Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 1.8 T Quattro


BartRS

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mimo, że post i parę zdjęć dodałem już przy przedstawieniu się, dla "zasięgu" dodam i tu ;)
Auto służy mi jako jedyny samochód, kompan dojazdów do pracy, na wakacje, służbowo - słowem, wszechstronnie!
Nie chciałem by było nudne, i póki co zadbałem o wizualna otoczkę; nie mam jakichś ogromnych planów na gruby projekt - w przyszłości chciałbym może dłubnąć na 200 KM, pozatym zależy mi utrzymać auto w dobrej kondycji najdłużej jak się da :)

Auto kupione "gołe", silnik 1.8 T BFB seria, 163 KM, Quattro. 

Stan na dzien dzisiejszy:

- zawieszenie Bilstein B12 Pro Kit ze sprezynami Eibach -30mm,

- felgi Dotz 17" 8.5j,

- świece NGK,

- tylny dyfuzor, a'la  DTM moje własne wykonanie, następny bedzie lepszy ;)

- przedni zderzak RS look,

- emblemat Quattro, pomalowany w zielony neon,

- zaciski pomalowane na zielony neon, 

- tarcze przod ATE 312 mm,

- nowe sprzęgło LUK

- olej Motul x-cess 8100

- zestaw przedniego zawieszenia (łączniki, wahacze, końcówki) Lemforder 

- obklejone dekory w środku folią Carbon od 3M

- żółte halogeny + LED'y

- nowy termostat, czyszczenie michy, odmy smoga, 

- nowe siłowniki klapy, automatyczne podnoszenie klapy bagażnika,

- światłowód na głównym dekorze kokpitu w kolorze podświetlenia ,

- ledowe oświetlenie wnętrza ,

- kierownica i gałka s-line, duże RNS-E,

 

W aucie planuje zrobić z czasem parę bzdetów jak i grubszych spraw:

- doprowadzenie do ładu w kwestii blacharkiej, zabezpieczenie lakieru i zmiana koloru folią na grafitowy szary, 

- czarna podsufitka

- tylna lotka RS

- listwy boczne 

- czarne środki lamp 

- nawiercane tarcze hamulcowe 

- poduszki skrzyni i silnika

- turbo, zapewne K03s

- intercooler, jak nie większy, to nowy, z całym orurowaniem 

- wymiana kata

- modyfikacja wydechu, żeby "pomruczał"

- regeneracja głowicy, uszczelniacze

Autko chciałbym zrobić na solidnie, by nie mieć z nim problemów, 200KM w które celuje to kompromis między spalaniem a żywotnością. :) Wszelkie porady, sugestie jak najbardziej wskazane, zapraszam do ewentualnej dyskusji. :)

 

 

103289598_582196962702890_3859130573246718902_n.jpgA myślę, że wielu tu z Was poradzi wiele dobrego, także będę polegał na bardziej doświadczonych - tymczasem, ku uciesze :)




 

100052102_1312051455668672_1015126992267247616_n.jpg

82944135_278078900217866_9032473615410294778_n.jpg

103464279_272229733891675_943145412052890270_n.jpg

20200518_204346.jpg

Edytowane przez BartRS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, george napisał:

Przydałoby się więcej informacji o aucie. ;)

Racja, poprawione, dziękuję za sugestie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny kolor fajnie wygląda. Środki na folię przeznacz na ogarnięcie np. Drzwi i blotników, przy okazji dorzuć listwy z pakietu S line. 

Masz ori xenon? Jeżeli tak, to zrób bixenon z czarnym środkiem z Hella Intemo Też przy okazji tego ogarnij DRL.

Co do coolera, to drugi od 2,5 TDI B5 lub centralny. 

Hebel wrzuć 320/288 i przewody w oplocie. Jest kosztowniej niż zwykłe,  ale jest spokój. 

Przydałyby się zdjęcia środka. ;)

 

Powodzenia w pracach i $, tego potrzeba sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, george napisał:

Obecny kolor fajnie wygląda. Środki na folię przeznacz na ogarnięcie np. Drzwi i blotników, przy okazji dorzuć listwy z pakietu S line. 

Masz ori xenon? Jeżeli tak, to zrób bixenon z czarnym środkiem z Hella Intemo Też przy okazji tego ogarnij DRL.

Co do coolera, to drugi od 2,5 TDI B5 lub centralny. 

