Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Ciężko zapala na ciepłym silniku


gutek1777

Rekomendowane odpowiedzi

cięzki rozruch na ciepłym silniku to wina pompy, więc żeby teraz nie wydac ponad 2 tysiące czy tam ile kosztuje pompa to zamontuj to urządzonko.

Ten chłop co to sprzedaje jak powiesz mu telefonicznie do jakiego motoru to potrzebujesz to powie Ci pod które piny ECU to podpiąć

schowasz to pod ECU i nawet nikt nie zauważy, że takie coś tam jest[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 13:23_________________________________________________jak kupisz używana pompe to może byc tak samo jak teraz masz a nowa kosztuje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa to widze ze to prosta sprawa wstawic taki wspomagacz odpalania... ;p

ANTONIO - czujnik wymienilem bo mi vag pokazal i samochod strasznie kopcil i byl zamulony;/ teraz jest z tym ok.

pozostaje kwestia tego ciezkiego rozruchu na cieplym silniku..

Grzegorz76 - ciezko bedzie bo jak wiadomo dostep do pompy w V6 jest dosyc ciezki ;p ale dam rade bedzie trzeba probowac ....

Do tego zaworka jest akurat łatwy ;) Przewody paliwowe masz po lewej stronie pompy, w zasadzie na wierzchu ;)[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 21:34_________________________________________________Gdybym miał takie informacje jak mam teraz to pierwsze co bym sprawdził to ten zawór. Na szczęście, kupując regenerowaną pompę nie musiałem zdawać starej, także sobie ją zregeneruje i albo sprzedam albo będę miał na zapas ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź zaciski, albo klucze francuskie i zaciśnij ba przewody przy filtrze paliwa, żeby nie złapał powietrza. Odkręć przewód powrotny i wykręć zaworek. To zwyczajny zaworek kulkowy, jak go sprawdzić?, normalnie "paszczą" :gwizdanie: pociągnij powietrze i zobacz czy przepuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe czyli jak przepuszcza to jest do kitu ??? i mam rozumiec ze mam ssac a nie dmuchac hehe?;p

Możesz i dmuchać tylko z drugiej strony :D hehe. Z jednej zasysasz albo z drugiej dmuchasz, wsio rybka, ważne, żeby nie przepuszczało w stronę pompy a jak przepuszcza to jest do kitu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie...[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 01:56_________________________________________________Gdybyś zapowietrzył cały układ to pewnie wyskoczył by błąd czujnika braku paliwa, ale w tym przypadku paliwo się trochę cofa i zanim pompa zaciągnie to chwilę trzeba kręcić rozrusznikiem a to szkodliwe dla samej pompy bo przez ten moment pracuje na sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item591636842_zawor_zwrotny_paliwa_8fi_benzyna_diesel_najtaniej.html.

moje zdanie

zostaw ten zawór w pompie kup taki do ktorego wysłałem ci link

rozetnij przewód zasilajacy i zamontuj, zwruc uwage czy w dobrym kierunku tylko w jedna strone podaje.

jesli bedzie palił to git, jesli nie to mozna go juz zostawic na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie drutuj swojego pojazdu żadnymi opornikami z allegro-moja rada.

Też to przerabiałem, wlutowałem sobie opornik przy czujniku temp płynu chłodzącego, odpalał super z tym, że komp zaczął wariować. Przestawiły się parametry silnika, ECU myślał cały czas, że silnik jest niedogrzany i ustawiał parametry pod niedogrzany silnik co powodowało głośniejszą pracę, większe zużycie paliwa itp itd. Też bym się nie bawił w takie elektroniczne ulepszacze. Zobacz zaworek w pompie, a jak się boisz dotykać to zrób tak jak doradza marcin78. Pozdrawiam :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakies druciarstwo... jak chcesz zabic pompe albo cos jeszcze to mozesz ryzykowac. Poza tym porady posiadaczy 1.9TDi, gdzie jest zupelnie inna pompa paliwa sa bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gutek1777 zrób jak uważasz, ja Ci tylko podpowiedziałem co zrobiłem u dziewczyny w 1.9TDI

jeżeli chcesz odrazu wydać na pompę grubą kaskę to wydaj a jak nie to spróbuj tego urządzonka (to tylko 100zł) więc chyba warto spróbować

Pozdro Antonio :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus - Obwód temperatury chłodziwa silnika - czujnik (G62) brak sygnału lub zwarcie z potencjałem plus - Okresowo /Sporadycznie "od czasu do czasu" - czytaj tautaj - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5705

17665 - to pewnie błąd związany z 17664

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation - "Oznacza to ze roznica pomiedzy wymaganym a aktualnym doladowaniem mierzonym przez czujnik G31 (Nr. 11) umieszczony za intercooler'em jest zbyt duza (wieksza niz ~200mBar)".- czytaj tutaj - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2592

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...