle komputer padł?
nadybek Opublikowano 14 Czerwca 2020 Opublikowano 14 Czerwca 2020 (edytowane) Wiec padniete uszczelnienia. 99% przypadkow to wina mechanika ktory wkladal pompki. Nie wiedziec czemu za slabo dokrecaja pompki. Chyba boja sie srubek M6... Widzialem tez przypadek podrobionych srub ktore wyciagnely sie 3mm i giely sie w palcach a efekt byl taki ze po tygodniu do paliwa dostawaly sie spaliny. Pytanie jeszcze jak zostal wyciety dpf z softu... Jak odlaczysz np. przeplywomierz to pojawia sie blad? Edytowane 14 Czerwca 2020 przez nadybek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się