Hebel wrzuć 320/288 i przewody w oplocie. Jest kosztowniej niż zwykłe,  ale jest spokój. 

Przydałyby się zdjęcia środka. ;)

 

Powodzenia w pracach i $, tego potrzeba sporo.

Niestety mam zwykle halogeny H7, zmieniłem na szybko na zamienniki DEPO, ale świecą tragicznie, 

Intercooler miałem w planach centralny, przed chlodnicą zamontować, ale jest tu rurka od klimy? I nie wiem, czy się zmieści.

Oploty mam już upatrzone, zapomniałem wpisać :)

Z tymi tarczamito do końca nie wiem, bo czytałem i nie rozumiem zależności - ori siedzą tu tarcze 288, ale auto kupiłem już z tarczami 312 średnicy i taki też kupiłem następny, sugerując się wymiarem. 320mm obejdzie się bez zmiany jarzma i zacisku?

Dziękuję mimo wszystko, na pewno pojawią się na tym temacie postępy prac. Zdjęcia środka dołączam tu, szału nie ma, z tyłu korbotronic, grzanie kuciapki i pompowane lędzwie, fotel jednak zwykły. Jedynie co dolozone to tak jak wspomniałem, dekory w carbonie, ledowe oświetlenie, dywaniki S-line z czerwonymi obszyciami i światłowód  :)

 

20200615_052717.jpg

20200615_052646.jpg

20200615_052625.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie przerobić na bihalogen pozostaje.

Nie potrzebujesz aż tak wielkiego ic, montujesz u dołu zderzaka. 

1,8 T quattro ma zestaw 312/255. Niestety 320/288 ma inne zaciski i jarzma, stąd koszty. W B6 mam seryjnie mam również 312/255, do wyczynowych daleko im, ale jeżeli latasz po torze lub na drogach nie zbijasz ze 150 do 50 km/h to wystarczają. 

Widzę kierownicę multifunkcyjna i stołki z wysuwanymi podparciami ud.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, george napisał:

Jedynie przerobić na bihalogen pozostaje.

Nie potrzebujesz aż tak wielkiego ic, montujesz u dołu zderzaka. 

1,8 T quattro ma zestaw 312/255. Niestety 320/288 ma inne zaciski i jarzma, stąd koszty. W B6 mam seryjnie mam również 312/255, do wyczynowych daleko im, ale jeżeli latasz po torze lub na drogach nie zbijasz ze 150 do 50 km/h to wystarczają. 

Widzę kierownicę multifunkcyjna i stołki z wysuwanymi podparciami ud.

Jeżdżę autostradowo, póki co chciałem sprawdzić wentylowane, głównie też w sumie z aspektu wizualnego. Tak, podudzia mam wysuwane A w przyszłości zastanawiam się nad zmianą kiery, może na spłaszczoną u dołu. Widziałem, że ktoś na forum ma podobnie i nieźle to pasuje  :)

Nad lampami muszę pomyśleć, bo jeżdżę dużo nocami, szczerze powiedziawszy stare Valeo świeciły lepiej niż te. Chciałem pokusić się o biksenon, ale naczytalem jak pracochłonne są te przerobki. Myślałem też nad soczewką, ale zależy mi na homologacji. 

 

Edytowane przez BartRS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soczewka jest legalna z halogenowa lampa. Bez samopoziomu i spryskiwacz nie wrzucaj ksenonu lub led (przy opadach jest słaba widoczność).

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, george napisał:

Soczewka jest legalna z halogenowa lampa. Bez samopoziomu i spryskiwacz nie wrzucaj ksenonu lub led (przy opadach jest słaba widoczność).

O, to nawet nie wiedziałem.

O LEDach słyszałem, że słabo w deszczu. O soczewce nie wiedziałem, że jest legalna. Czy ktoś na forum się zajmuje takimi przerobkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do lamp, to widać na zderzaku zaślepki od spryskiwaczy, może też masz czujniki samopoziomu w takim wypadku wiec wtedy bez zastanawiania się pakował bym xenon.

W b7 lampy halogenowe przerobić można chyba tylko na mini H1 bez jakiejś straszliwej rzeźby.

 

ps. ten spojler tylnego zderzaka wygląda tragicznie, taka moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, george napisał:

Soczewka jest legalna z halogenowa lampa. Bez samopoziomu i spryskiwacz nie wrzucaj ksenonu lub led (przy opadach jest słaba widoczność).

nie do końca tak jest z tą legalnością, no ale jak wsadzisz soczewkę na żarówkę h7 tak jak lampa oryginalnie była to nikt nie powinien się czepiać. Z tym że pisałem wyżej wsadzanie soczewki do tej lampy to nie jest 5minut roboty a najłatwiej wsadzić mini h1. co powoduje że masz zmienioną żarówkę na H1 z H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, M@rcin napisał:

5 skibowy dyfuzor, lala :decayed:

Do sklepu podjechać, pole zaorać ;)

1 minutę temu, MaTeo85 napisał:

Co do lamp, to widać na zderzaku zaślepki od spryskiwaczy, może też masz czujniki samopoziomu w takim wypadku wiec wtedy bez zastanawiania się pakował bym xenon.

W b7 lampy halogenowe przerobić można chyba tylko na mini H1 bez jakiejś straszliwej rzeźby.

 

ps. ten spojler tylnego zderzaka wygląda tragicznie, taka moja opinia.

MaTeo85 zaślepki były w zestawie z nowym zderzakiem, zamocowane na stałe, ale baza pod spryski ewentualnie jest :)

rozważam jakąś przerobkę, bo często jeżdżę nocami i potrzebuje coś widzieć. 

dyfuzor nie wyszedł jak chciałem i była to bardziej forma eksperymentu ;) będę zmieniał na ten z  S-line, w kolorze nadwozia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zderzak już masz, dołożyć spryski, samopoziom i xenon :) nie będzie tanio ale na pewno najlepszy możliwy efekt, jak jeździsz dużo i to w nocy to naprawdę warto.

 

Ja u siebie w b6 mam bihalogen przerobioną soczewkę tak że nadal mam żarówkę H7, świeci dużo lepiej niż ori lampa ale i tak jestem właśnie w trakcie przesiadki na bixenon z samopoziomem i spryskami z tym że na innej soczewce lampa bedzie. najwiecej kosztuje tak naprawdę zderzak pod spryski z całości. Więc Ty masz już dużą częśc kosztów za sobą. Ja ciągle szukam zderzaka za rozsądne pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MaTeo85 napisał:

no to zderzak już masz, dołożyć spryski, samopoziom i xenon :) nie będzie tanio ale na pewno najlepszy możliwy efekt, jak jeździsz dużo i to w nocy to naprawdę warto.

 

Ja u siebie w b6 mam bihalogen przerobioną soczewkę tak że nadal mam żarówkę H7, świeci dużo lepiej niż ori lampa ale i tak jestem właśnie w trakcie przesiadki na bixenon z samopoziomem i spryskami z tym że na innej soczewce lampa bedzie. najwiecej kosztuje tak naprawdę zderzak pod spryski z całości. Więc Ty masz już dużą częśc kosztów za sobą. Ja ciągle szukam zderzaka za rozsądne pieniądze.

Rozumiem, hm... polowałem na ksenon, ale wtedy jeszcze te modele były poza moim zasięgiem. A wiązki trzeba przerabiać? Może to w sumie faktycznie warte zachodu,  jak ogarnę bieżące rzeczy, wezmę się i za to, choć nie wiem, czy samemu to ogarnę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Olgierd93 napisał:

Samochód bardzo mi się podoba, dobra robota :)

Dziękuję :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordka ładna :)

Tył no tu są gusta i guściki - ja jestem na nie - dokładka s-line zrobiła by robotę :)

Dopracuje się wszystko - jest tu z kogo czerpać inspiracje :) 

 

Edytowane przez lewiatan1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, lewiatan1989 napisał:

Mordka ładna :)

Tył no tu są gusta i guściki - ja jestem na nie - dokładka s-line zrobiła by robotę :)

Dopracuje się wszystko - jest tu z kogo czerpać inspiracje :) 

 

Dokładnie, tak jak wspomniałem, dyfuzor był raczej formą eksperymentu :)

Tu na pewno zaczerpnę inspiracji od najlepszych :)

Na dokładkę s-line będę polował ;)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na tył to miałeś fantazje nie powiem :D 

a nie dałbyś rady tego jakoś spiłować, obciąć - zaokrąglić jakby zgodnie z linia zderzaka ale z wypustem powiedzmy 1/2cm, potem albo okleic folia albo prysnąć czymś wtedy mogłoby być spoko:wink:  coś takiego jak to niżej "profesjonalnie" przedstawilem :grin:

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...